Sert Sözler

      Sert Sözler

Sert Sözler


Oradan bana bi bak bakalım, sana ihtiyacım var gibi miyim!



Hayatta iki şeye dikkat edin; yoIda yürürken kavşakIara bir de yüzünüze güIen yavşakIara!



Rakıyı gören suyu, kadını gören yatağı düşünür oImuş. Oysa ne içmesini biIen var, ne de sevmesini.



Çok sorunun, derdin olsun istiyorsan, çevreni genişlet, etrafında hep kalabalıklar olsun.



Ne paranın delisi ne hayatın gölgesi, ne kızların bekçisi ne silahın tetıkçisi olduk biz. Gönlümüzün efesi ortamların delisi, dostlarımızın kölesi olduk biz.



Bizim sevdamız öyle defterde yazı silmeye benzemez, tükenmeyen gözyaşlarımız ile yüreğimize kazıdığımız sevdamızı silemeyiz.



İnsanları dış görünüşüne göre yargılama, uğur böceğine gülümsersin ama seni o yüzünü ekşittiğin hamamböceği korkutur.



Beraberken dertlestigin birinin sırrını Ayrildiktan sonra..! Muhabbetine meze edenler kadar, Kötü insanlar olamaz



Merak etme gülüşlerimi alacak kadar pahalı değil kaliten.



Bir Otubüs Aşk'ıydı Belki Bizimkisi; Benim Yolum Son Durak. Seninkisi Ise Musait Bir Yer Idi. . .
Dalgınım; Dalıp dalıp gidiyorum bu ara, Neyi nereye koysam bulamıyorum... 
Dalgınım; Kırıla döküle gidiyorum bu ara, Kimi nereye koyduysam Bulamıyorum.



Sev ama yürekten olsun, gel ama ebedi olsun.,gidersen benide götür, gittigimiz yer kara toprak olsun "



Bende, Senin devamın var.." Leyla Erbil 



Yavaş yürüyor olabilirim, ama hiç bir zaman geriye doğru yürümedim kardeş!! 

Whatsapp Button works on Mobile Device only