Kocama Günaydın Mesajı,Kocama Günaydın Sözleri,Kocaya Anlamlı Günaydın Mesajları 2

 Kocama Günaydın Mesajı,Kocama Günaydın Sözleri,Kocaya Anlamlı Günaydın Mesajları 2





Günlerimde anlamlar gizli, bakışların gibi günlerimde heyecanlar gizli, sana baktığımda kalbimin atışı gibi; Günaydın Bebeğim.


Günaydın bebek! Aramızda kilometreler olsa da tüm düşüncelerim, hayallerim ve tüm sabahlarım sana ait.


Geceleri uzaklarda çığlık olur sesim yosun kokusundan daha keskindir özlemin bu sabah senin için aralandı gözlerim günaydın aşkım.


Sabah sarılmaları ve öpücükleri günümü mükemmelleştiriyor ve sen hayatımın en güzel yerini dolduruyorsun. Aşkınız ömür boyu sürecek bir terapidir. Günaydın, kocam!


Aşk Tüm Dünya insanları içerisinde sana tanıdığım ayrılacaktır. Sen benim için Birtanesin Günaydın.


Kocacığım, dünyam senin etrafında ve senin varlığın olmadan bir hiç. Sen benim süper gücüm ve suç ortağımsın! Günaydın.


Benim bi mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat seni karşıma çıkardı ve ben seninle hayata bağlandım günaydın hayatımın anlamı.,


Güne seninle başlamak enerjimi yükseltiyor ve tüm gün bana ilham veriyor. Benim olduğun için teşekkür ederim. Günaydın!


Günaydın sevdiğim, her sabahım seninle birlikte hayat dolmakta.



Ev sana sımsıkı sarılıp sıcacık aşkının altında uyuyabileceğim yer. Günaydın benim tatlı kocam!



Günaydın kocacığım! Zor günlerimde bile güzel günlerin vaadini yaşattığın şu dünyada  benden mutlusu olamaz!



Günün ilk saatlerindeki gülümsemeniz, gerisini çok güzel ve çekici kılıyor. Günaydın aşkım.



Ev sana sımsıkı sarılıp sıcacık aşkının altında uyuyabileceğim yer. Günaydın.



Aşkın her günü çok renkli ve cennet gibi kılıyor Günaydın Koca!




Günaydın canım kocam. Sabahım sensiz boş görünüyor. Seni özledim!


Whatsapp Button works on Mobile Device only