Kocama Romantik Sözler, Kocama Aşk ve Sevgi Sözleri, Duygusal, Etkileyici Sözler

Kocama Romantik Sözler, Kocama Aşk ve Sevgi Sözleri, Duygusal, Etkileyici Sözler



Sizler için; eşlerinize, onları değerli hissettireceğinizi bildiren en güzel, en anlamlı aşk dolu, sevgi dolu, romantik, duygusal, iltifat ve harika anlamlı sözleri alt başlıklarla kategorilere ayırarak sizler için bir araya getirdik. Faydalı olmak ümidiyle.. İlgi ve desteklerinizle büyüyoruz. Saygılar..




İşte başka yerde bulamayacağınız en özel Kocalarınız için Güzel Sözler;



Her Gece Uyumadan Önce En Son Konuştuğum Kişi Olmanı Seviyorum


Birlikte değilsek hayatın ne değeri olabilir ki.


Seni SEVİYORUM DİYEBİLMEK NE GÜZEL


Mor Salkımlı o sokakta ellerimi tut,okşa yine saçlarımı dizinde uyut.


Sen benimsin sevdiğim veremem ellere,sen benim sultanım canımın yarısı ,gözleri ışık sevgilim karanlıkta bırakma beni.


Sen Beni sev geriye kalan herşeyi ben hallederim


İkimizi bir kefene saralar,bir mezarda sır olalım sevdiğim


Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.


Aşığım sana' cümlesinin sonundaki 'a' harfi terk etti seni. O da üzülmüyor gittiğine, Sen hala 'Aşığım San' beni .. -Aziz Nesin


Dünya bir yana, o hayal bir yana; Bir meşaledir pervaneyim ona.


Kör Kuyularda Dertler içinde Ağlarken halime, tuttun çıkardın beni karanlıklar içinden. seviyorum seni.



Benim Sadece sana ihtiyacım var.Sesine Gözlerine Mesajlarına Gülüşlerine



Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)



Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim



Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?



Ben istemem öyle gel geç sevdalar.Varsa yüreğin hadi koy ortaya bir ömür sev beni



Günümde, Gecemde düşlerimde varlığına çok şükür. Çıkma hiç kalbimden aklımdan, Düşüncelerim senle dolu olmaktan mutlu. Gözlerim seninle Mesud.. Ah sevgilim çok seviyorum çok...



Ne varsa aradığım bil ki sende bulmuşum. senden öncesi yoktu, seninle var olmuşum. sende bütün umutlar, sende bütün duygular. beni sende arama, ben artık senin olmuşum.



Senin en güzel yanın ne biliyor musun? Benim yanım!



Özledim Seni Sevgilim! Özledim Seninle Geçtiğim yerleri Özledim bana Aşkım Dediğin Günleri, Şimdi Sadece resimlerin Elimde, Ağlarım Hasretini Çekerim içime..



Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle... Daha nice zamanları beraber geçirmek dileğiyle.
Sana aşkı anlatamam gelirsen yaşatırım




Kocama Romantik Sözler
Kocama Aşk Mesajları
Kocama Sevgi Mesajları
Kocama Duygusal Sözler
Kocama Etkileyici Sözler
Kocama Harika Sözler
Kocama Güzel Sözler
Kocama Aşk ve İltifat Sözleri


Kocama Romantik Sözler

Whatsapp Button works on Mobile Device only