ahmet batman / soğuk kahve / sabah uykum / sözleri



AHMET BATMAN SÖZLERİ

Seninde yanlışların var elbette . Yanlış insanları sevmek gibi , Bir şarkıyı yanlış söylemek gibi ... -Ahmet Batman
Tekrar tekrar dinlediğim şarkılar gibisin. Bazen üst üste yüz kere seviyorum seni.


Başkalarına beddua etmek için harcadığın zamanı,kendi haline şükretmek için dua ederek harcamalısın.


Ve sen benim yerime birini koymayı denedin,oldu ya da olmadı ama denedin.Kimse kimsenin boşluğuna ‘cuk’ diye oturmaz.Ya geniş gelir ya dar.Masum değiliz,sadece gülüşlerimiz güzel.


Seni bana getirmeyen yolların da bir bildiği vardır.


Sahiplenmek diye bir şey var. Başkalarından kıskanmak, hatırlayamamak sırf unutamadığından.


Çay bardağında bırakılan dudak payı mesafesi kadar yakın olmak ama üşümek.


Geç kalma huzurum, bekleyenin var.Geç kalma huzuru getirenim, özleyenin var.


Sen de çok güzeldin en yarım halinle bile.


Topuklu ayakkabı mı yoksa ben mi?Bir kadını zorlayan bir soru olabilir.”Çikolata mı ben mi?” sorusu kadar olmasa da zorlar.Sizler topuklu ayakkabısı ayaklarını vuran kadınlarsınız.Topuklarınızın altında kâğıt mendiller var.Bazılarınızın gözyaşlarını silen mendiller işte, yabancı değiller.O mendiller hep canınızın yandığı yerlerde…Çok adisiniz pembe rujlar, çekici kılıyorsunuz dudakları.


Hiç gittin mi sen ? Hiç gittiler mi senden ?




Açık sözlü olduğunuzda kaybettiğiniz her şey, aslında kazandığınız bir değerdir ve çoğu insan değersizliği seçtiğinden açık sözlü olamaz.


Uyandım yoktun çünkü biz başka şehirler için yaratılmıştık. Başka ülkeler için, başka insanlar için, başka kahvaltı sofraları için.


İçinde biri varken başkasında kendini göremezsin.


Çünkü seni hatırlatan şeyleri görmek, seni görememekten daha acı.


Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyordum. Sevgili desem değil aşık desem değil.Bildiğin rastlantıydık işte ondan öteye gidemedik.


Eğer bu kadar mecbursan gitmeye, git ve bana ayrılıktan bahsetme. Sen beni bir hoşça kal lafına sığdırabilirsin ama ben seni sığdıramadım hiçbir yere…


Sabah uykusu kadar sevebileceği biri lazım insana. Sen gibi , senin gibi , biraz da sana benzeyen.


Hayat cümlelerden ibarettir “Seni seviyorum” en klasik ve yerine göre en anlamlı cümle olabilir ama çok eskidi. Eskittiler belkide… Çok heyecan vermiyor bana. Orijinal şeyleri seviyorum ben. Mesela “alışveriş bir yana sen bir yana” demeli …



Senin mavi ojelerin var benimse sana olan sevgimi sığdıramadığım gökyüzüm. Hangimiz daha havalı?

Whatsapp Button works on Mobile Device only