Facebook sözleri kısa 2017,facebook durumları 2017

Bazen şarkılar bile Anlatamaz Aşkımı Sana, Ne Şiirler Anlam Bulur Ne Şarkılar Yanında Sevgilim.
Uzun uzun anlatmakda vardı aslında.Lakin var gücüye savaşan kelimeler yorgun
Karşılaşacağımız caddeler var, buluşacağımız istasyonlar sonra, koşacağımız son seferler. Ama birbirimize yetişeceğiz önce.

Gel demiyorum ama,Bekliyorum

Onun üzüntüsünü paylaşıp onun için ağlıyorsanız bu aşktır... O olmadan onu düşünüp ağladığınız olduysa o da aşktır...

Sen özlemlerin içinde en çok özlenensin... Özlenenlerin içinde en özelsin... Özlemle özlenmektesin...
Hüzün taze tutar aşk yarasını. Yaramdan da hoşum, yârimden de…

Benim için kendisini beğenmiş diyorlar, girin bakın resimlerime, hangisinde kendimi beğenmişim.


Bir gün mutlu olacağım diye çok korkuyorum; Hayır bünye alışık değil, hasta falan olurum.


Yüreğim senli yalnızlığa esirken bile, baktığı her tarafta seni görür.


Yaşıyorum işte. Rolüm icabı.

Üzüleceğinizi bilerek sevin.Acısı bol aşkın ömrü uzun olur...


Aşkta önemli olan aynı elleri iki gün tutmak değil, bir ömür hiç bırakmamakdır.


Günün birinde hepimiz sonsuza dek susacağız onun için sevdiklerimize .. seni seviyorum .. demekten çekinmeyin!


Ve her yerde güneş gizlice onun için parlıyor. Gece gizlice onun gecesidir.

Yol verdiklerim yoluna baksın lütfen, gizli gizli profilime değil!


Allah'ım sen benim belamı verme, ben bizzat kendim arayıp buluyorum zaten.


İşler istediğin gibi gitmiyorsa, dert etme. Muhtemelen daha iyi bir şeyler olacak.


Takipçi sayın kadar beyin hücren yok ama fenomen diyorlar işte.

Bazen hayatımı 'Şunu biraz tutar mısın?' diye birine verip kaçasım geliyor.

Bana unut dediler unuttum, ama unut diyenleri unuttum.



Profilimde dolaşanların ayak seslerini duyar gibiyim.

Whatsapp Button works on Mobile Device only