Dikkat çekici sözler

                 Dikkat çekici sözler

Dikkat çekici sözler


İntihar haramdı biz de yüzümüzü astık.


Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim, anlayana çok anlamayana az gelirim.



Uzakta olsa bile kalp anar sevdiğini her an.."

Dikkat çekici sözler


Asla affetmeyeceğim şeyler arasında çok sevdiğim insanların olması oldukça hüzünlü.


Aşk bir hafıza oyunudur, önce unutan kazanır.


Tek başıma değilim, ben ve ümitsiz aşkım var…


Bana bir hırsız lazım, tüm dertlerimi çalacak.
Dikkat çekici sözler


Seni unutmaya Ömrüm yeter mi..
Dikkat çekici sözler


Bir insanı çöplükten çıkarabilirsin. AMA o insanın içindeki pisliği çıkaramazsın.


Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık 

Dikkat çekici sözler


Dünyada ki hiçbir insan, başka bir insanı eleştirecek, kınayacak ve ayıplayacak kadar masum değildir.

Sevmek’mi?Hiç duymadim… Gulmek’mi?çoktan unutum… Yasamak’mi?Oda’ne… Ask’mi?Buyuk bir yalan… Yalnizlik’mi?Işte o benim DUNYAM 





Öyle Değil İşte KARDEŞ..!Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..


Satmadık dostumuzu, bildik Hasmımızı..Kapatmadık eskilerden kalmış Yaramızı. akıtırız yar Uğruna Kanımızı..bilsinler ki : Krallar ölmeden bırakmaz Tacını…

Whatsapp Button works on Mobile Device only