Karıma Günaydın Mesajları 2

Karıma Günaydın Mesajları 2 


Sayfaya Gitmek İçin Tıklayın.

Gözlerinin ışığını güneş bile kıskanır. Günaydın, sevgilim.


Uyandığım her sabah seninle birlikte olmanın mutluluğuyla doluyum. Günaydın, dünyanın en güzel kadını.


Sabahları seni gördüğümde dünyanın en şanslı insanı olduğumu hissediyorum. Günaydın, sevgilim.


Gözlerinle güneş doğar gibi bir dünya aydınlanıyor. Günaydın, güzeller güzeli karım.


Güzelliğin gibi gününde aydın olsun hayatım. Seni Seviyorum..!


Seninle uyandığım her sabah, dünyanın en güzel hediyesi. Günaydın, sevgilim.


Sadece SEV dedi gözlerin,Ben ise aşkına müebbet yedim.günaydın aşkım


Hayatımın her anında senin varlığınla mutluyum. Günaydın, sevgilim. Seni seviyorum.


Her gün seninle birlikte uyandığım için minnettarım. Günaydın, sevgilim.


Sen hep mutlu uyu, mutlu uyan ve hep mutlu yaşa ki ben de mutlu olayım canım sevgilim.Günaydın


Gözlerinle başlayan her gün, kalbimde umut çiçekleri açtırıyor. Günaydın, dünyanın en güzel kadını.


Aşk sevgiIim, seni düşIerken saç dipIerimin biIe terIemesi.günaydın


Susup karşımda lal olsan dahi, varlığın kelimeler dolusu lügat bana.günaydın aşkım


Bir gün değil her gün aklımdasın, bir an değil her zaman yanındayım, seni çok seviyorum günaydın biriciğim


Seninle uyandığım her sabah, dünyanın en güzel hediyesi. Günaydın, sevgilim.

                         insan hayatının en önemli olayı iyi bir eş seçimidir.Günaydın Seçimim


Sabahları uyandığımda seni görmek, kalbimi sevgiyle dolduruyor. Günaydın, hayatımın anlamı.

Güneşe inat seninle sabahlayacağım, güneş kıskansın seninle ısınacağım, yastıklar ağlasın göğsünde yatacağım. Yemin ederim bir tek sana bağlı kalacağım! Günaydın Hayatım..!


Sen yinede kimseye söyleme bu şehirde en çok seni sevdiğimi...günaydın karıcığım


Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Günaydınlar aşkım…


Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki sabahları benimle uyanman dileğiyle. ''Sen''li ''Ben''li sabahlara sevdiğim, günaydın seni seviyorum.


SözIerimi YazıIara Dökünce Tek çıkan Sonuç Seni Sevdiğim birtanem…günaydın


Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Günaydın hayat arkadaşım sırdaşım.


Her yeni güne senin varlığını düşünerek uyanmak, senin sevginle hayata başlamak çok güzel... Seni çok seviyorum aşkım günaydın


Sözümü dinleyen, bir damla gözyaşıma kıyamayan, sürekli benimle ilgilenen, beni seven, beni sayan, beni önemseyen, hayatında sadece ben olan sevgilime günaydın


Saçlarının her telini parmaklarımın arasında ahenkle dans edişini, Gözlerinin bana baktığında içinde gördüğüm gökyüzünü sevdim.güzel karım günaydın


Aç gözlerini, dünyam aydınlansın güneşim ol, seninle birlikte yaşayım günümü. Günaydın Sevdiğim.


Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın.


Bir geceyi daha bitirdim seni düşünmekle, bir anım daha geçti seni özlemekle, ama bir dakikam bile geçmedi seni sevmemekle, günaydın aşkım seni seviyorum. Günaydın


Yıldızların kaybolusunu izlerken her sabah bir günaydın duymaktı aslında istediğim şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili günaydın dünyanın en güzel gerçeği


Bu sabah mavi bulutların avcuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin.GÜNAYDIN BİTANEM


Sen dün'üm olduğun gibi bugünüm, bugünüm olduğun gibi de yarınım olarak kalacaksın. Ben bilmekteyim ki, Allah’ın izniyle sonsuzum olacaksın. Sonsuzluğa birlikte yürüdüğüm yol arkadaşım, canım aşkım, biricik eşim iyi ki varsın.


Günün Aydın Olsun, Dilerim Ki Yüreğine Gülün Gölgesi Düşmesin Ve Sen, Yüzünde Gülüşlerin En Güzeli ile Bak Geleceğe. Seni Seviyorum Karıcığım..!


Günaydın Dudağımdan Asla Gitmeyen Neşe, Günaydın Dost Kalplerde Açan Büyük Güneşe, Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizeler, Yürek Yangınlarına Su Gönderen Gözeler.


Elini Verene Gözünü Değdirene Sözünü Diyene Diyemeyene Sevgimi Görene Göremeyene Günaydın


Önce Kendime Sonra Evime Sonra Evimdekilere Sonra Kapılarımı Açtığımda Bana Değen Ne Varsa Yüreğimle Beynim Arası çizgi Derinliğince Günaydın.



Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın.


Her dogan gunle icinde yeseren umut ciceklerin hic solmasin her gunun birbirinden aydinlik olsun GUNAYDIN ruhumun isigi.


Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın


Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın


Beni mutlu edecek bir sürü sebebim var; ama favorim sensin.günaydın


Gözümden sakındığım,ismini sayıkladığım,herşiyim seninle dolu bugün de...Günaydın


Gözlerini bu kadar güzel yuman ve açan bir seni gördüm sevgilim.günaydın


İyi geceler öpücüğünü de geçtim. Bana yüzlerce günaydın borcun var, unutma.

Günaydın hayatıma en anlam katanım,Sensiz geçirmek istemediğim ömrümün sahibi.seni çok seviyorum


Seni tertemiz Helal Duygularımla Sevdim Seni Bitmeyen özgüvenimle Sevdim Sana ben Aşık Oldum günaydın aşkım


Sana uykuya dalar gibi aşık oldum. İlk önce yavaş yavaş sonra birden.günaydın


Düsünüyorumda düsüncelerin en güzeli beni düsünüp düsünmedigini düsünürken düsündügünü düsünmem olsa gerek diye düsünüyorum.Günaydın



Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim tek ilacım. Günaydın Aşkım.

Whatsapp Button works on Mobile Device only