Instagram Profil Sözleri - Story Sözleri - Biyografi Sözleri 2023-2

Instagram Profil Sözleri - Story Sözleri-2

 


Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..


Bir gün olurda seni beklerken çektiğim acılar beni öldürürse, cennetinden alacaklıyım.. 


Ağırdır sevmelerim, her yürek taşıyamaz; büyüktür umutlarım, her omuz taşıyamaz; her şey olur da, şu kalbim bir tek sensiz olmaz…


Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın..


Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir


Bin kelam da olsan bitmeyecek bu bekleyişim..Bu Aşkım...!! Bu SEVDAM Güzel Yüreklim 


öldeki Tek Gül Olsan Bile Seni Yaşatmak İçin Hergün Ağlarım !


Hiçbir şarkı aradığım şarkı değil bugün.Bütün şarkıların notalarında bir eksiklik var ve ben dalganın kayaya söylediklerini özlemişim..


En iyi insanlar,Hiç tanışmadıklarındır.


Sana ne desem bilemiyorum hayatım desem hayat çok kısa, güneşim desem batıyor, çiçeğim desem oda soluyor, en iyisi sana canım demek çünki bu can senle yaşıyor!!


İnsanın neresi ağrırsa "canı" ordadır derler, Kalbim ağrıyor orada mısın ?


Seni düşünmek güzel şey, Dünyanın en güzel sesinden,En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey. 


Benim Sadece sana ihtiyacım var.Sesine Gözlerine Mesajlarına Gülüşlerine


Whatsapp Button works on Mobile Device only