Zehir Sözler,Zehir Mesajlar

            Zehir Sözler,Zehir Mesajlar

Zehir Sözler,Zehir Mesajlar

Alem güzel de biz çirkinmiyiz


Her şey çok Güzel Olacaktır Belki şimdi Değil ama Elbet Bir gün..


Bir sürü dostun içinde elbet bi düşman olacak tir ama unutma ki onca düşmanın içinde belki seni dostun vuracak.


Gecenin şerrinden değil de, insanın adisinden korkacaksın!


Başka gezegenlerde hayat varmı diye merak ederiz, sanki bu gezegende yaşamayı becerebilmişiz gibi.


Evet Değerliydin Yalan Yok Ama Değermiydin Ona Yorumum Yok..


Acı çeken insanların Yüzü Gülse de içi Hep Kan Ağlar..




Benimde Güldüğüm Zamanlar Çok Oldu , - Ve Gülüşlerim Bazılarına Fazlasıyla Koydu...!


Sizi bilmem ama ben ; Pişmanlık duyan , utanabilen insanları seviyorum... pişkinlik ne kadar ucuzsa , utanç o kadar değerlidir..



Ömrüm seni beklemekle geçecekse ve ölüm seni beklerken gelecekse bil ki seni ordada bekleyeceğim.


"Hayatının iki önemli günü; Biri doğduğun gün, diğeri niye doğduğunu anladığın gün..." Mark Twain

Sen benim, gözyaşlarım. Sen benim, damarlarımdaki kanım. Sen benim, gökyüzümsün.


Bana Yollar değil Herkes hasta.


Arabamın tekeri ol be güzelim dedim diye Küfür eden kız Tipinden iğreniyorum..




Şekil yapıp kafa tutmak Senin için Tarzsa , Seni ŞekiLden Şekile sokup Ayar vermekte Benim için Farzdır be güzelim.


Whatsapp Button works on Mobile Device only