Çekici Sözler,Çekici Mesajlar

           Çekici Sözler,Çekici Mesajlar

Çekici Sözler,Çekici Mesajlar


Sen bana Allah'ın emanetisin,Seni sevmek Aşktır bana.


Yolu doğru olanın yükü ağır olur.


Aşkın her halini gördüm,Artık ne hali varsa görsün.


Uzaktan sevmek zor oluyor, az gelsene

O'nda ne buldun?" diye soru mu olur? Ne bulduğumu anlasan, O'na sen aşık olursun.

Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum


Ne yapsam asktan kaçamiyorum,eninde sonunda yakalaniyorum.Kararliyim bu defa bitti,Ben artik Küstüm Oynamiyorum

Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya” dizelerinin ağırlığı, menekşenin kokusuz olduğunu öğrenince tahmin edilemez oluyor.


Gördüğünü herkes sever, sen ondɑ görmediğini bulɑcɑksın. Eğer gerçek ɑşk istiyorsɑn; Ten’e değil, kɑlbe dokunɑcɑksın.

Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi

Gözlerim kör olsa, kokundan tanırım seni. Kırılsa ayaklarım, sürünerek bulurum seni. Vadesi dolsa bu canın, ruhumla sararım seni. Ben seni asla yalnız bırakmam

Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer ,benimle yeniden tanışşş..

Whatsapp Button works on Mobile Device only