Anlamlı Sözler

 Anlamlı Sözler

Anlamlı Sözler
Öperken kokusunu içine çektiysen özlerken burnunun direği sızlar.




Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldilermi?




Şu sırαlαr ihtiyαcımız olan en güzel temenni; "iyi insanlara rast gelesin



Gülüşlerine saklanır sevdam,uzun bir gecenin ardı hasretlerine sığınır gözlerim,bir bakışın ısıtır içimi,gönül gözümle umutlarını sarar yüreğine kayarım,İnce bir ahenktir susuşun,bir mısrada ben sana aşkı anlatırım,kokun güllere karışmış bir yaprak misali,ben hep sevdada ararım.


Sofrayı güzel kılan masanın üstündekiler değil, çevresindeki insanlardır.


Büyük adamlar çoğu zaman talihsizliklerden hoşlanır, tıpkı cesur askerlerin savaştan hoşlanması gibi.'' Seneca


ALLAH rast getirirse işini mermere geçirirsin dişini, ALLAH rast getirmezse işini yoğurt yerken kırarsın dişini .


Bilerek susmak,bilmeden konuşmak kadar kötüdür.


ne olursan ol düşlediğinden fazlası olamazsın..


“Yaşam sana ne getirirse kabul et… Ama kimsenin hakkını ve özgürlüğünü almasına izin verme...” Osho


Susuyorum... Cümlelerim Küsüyor Yalan Dünyaya... Bekliyorum... Sabredenlerden Olmak Muradıyla...!!


Ölüm korkusunu ancak böyle yok edersin. Ve ancak böyle ölümden korkmayan şehadata koşan bir mücahit olursun..!!


Sen elimden tutunca, deniz basardi içimi. Sen elimden tutunca, yüregim yesil yosunlara takilip günlerce dip akintilarinin pesisira gitmk isterdim.


Hayat doğru cevapları olmayan bi sınav... Nietzsche...


”Üzüntü kendi kendini giderir, ama mutluluğun tam zevkini çıkarmak için onu paylaşacağınız birinin olması gerekir.”


Zaman, küçük anların birleşmesinden ibaret bir çizgidir, başlangıç noktası doğumla işaretlenir, sonu ise yakındır ama belirsizdir...-


Bir gün öyle bir utanacaksın ki kendinden; kendi yüzüne bile bakamayacaksın kendin yüzünden... Serkan Özel // Canın Sağolsun


Biri eğer gözlerini senden kaçırıyorsa; emin ol ki o gözlerde sana ait bir şeyler vardır..


Kimseye güzel şeyler yaşatmaya zorunluluğunuz yok. Ama insanlarıda güzel şeylere inandırıp, hiç bir şey olmamış gibi gitmeye de hakkınız yok.


Bir demli muhabbet istiyorum kaptan...! Açık denizlerde bir akşam üstü. Ordan kap iki kahve, İçelim ve derinden bir nefes alıp söyleşelim Başka türlü geçmez bu canına yandığım dünyanın kahrı.


Gozleri uzaklıklar degil, bazen de goze alamadıgımız yakınlıklar acıtır.


''Ressama sormuşlar mutluluğun resmini çizebilir misin diye. Ressam demiş ki; ben çizerim de sen anlayabilir misin ?"


BirdeN GeLeN BiR HeYeCaNdI..SoNu oLmAyAn bİr mAsAlDı..aLıŞkAnLıK YaPtI BıRaKmAdI..SoNrA YoK oLdU SızLaDı cAnI…




Koleksiyonunuza katacağınız biri değilim ben.


güven ruh gibidir terkettiği bedene geri dönmez


İnsan o kadar zayıftır ki 1 mesaj, 1 kelime, 1 yalan, 1 yanlış, 1 şarkı, 1 gerçek yada 1 insan. 1 saniye içinde tüm modunuzu değiştirebilir.


Dilden dökülemeyen sözcükler gözden dökülürmüş .


"Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı." Özdemir Asaf


Yarını iyileştirmenin tek yolu, bugün neyi yanlış yaptığını bilmektir.


Bütün dünya üzerinde bir tek güzel çocuk vardır, bütün anneler de ona sahiptir. Çin Atasözü


''Çok''sevilmeye değil ''hep'' sevilmeye ihtiyacım var.


Hayatım boyunca yanlış şeylere heves ettim durdum.


