fena sözler,fena laflar

                                Fena sözler,Fena laflar

fena sözler,fena laflar


Kırdığın kalbin sahibine iyi bak. Yolun bir gün muhakkak ona çıkacaktır.


Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok


Arkadaşlıklar aşka dönüşür ama dostluklar asla ihanete dönüşmemeli!


Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksiN


Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Hiç düşünüyor musun acaba; sen kaç kuruşluk adamsın benim gözümde..


Asalet boyda değil, soyda.. İncelik belde değil, dilde.. Doğruluk sözde değil, özde.. Güzellik yüzde değil, yürekte olur.


Yalnızlık gidenin emanetidir. Biz Emanete hıyanet edenlerden değildik,,, ve bir daha SEVEMEDİK...


Senin YaLanLarınLa Oynattığın O DanSöz Ruhun , BEN'im DoğruLarım KarŞıSında Kıvırıcak Kadar YetenekLi değiL



Başladığın cümleyi kendin bitiremezsen noktayı başkası koyar.


Gerçek aşk bedel ister,beden değil


İş işten geçti. Şu saatten sonra sende tufan kopsa bende bir çöp yerini değiştirmez.


Bu laflar sana kapak olsun Fena oturttum helal olsun Tipin yokki şeklin olsun Hadi canım yolun açık olsun


Eskiden fazla "naz" aşık usandırırmış Şimdilerdeyse fazla "namus" aşık usandırıyor.


Her haliyle kabul etmek, hatalarını sineye çekmek, yaptıklarını görmezden gelmek falan eskidendi hep, şimdi ne kadar uzak o kadar iyi.




Kalmadı içimde sana karşı bir sevgi, sen ettiğin tek bir söz ile bitirdin beni


Sahipsiz kalıp tutuşunca etekler, sahibine döner tüm köpekler!


İsteseydi yazardı, çıkar gelirdi. Seven adamın önünde dağ olsa durmaz.


Hayatta hiç kimseyi küçümseme. Ve şunu unutma ki; nokta da küçüktür ama bitirir cümleyi


Seveni arıyorum diyorsun. Verene gidiyorsun ne ayak?






Gözümde küçülmüş insanlarla büyük “hesaplarım” olmaz benim.

Whatsapp Button works on Mobile Device only