Eşime iyi geceler mesajı

               Eşime iyi geceler mesajı



Güzeller güzeli sevgilim, iyi geceler.


YALNIZ BiR KALBiN TEK BiR ANAHTARI VARDIR. MASUM BiR GÜLÜMSEME.. NE OLUR GÜLÜMSE! BANA DEĞİL KENDİNE. ÇÜNKÜ BUNU EN ÇOK SEN HAKEDİYORSUN! iyi geceler.

Bin damla umut serpilsin yüreğine bin umut dolsun günlerine. Bin bir hayalin gerçek olsun.

Dur bir dakika önce bana bir öpücük, sonra seni seviyorum, tamam şimdi uyuyabilirsin…

Güzel olan her şey kendini en çok güneş ışığıyla gösterir, O güzel gözlerinin içine sabah bütün aşkımla bakma dileğiyle. İyi Geceler Aşkım..

Bir gece yarısı daha arasana sevdiğim.iyi geceler

Sevişirken taşkın bir nehir,öpüşürken kor bir alev,uykusunda melek gibi masum,bakmaya kıyamadığım,kaç gece göğsünde? uyuduğum ama beraber uyanamadığım sevgilim. Seni Seviyorum.

Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme.Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma !iyi geceler

Sen sahra çöllerinde bir gül olsan seni kurutmamak için göz yaşlarımla sulardım seni! Seni Seviyorum Sevgilim!


Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan… Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…

Bir dua gönderiyorum Allah'ıma, sen uyurken rüyanda beni göresin diye İyi geceler. Seni seviyorum aşkım İyi geceler birtanem En tatlı uykular en güzel rüyalar senin olsun..

Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım…

Kalbimin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler!


Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Birtanem iyi geceler.

Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi geceler Herşeyim! Yeni bir krize giriyorum,ellerim titriyor.Üzgün değilim ama;Gözlerim doluyor.Sensizliğin krizi olsa gerek bu! ''İYİ GECELER''



Sevgilim, Sen benim rüyalarımdaki prensim, hayatımdaki umudumsun. İyi geceler Sevdam..!

Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim .iyi geceler



Göğün rengi soldu, Kelebeğin ömrü bitti, Bulutlar yas tuttu ve; Sen benden gittin...! "Hayalini seviyorum,cünkü hayal olunca hep yanımdasın gitmiyorsun;saçlarını hissedebiliyorum ve de gözlerini,hele gülüşün var ya!iyi geceler

Gülerken herkes eşlik eder, ya ağlarken. Başarılara herkes ortak olur, ya yenilgilere. iyi geceler

Whatsapp Button works on Mobile Device only