Çünkü, ''Ancak, anlatacak hiçbir şeyi kalmadığında insan kendisi olmaya iyice yaklaşmış demektir...'' Orhan Pamuk


Çokça yorgunum bugünlerde ve yaralı. Herkese dargın ve dağınık! Ağlamaklı ve çocukçayım. Fazla bir şeyim yok İşte. Canım ağrıyor sadece! Hepsi bu. Senden naber canım? Düşün. Gülüşün. Deniz kıyısı kokun. Uçurum bakışların. Gül kurusu ellerin. Nasılsınız bugün? Sende yorgun musun benim gibi? Dargın ve Dağınık mısın? Ağlıyor musun olur olmadık şeylere? Benim kadar kendin misin?


Dürüst insan 'çare' bulamadığında derin bir sukûta bürünür; hesabı olan ise sürekli kendini kandıracak 'bahaneler' üretir. -İhsan Fazlıoğlu


Özledin, içtin, ağladın, güldün, şarkılar söyledin, şiirler yazdın. Peki o ne yaptı? deme. Herkes kendinden sorumludur aşkta. Nazım Hikmet


Bir kanepeye sigardik sevgiyle. Ne zaman dünyaya kapildik biz? Mobilyamiz vardi, insana yer yoktu artik kalbimizde. Cahit Zarifoğlu


Haydi gidelim bu şehirden, yokluğunu da yanıma alarak kaçmak istiyorum bu firari memleketten. Ya yokluğun Azrail’im olacak, ya da var olduğun bir şehirde senin kokunla boğulacağım.


"kendi yarattığımız boşluğun ucunda sıkı sıkı tuttuğumuz bir kapı koludur yaşam ve aşk, en derin kuyumuza düşen keman yürüdüğümüz yollar daralırken çökerken altımızdaki merdivenler sevgilim yalnızca kanatlarına güven..."


Kendini ancak bir başka insanın aynasında tam olarak görebilirsin.” Şems-i Tebrizi


BELKI YUZUM GULECEK DONECEGIM SASKINA BELKI MAHKUM OLACAK OMUR BOYU ASKINA BU KARARI VERIRKEN SAKIN BANA DEME TOY SENSIZ BEN YASAYAMAM ELINI KALBIME KOY


saçağına konan kuşlar ürküp kaçmasın diye şarkısını içinden söyleyen insanlar da var. . gökhan özcan




sabrıma sükutu giydirdim tevekküldeyim


Kendini ancak bir başka insanın aynasında tam olarak görebilirsin.” Şems-i Tebrizi


Kelimeler belki tedavi etmez,ama şiir en kanamalı savunmasıdır ruhun…içindekileri söylemenin en güzel yoludur bazen güzel dizelerle bazen öldürürcesine .yüceltmek yada mahvetmek ..Ahmet Yanık


Hayranım ! İşi bitenlerin gidişine İşi düşenlerin gelişine Hayranım .!!


Birinin göz yaşlarına sebebiyet vermişsen .... Oturup sende aglamalısın.... Bunun vebalinin yükünü nasıl ÖDEYECEGİNE..


Ne dünyaya bağlanmalı, ne de dünyayı bırakmalı. Buddha..


Dostlarımı azalttım, birde baktım düşmanlarım da azalmış!


Yaşadığın yeri cennet yapamadığın sürece, kaçtığın her yer cehennemdir.


Beni soran olursa özet'im budur..! Cahille sohbeti kestigim de doğrudur ;)


Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.


Hayatın değeri, uzun yaşanmasında degil, iyi yaşanmasındadır. Doyasıya yaşamak, yılların çokluğuna değil, sizin coşkunuza bağlıdır...Montaigne


Kendi planlarımızı yapıyorduk, ama kaderin de planları olduğunu unutmuştuk… Dostoyevski


Bizi Yoran, Şartların Ağırlığı Değil, İnsanların Halden Anlamayan SAĞIRLIĞIDIR..!!!


Kendine gel be.! Altı üstü bi insansın hepsi bu.. Vazgeçilmez sanma kendi, toprağın altı; kendini vazgeçilmez sananlarla dolu... ../Nicanor Parra


Temiz Kalpli İnsanlar Hiçbir Zaman Rahat Bir Hayat Yaşayamazlar , Çünkü Kendilerini Başkalarının Mutluluğu İçin Feda Ederler.


Kendini tanıdığın ölçüde başkalarını yargılayabilirsin. De bana : Hangimiz günahkar, Hangimiz masum….


"Dipten yüze kaç kapıdan geçer insanın duyguları, kim bilebilir?" Şükrü Erbaş


Susmayı bilmek söylemeyi bilmekten Daha nadir bir meziyettir.


