Aşırı Anlamlı Sözler

                              Aşırı Anlamlı Sözler

Aşırı Anlamlı Sözler

Birisini unutmak zorundaysanız, bunu sindire sindire yapın. Çünkü aklın zamansız öldürdükleri, yürekte amansız dirilir.” – Paul Auster 



İnsan sevmeye başladı mı, yaşamaya da başlar. 



Hayat, alt yazılı değil, alın yazılı bir filmdir. 



Mutlu olmak istiyorsan gurura bırak, gönül almaya bak.



Sen ülkemin yaz geceleri gibisin. 



Diyorsun bana yarensiz  yaşa . yaşar mı bu beden ruhu olmasa. 



Güven “o bunu yapmaz” demek değildir. Güven “o bunu yaptıysa bir bildiği vardır.” diyebilmektir..



Aşkım sana dünyanın en güzel şeyini verebilmek isterdim ama seni sana veremem ki



Belki de ihtiyacımız olan tek şey; değer verince değişmeyen insanlar. Ts Eliot.



Karşılığını alamadığın halde ısrarla seveceğine kendini inandırmaktı aşk.



Aşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar.



Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine ! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.



Bugün sevip, yarın unutacak kadar değil; beyaza bulanıp yok olacak kadar sevdim seni.


Gururuma değil sana yenildim, gözyaşlarımın tek sebebi sensin vicdansız sevgilim.



Aşk  bazen yeni çıkan bir filmin fragmanı gibidir. Görebileceğin tüm güzellikler yalnızca tanıtımda verilir. – Dylan



Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.



Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.



Bir kalbiniz vardı, onu hatırlayınız.



Fikir uğradığı beynin değil, çıktığı dilin malıdır.


Whatsapp Button works on Mobile Device only