etkileyici instagram sözleri

 Etkileyici İnstagram Sözleri

etkileyici instagram sözleri




Ağırdır sevmelerim, her yürek taşıyamaz; büyüktür umutlarım, her omuz taşıyamaz; her şey olur da, şu kalbim bir tek sensiz olmaz…



İnsanın neresi ağrırsa "canı" ordadır derler, Kalbim ağrıyor orada mısın ?



Seni düşünmek güzel şey, Dünyanın en güzel sesinden,En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey. 


Benden nefret edenlerle meşgul olacak vaktim yok çünkü ben bana değer verenleri sevmekle meşgulum



Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..



Bir gün olurda seni beklerken çektiğim acılar beni öldürürse, cennetinden alacaklıyım.. 


Benim Sadece sana ihtiyacım var.Sesine Gözlerine Mesajlarına Gülüşlerine



Ey Benim Ateşler İçinde ki ; Kar Tanem ! Bu Yokluk , Bu Aşka Çok Fazladır Bilesin 



Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın..


Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir


Bin kelam da olsan bitmeyecek bu bekleyişim..Bu Aşkım...!! Bu SEVDAM Güzel Yüreklim 


Sana ne desem bilemiyorum hayatım desem hayat çok kısa, güneşim desem batıyor, çiçeğim desem oda soluyor, en iyisi sana canım demek çünki bu can senle yaşıyor!!

Whatsapp Button works on Mobile Device only