"
Mağlubiyetin takısıdır 'keşke'... Kaçırılmış fırsatların, bastırılmış duyguların, harcanmış hayatların, boşa yaşanmış ya da hakkıyla yaşanamamış yılların, gecikmiş itirafların ağıdıdır "KEŞKE"..


.Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlaıyp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak içinse onu çokça sevip, anlamaya hiç çalışmamak gerekir.


Sen hiç terk edildiğini bilmeden sevmeye devam ettin mi? İnsanın bundan haberinin olmaması öyle acı ki... K.tazeoğlu


“Biz dünyayı değiştirmek için yola çıkmıştık; dünyayı değiştiremedik ama dünya da bizi değiştiremedi.”


Bir Sancı buramda Sanki Kainatın bütün Suçunu ben üstlenmişim Gibi Sızlıyo SoL Yanım.


Yol sen olsan yorulmadan yürürüm, rüyam sen olsan hep uyurum, gecem sen olsan sabahı hiç istemem. Son nefesim sen olsan şimdi ölürüm.


Görmeden seni isteyen gönlüm, görünce nasıl dayansın.


Gidişin bir ambulansın siren sesine benziyordu yol vermekten başka çarem kalmadı.


Evde ana kalmayınca, Ana okulları, Evde huzur kalmayınca, Huzur evleri açıldı . .


Hayatınızı kontrol etmeye çalışmayın . Akışına bırakın ve hayatın sunduğu güzelliklere odaklanın.... "#Hayat, devamlı değişen doğal olguların zinciridir."


Bazen kendi kendine konuşmak, bir insanla konuşmaktan daha iyidir.


EGER BIR UCURUMUN KENARINDA DUSMEK UZERE OLSAM, ASAGIDA BIR DAL OLSA VE O DALIN SEN OLDUGUNU BILSEM,OLMEKTEN DEGIL BITANEM SENI KIRMAKTAN KORKARIM


Dert Limanı Gibiyiz , Gelen Yükünü Bırakıp Gidiyor .


Babam dünyanın en güçlü adamıydı Bir ekmeği hepimize bölebiliyordu . Yılmaz Güney


Büyük saadetler , büyük acıların yanıbaşındadır.La edri


Sevmek öyle basit değil.. Seviyorsan, uğrunda her şeyi göze alacaksın..


"Sen " Kurduğum Düşlere " Kefil " Olsaydın ..! - Mutluluğumuza " Haciz " Gelmezdi Sevgili..


“Yürek yanmadıkça göz yaşarmaz.”__HZ. Mevlana__


Ne sahip olduğundur hayat, Ne de umdukların bunca zaman. Yüreğin kadardır hayat ! Seviliyorsan renkli, Seviyorsan siyah beyazdır..


Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım.."


İyi insan mutluluk, kötü insan tecrube, yanlış insan ders, mükemmel insan İz bırakır. Hz. Mevlana.


Eğer hala yalnızsanız, Allah sizi birilerinden koruyor demektir.


Tanımadan nefret edebileceğiniz tek kişi, Sevdiğiniz kişinin, sevdiği kişidir..


Bana uzak olanlar değil, benden uzaklaşanlar; işte onlar benim canımı acıtanlar...


Uzayıp giden yıllar herşeyi söküp götürüyor ömrümüzden ellerim sana kenetli sevgilim kimse sökemez seni benden.


Üzülme gitti dye,bu yılın modası böyle!3Gün sever sonra bezer.Senin aradığın Aslı ile kerem 21.yy da ne gezer


Vav Harfi, Anlamı ve Sırları İnsan vav şeklinde doğar, doğrulunca kendini elif sanar. İnsan hayatı boyunca hep iki büklüm yaşar, oysa en doğru olduğu gün ölür. Allah'a kulluğun manası vav'dadır, elif uluhiyetin ve ehadiyetin simgesidir.


Ya gözlerin aklımda, Yada aklım adında; Ya hayalin karşımda, Ya da Sesin kulağımda; Ya ben çıldırıyorum, yada çok seviyorum; Ya sevmek çok güzel, Yada sevilen çok özel..!


Bir adam en çok sevgilisini, en iyi şekilde ailesini, en uzun da annesini sever.
Seni görmeden, sesini duymadan ölürüm diyorsun ama sana görebilecek göz, duyabilecek kulak, sevebilen bir ruh verdiği için neden şükretmiyorsun


Ne zaman yüreğim daralsa, umutsuzluğa kapılsam, kendimi yalnız hissetsem hemen elimi yüreğime götürürüm. Sen hep oradasın da ondan bir tanem.


