sevgililer günü mesajları 2019

        sevgililer günü mesajları 2019

sevgililer günü mesajları 2019

Yabancı olarak başladık hayata. Birbirimize rastladık… Sonsuza kadar biz kaldık. Biz sevgi dolu bir bütünün iki parçasıyız. İki kalp ve tek bir ruh. Sevgililer günümüz kutlu olsun aşkım.

Beni karanlıktan aydınlığa, yalandan gerçeğe, ölümden ölümsüzlüğe götürdüğün için teşekkürler. Seni çok ama seviyorum. Daha nice günlere hep birlikte sevgilim.

Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var… Sevgililer günümüz kutlu olsun!


Ben senin en çok gülüşünü sevdim Sevindiren, içimde umut çiçekleri açtıran... Git gide alışıyorum sana. Hiç bir alışkanlık bu kadar güzel olamaz.

Sen güneşin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin. Sevgililer günün kutlu olsun!

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.


Güzellik sözde ise sözün en güzeli sende sende, güzellik yüzde ise yüzün en güzeli sende, ama bana göre güzellik kalpte. Kimseye söyleme ama kalbin en güzelide sende


Dünyada birçok insan var kimi şu anda gülüyor kimi şu anda ağlıyor. Dünyanın bütün güzelliklerini hak eden biri varki oda şu anda mesajımı okuyor.

Yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köşelerde Ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan. Sevgililer günün kutlu olsun aşkım.

Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin sevmeyi hak edemeyeceği kadar özelsin.

Whatsapp Button works on Mobile Device only