GÜZEL SÖZLER


GÜZEL SÖZLER

Ve sonunda anlıyorsun:olduğun gibiysen eğer,olmamışların gönlünde barınamıyorsun.
Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun


Yaşamak istiyorsan bir umudun olmalı, kalbin varsa bir sevgin olmalı, sevdiğin varsa yalnız senin olmalı, sana verilen en büyük ceza mutluluk olmalı



Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bitanem her gün yağmur yağardı.



Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.



Şimdi Uzağım Belki..!Ama Belli Mi Olur..?Belki Demli Bir '' Çay '' Kokusuyla Gelirim..!Belki '' Yağmur '' Olur Yağarım Şehrine..!Belki De " Rüzgar'la " Düşerim Önüne..!Sen Yeterki BENİ KALBİNDE BEKLE..


Hani bir kelebek yakalarsın avucunun içinde, bakmak istersin yaşıyormu diye, baksan kaçacak, sımsıkı tutsan ölecek. İşte böyle bir şey seni SEVMEK




Benim için seni görmek suya benzer,seni yaşamak ise nefes almaya. Susuz üzgün yaşarım ama nefes almadan ASLA


Yürekler karşılıklı bekleyiş içindeyse sevgin duyulur elbette. Özlemek ne renk sence ?. Sen rengi düşünürken ben seni özlediğimi söyledim bile



Yaşanmışları boşverdim gel senle yaşayacaklarımıza içelim


Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GÖZLERI GÖZLERINE.

Whatsapp Button works on Mobile Device only