Hayat; yaşamayı, Mutluluk; gülümsemeyi, Sevgi; hak etmeyi, Vefa; hatırlamayı, Dostluk; paylaşmayı bilen için vardır...


Gelip geçicidir dediler, çocuksun unutursun dediler, boşuna üzme kendini kimleri seveceksin dediler ama yanıldılar Benim ilk ve tek aşkım sendin ve öyle kalacaksın!


Mevsim bahardır. Şimdi; sevgi, merhamet ve şefkat ek kalbine. Hasedi, kibri ve hırsı buda. Ömrün de bahar olsun !


Güneşe adini buzla yazan biri olursa, bil ki o seni benden çok seviyor..!


Bütün kuşlar vefasız, mevsim artık sonbahar...


Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum biricik sevdiğim..!


Aşk, yalnız sende gerçekmiş, Senle aşkı yaşamak hiçbir şeye değişilmez imiş..


Birbirini yiyenler bölüşemez bir dağı;Birbirini sevenler paylaşırlar bir dalı..


Cesaret illa kükremek değildir. Bazen, gün biterken, usulca “Yarın yeniden deneyeceğim” demektir.


Öyle sev ki beni, gitmek istediğimde al canımı. İşte öyle sev beni.


Dilden dökülemeyen sözcükler gözden dökülürmüş .


Bak anlamıyorsun! Sen benim tüm organlarıma yayılmış, Ağrısını hiçbir ilacın dindiremediği, Hiçbir duânın iyileştiremediği nadir görülen bir hastalıksın. Ve bazı hastalıkların tedavisi, ölümdür. Bilirsin.


Bu hayatta korkanlar, kafesteki tutsak bir kuş gibidirler..!


Kendi içinde yolculuk yap. Günlük tut. Kalbin, gönlün, vicdanın ne diyor? Neyi öne çıkarıyor? Dünyaya bilinçli bakmanın yolu başta bu iç yolculuktan geçiyor. Sokrates


Aranızdaki tüm bağlar kopsa bile ismi anıldığında “güzel insan” diyebileceğiniz insanlar biriktirin...


Saatin ya da günün önemi yok ki özlediğinde gel demen yeterli..


Bir insan , bir insanda kendini yük gibi değil hediye gibi hissetmeli .


Yaşlanıp öyle kol kola yürüyelim mi?Ne güzel yaşlanırsın sen.Cemal Süreyya


“Dünyanın en güzel manzarası, onun sana bir şeyler anlatırken parıldayan gözleri ve kahkahalar içinde savurduğu hayat dolu gülüşüdür.”


Sana ait olmayan birini sevmek kadar kıskanmak da çok zor. Çünkü yargılamaya da kızmaya da gücün yetmiyor.


Gökyüzü güneş olsa; sensiz karanlıktayım... - Ümit Yaşar Oğuzcan


Ya O'nadır, AŞKIMIZ Ya O'nunla O'lana Ya O'nun Aşkınadır Ya da O'nun (c.c) AŞK'ıyla Yanana.


Ol dediğin şeye OLMADI gözüyle bakarsan OLMAZ.. KURAL BU.. * Cavit ÇAĞ


Bir bakmışsın Allah ; Hiç ummadığın anda vermiş kalbine mutluluğu...


Ne zaman adın geçse bir yerde, içime kendiliğinden bir ateş düşüyor. Ne zaman gözlerin gelse gözlerimin önüne, yanaklarıma kendiliğinden bir damla yaş düşüyor...


En surekli ask karsiligi olmayan asktir.(


Evlilik; erkeklerin özgürlüklerini, kadınların mutluluklarını ortaya koydukları bir piyangodur....wink ifade simgesi Madame de Rieux


Sahte dost sabun köpüğü gibidir.. Elini yüzünü yıkar ama ayağını kaydırır.


Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.


Kartallar yalnız uçar, Kargalar sürü ile


Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)


Aşk gözle değil ruhla görülür(Shakespeare)






Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE..




Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin Ömer Hayyam
Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Asıl Şimdi Başlıyor




sen bana ışık ver yeter bende filiz çok köklerim içimde gizlidir gelen giden açan soran bere budak yok bir şiir istersin “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok




Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.




Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.




Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)




Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE
Benden nefret edenlerle meşgul olacak vaktim yok çünkü ben bana değer verenleri sevmekle meşgulum




Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim






Günün her anında sen varsın yanımdaSenin gülen yüzün,parıldayan gözlerinDudaklarından her süzülen kelimeBeni benden alır götürür başka yere




Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?




Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?




Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..






