şarkılardan güzel sözler / kesitler / alıntılar


şarkılardan güzel sözler


Sevdanı bulmak yıllar sürdü Hoş geldin gönlüme kaderim güldü Tut elimden beni çok sev kimseye verme Seveceksen ömürlük sev, bir günlük sevme

Çok geçtim bu sulardan Şu burundan şu koydan Nasıl yadırgar beni Yüreğimdeki liman

Satamadım şu dünyanın tapusunu Geldim ama çözemedim yapısını Çok aradım bulamadım kapısını Koca dünya hadi sana da hoşçakal

Elveda gitmeyen anılarımla yalnız kaldığım rıhtımlar Yıkıldığım deniz dağıldığım gökyüzü Elveda içindeki çöplükte sıcak somun kokusuyla ömrünün Düşlerini terleten yarınları

Gözlerin ipek yoludur ömrümün Yalnızlıktan gelir yalnızlığa itilir Gözlerin ipek yoludur ömrümün Yalnızlıktan gelir yalnızlığa gidilir Gözlerin ipek yoludur ömrümün Akasya yüklü kervanlar geçer
Gönlümün doğum lekesi Kalbimin gülümseyişi Elini koy sevgime Ruhuma çiçek değsin









ağlayamam susarım yaralıyım ben söyleyemem yazarım kendim ettim ben ağlayamam susarım yaralıyım ben söyleyemem yazarım kendim ettim ben


Ben birine aşık, o bana vurgun Soranların kuzey yıldızıydık Beraber de yapamadık Kendi dünyamızın yalnızıydık

Ne zaman bir mevsim olur tenimde Tuzu mavinin vadesi güneşin Ayrı bir yaz meyvesi olur her parem Her parem ki sanki değil benim


madem çok günah, oyunu sen bozuyosunsebebi çook. ?!?!?! * bu gönül herşeye aç değildoyuracak mı bilen yok. *

seni yorgun bitkin gördüm,yine kimlere bu havalar?sana bir kaç eziyet sundum,seni bu aralar oyalar?!

üzmüyor beni artık terkedip gidişin, tehdit ettiğin anda, bittin benim için*

Rüya, bütün çektiğimiz Rüya kahrım, rüya zindan. Nasıl da yılları buldu, Bir mısra boyu maceram.

Benim sevdalarım yeni filizlenir Doymasada toprak can, can içinde Şu kara günlerim yeni beyazlanır Doymasada yürek can, can içinde


yetmez tacını tahtını bahtını versen yetmezyetmez varını yoğunu çoğunu sersen yetmez eğmez başını bu yürek ölse çula çaputa eğmezruhum aşkın esiri başka esaret sewmez

Senin dar vaktine, yalandan hakikatineGönlümle geldimBi baktım halime, tükürdüm taliheTonla küfrettim

Whatsapp Button works on Mobile Device only