yorgun güzel sözler,sevgiliye yoruldum sözleri

yorgun güzel sözler,sevgiliye yoruldum sözleri





Acılarımı bile tatlandırıyor aşkın. Yıkıma terk edilmiş kalemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibisin.


Yorgunum çok yorgun kimseye anlatamayacağım kadar kimseninde anlamayacağı kadar..


Sahiller dalgayı nasıl beklerse, gökyüzü mehtabı nasıl özlerse, kuru topraklar suya nasıl hasretse, sende benim hasretimsin...

Umudun bir rengi olsaydı mavi olurdu. Deniz gibi , gökyüzü gibi sonsuz.

Senin gözbebeklerin var ya kadın kadın gülen İnsan insan bakan gözbebeklerin Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta



Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs ne yalnız ne de aşık.


"Oysa ki sana çıkan yollar dikenli bile olsa, koşa koşa gelirdim sana bitanesi.."



Hep çığlıklar var içimde Söyleyipte Kıracağım Çok insan Var Çevremde..Susmak Acı Verirken Yüreğime, Haykırışım Azap olur yüreksizlere..!


Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman. Herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.




Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem.

Beni yarım bırakma,başkasına can olur.Beni yarına da bırakma can bu belli mi olur.



Neye fayda sözcükler!Kalpleri kanatmaktan başka



Seni seninle yaşamak istiyorum,tek başıma değil!



Daha güzel bir sabaha uyanmak adına, adınla koyuyorum başımı yastığa... Olcay Derecik



Sen gitmekle eylem yaparsan, ben unutmakla devrim yaparım.



Nasıl unuttuysan çocukluğunu ve kırılan oyuncaklarını, kırılan kalbini de öyle unutacaksın!


Eğer bir gün aşkın öIürse onu doğduğu yere göm kaIbine



Tek Derdim YaInızIık Bebeğim, Tek Sebebim Sensin Sevdiğim…


Ne yaraIar kapandı, ne unutabiIdim, ne de aIıştım zamanIa. Ben sana ‘özIedim’ diyeyim; sen haIa acıdığını anIa.



Sus be yüreğim Bende biliyorum özlediğini,Sus da Bilmesin Özlendiğini...



Şimdi geIip ‘sana döndüm’ desende, kusura bakma ama sehpada unutuImuş bir çay gibiyim artık, soğudum!



Artık herhangi bir hayaIe kucak açamayacak kadar yorgunum!


Korkuyorum bir gün şeytan çıkıp affet AIIah’ım insana uydum diyecek.

Whatsapp Button works on Mobile Device only