Sen bana ışık ver yeterBende filiz çok..Köklerim içimde gizlidirGelen giden, açan soran, bere budak yokBir şiir istersin“içinde benzetmeler” olanKusura bakma sevgilimHeybemde sana benzeyecek kadarGüzel birşey yok






Ah o mavi gözlerin yok muBaktı mıİnsanı derinlere daldıranBana bir kez gözlerinle gülsen çok muSendin gözlerinle beni kandıran




Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim




Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun?




Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye.
Ruhumu seviyorum, senin ruhuna bu kadar yakın diye.
Varlığımı seviyorum sırf sana borçlu olduğum için
Mutluğumu seviyorum gülümsememi seviyorum seni düşününce
Mehmet Yunus Aytek
















♥ Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..
♥ Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.
♥ Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır...








♥ Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!






♥ Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun yeter.


Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine




Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim














♥ Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse...siz aşıksınız...








♥ Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.


♥ Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın
♥ Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunma




Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.




BoyIe deIicesine sevmisken HayaIIerimde seni susIerken GozIerin gozIerimi gormusken OIumsuz askim sen oIur musun?




GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun?




Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.




Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..




Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim




Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok




Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık




♥ Herkez zamanda yolculuk yapıyor aslında anılarıyla geçmişe,hayalleriyle geleceğe




Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır, bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek




Yalan bu sevdalar
Yalan bu gözyaşları
Yalan bu ayrılıklar yalan
Solan bir çiçekten
Kırılan bir yürekten
Başka ne var elde kalan
Yusuf Hayaloğlu




Bir Ata Sözü derki;
Hele Şu Toz Duman Bi Dağılsın,
Bîndiğin Atmı Eşşek mi Anlarsın...




Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.




Çıkmaz olduğunu bildiğin halde Girdiğin sokağın adıdır aşk.










Sevgilin olabilecek birçok insan olabilir: Fakat sevdigin olabilecek insan bir tanedir.








Sev ama mevsimlik olmasın! Yazın açıp, kışın solmasın.






Dünyada insanların akıllısı lider, acıkgözü milyarder, safı hep mücadele eder.








Öpüşmenin aşk sanıldığı bu devirde yanlızlığımla gurur duyuyorum.






"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!








Seni ilk gördüğümde,sana dilediğimce sarılmak istiyorum.Sana sarıldığımda,dilediğimce "öyle kıpırdamadan kalmak" istiyorum...Yanında kaldığım sürede,gitmek zorunluluğumu bilmek/hissetmek istemiyorum...Dizlerine kafamı koyduğumda,saçlarımı okşamanı istiyorum...Sen saçlarımı okşarken,ellerini tutmak istiyorum...Ellerini tutarken,gözlerini gormek istiyorum...Gözlerinde sevgiyi görmek istiyorum...Gökyüzüne sabah güneşini senle doğurmak, akşam da senle batırmak istiyorum...O batırdığımız güneşin bıraktığı karanlığı, dolunayımızla aydınlatmak istiyorum... Çünkü benSeni Çok Seviyorum..




Bazen en ufak bi hatamızda darmadağın olur hayatımız.. Bazende o hatalar sürükler bizi mutluluğa.










Ertelemek yaşamın mayasını kaçırır. Kızdıysan bağır, sevindiysen söyle, özlediysen arkasından koş.






Ne kadar çok kişi benimle aynı fikirdeyse, o kadar cok yanıldığımı düşünürüm.






Evlilikte başarı yalnız aranan kişiyi bulmakta değil aynı zamanda aranan kişi olmaktır.






Kendini bilmek, tüm bilgeliğin başlangıcıdır.




Dünya keyifli olsaydı kimse keyif verici madde kullanmazdı...






Gidişini kabulleniyorum bak ne arıyor ne soruyorum.Sahi Hangimiz Gitti Onuda Bilmiyorum






Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.
Erkek gömleğinin çok yakıştığı kadınlar olabilir; Eteğin daha çok yakışacağı erkekler olduğu gibi..










Sen benimsen her şey herkesin olabilir SIKINTI YOK :)






BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum






Yalnızlıktan ölünmüyor, bak bana hala hayattayım.








Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım!












İçine atarsın da içinden atamazsın.








Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf




Kızmıyorum artık; bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum..










Küsme şansına Belki Onunda Şansa İhtiyacı Vardır !!!










Hep anlatırdı sevdiklerim; "böyleyken böyle olur".Söz söylenir göz dolar, Haziranlar Şubat olur!










Seni sen yapan başkalarının ayak izleri değil, kendi adımların olsun.










Akıllı bir erkek dünyanın en güzel kadınını sevmez, dünyasını güzelleştiren kadını sever.








Whatsapp Button works on Mobile Device only