duygusal kapak sözler

              Duygusal Kapak Sözler

duygusal kapak sözler


Ben hep yanındayım diyenlerin tek tek gidişini izlleyeceksin,iyi bak!



Ey Bir Kirpiğini ;; Bir Kitaba Sığdıramadığım Şimdi Kimin Cümlesinde ;; Ziyãn Olur GÖZLERİN".


Gözlerin musalâ taşı gibi soğuk.. Söylesene, kaç kez öldürdün beni yüreğinde..!



Hayallerim oldu;çiçekli,mavili,senli...! Sonra gittin...! Yüreğim soldu,hayallerim hayalde kaldı,sana dair beslediğim duygular birer birer öldü. Bilmediğim bir üşüyüş kapladı bedenimi. Her geçen gün biraz daha yok oluyorum.


Damdan düşer gibi hayatıma girdin, beni deli divane ettin... Suçum neydi ki, beni kendine bu kadar aşık ettin...

Sen benim en kıymetlimsin. En güzel vazgeçilmezimsin, Sevmekle bitmeyenimsin, Sen benim hakikatimsin, En derin, En içimdesin


Sana bir sır vereyimmi. Senden vazgeçtigim gün Bana aşık olacaksın..

Siz ona yaralarınızı gösteriyorsunuz, sarar sanıyorsunuz ama öyle olmuyor işte. "Sizi kanatacağı yeri öğrenmiş oluyor.


Belki sözlerim sana komik gelecektir ama kalbimin Samimiyetine güvenip Söylüyorum Sana; Sen Benim Birtanemsin Sevdiğim..!

Ve yokluğun...ölüm sessizliği Ufkumda yoktun bugün Sevdamın boynu büküktü Ateş oldu aldığım her nefes Dermansız kaldı dizlerim Ve gözlerim...


Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun?

Yine gecenin bir yarısı, Aklıma takıldı gözlerin. Adını andım durmadan, Sızlasa da yüreğim. Unutmayı düşünmedim, Ağlasa da gözlerim.


Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik yakmadım seni ben yağmur yüklü bir bulutum kime çarpsam ağlarım.



Denizde kalem kumdan kağıtlar yapdım: her yere seni seviyorum yazdım: ama sen aptaldın inandın: ben seni sevmedim, sana taptım


Ben seni kalbime yar diyerek Gurbette sevgilim var diyerek Alin yazima boyun bükerek Gözel göslerini görmeye geldim!!



Mevsimlik bir cicekmisin bir bahar acip bir bahar solasin? vefasiz bir gönülemi düstünde dün hatirlanip bu gün unutulasin? Asla unutmaki hep aklimdasin!!


İnsani yaslandiran yasadigi yillar degil, ulasamadigi arzularidir. hayatta en aci sey felaketler degil, yasanmasi mümkün iken yasanmayan mutluluklardir!!

Whatsapp Button works on Mobile Device only