instagram sevgililer günü sözleri

                  İnstagram Sevgililer Günü Sözleri

instagram sevgililer günü sözleri


Uçmak için kuş olmak gerekmezmiş,Aşkın yeter bana sevgilim.Sevgililer Günümüz Kutlu olsun.


Seni düşünürken içim geçmiş,Severken de ÖMRÜM geçsin isterim..Sevgililer Günümüz Kutlu olsun.


Senin en güzel yanın neresi biliyor musun?Benim yanım.


Sen benim rüyalarımdaki hayalim, hayattaki tek yaşama sebebimsin.


Varlığın huzur veriyor gülüşün zaten anlatılmaz.Sevgililer Günümüz Kutlu olsun.


Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın


Kızarım, kavga ederim, küserim ama. Seni en çok ßEN Severim.! ♡


Sen yüreğime mum olduktan sonra , hangi karanlık söndürebilir ki içimdeki seni .


Sen benim yerde bulduğum gökyüzümsün.


Yanında huzur bulduğum hayattaki tek varlığım beni yeniden hayata bağlayan yaşamayı sevdiren tek aşkım seni çok seviyorum yıldız gözlüm .Sevgililer Günümüz Kutlu olsun.


Gözlerime bakanlar; Bende seni görecek, O derece seviyorum seni.

Seni tenıdığım gün,ömrümün en güzel günüydü, seni seviyorum


Sen neredeysen en uzağım orasıydı.Seni seviyorum

Whatsapp Button works on Mobile Device only