sempatik sözler / mesajlar

sempatik sözler / mesajlar
Müziğin sesini biraz daha açar mısın? Diyen komşu hayalimdeki komşudur..


Aslında herkes bilgisayardan anlar. Hata mı veriyor, bas resete. Dondu mu bas resete. Kastı mı, bas resete.


çilesi belası gözüm üstüne derdimin dermanı say bu sevdayı |abdurrahim karakoç


Bu yaz da Doktorlar'ı izleyip bitirirsem kesin cerrah oluyorum.
Kimse tutamaz artık beni..


Birde şu hayran oldukları ünlülerin sevgilsi olduğunu öğrenince üzülenler var. He lan he, olmasaydı seninle çıkacaktı zaten..



+ Rujun çok güzelmiş.
- Teşekkür ederim.
+ Tadına bakabilir miyim ?
- Çantamda var al ye.



Rimel sürerken açılan ağzın gizemi hala çözülmedi..



Kumanda çalışmazsa pillerin yerlerini değiştiririm ve çalışır, onların da canı sıkılıyor sonuçta. yazık.



Arkamdan konuşup beste yapacağına, Yüzüme konuş da düet yapalım.



Ha birisi vardır moralin bozukken bile onla gülersin ya ha işte tam ondan istiyorum


ERKEKLER HEP TANRI ÖNCE BIZI YARATTI DIYE ÖVÜNÜRLER. AMA BU GAYET NORMALDIR. ÇÜNKÜ HER SANATÇI ESERINI YARATMADAN ÖNCE BIR MÜSVETTESINI YAPAR...




HIÇBIR ÖNYARGIM YOK. BÜTÜN INSANLARDAN NEFRET EDIYORUM, O KADAR...


SOL KULAĞINI KAPATIRSAN SAĞ DUYULU OLURSUN...


BEBEĞINIZIN ALTINA YAPMASINI ISTEMIYORSANIZ ÇEVIRIN ÜSTÜNE YAPSIN...


ERKEKLER PARK YERI GIBIDIR. IYILERIN KEPSI KAPILMIŞTIR...


BEN BIR ÇOCUK, SEN BIR ÇOCUK, YAPTIK BIR ÇOCUKLUK, OLDUK ÜÇ ÇOCUK...
BIZIM BIR TANIDIK VARDI, PARAYA PARA DEMEZDI, ÇÜNKÜ "R" LERI SÖYLEYEMEZDI...


DÜN EVDE CANIM SIKILDI , KAFAMA GÖRE TAKILAYIM DEDIM. TAMIRCIYE GIRMIŞIM. BIRAZ KAFAM BOZUKTU DA...


ZORLA GÜZELLIK OLMAZ, ESTETIKLE OLUR...
SENI GORUNCE GOZLERIM DOLAR, KULAKLARIM MARK...


OGLUM MUJDE SANA IS BULDUM! NASIL IŞ, BUFEDE YEDIGUN VERECEKSIN...


TEMEL ILE DURSUN TRABZONDA KAZI YAPIYORLARMIS. KAZ OLMUS...


GUCLU KOLLARI ILE BENI KOLTUGA OTURTTU..ÜSTUME ABANDI..ELINE ALDIGI KOCAMAN ALETINI AGZIMA SOKTU.. COK CANIM YANDI VE AGZIMDAN KANLAR AKIYORDU..AMA CURUKK DISIMI SONUNDA CEKMISTI...


AH KIZIM AH!! BEN NE SALAGIM. SENI NE DOKTORLAR, NE MUHENDISLER ISTEDI DE VERMEDIM. UZULME ANNECIGIM. BEN HEPSINE VERDIM...


BUTUN BISIKLETLERE BINDIM, BISAN A BINEMEDIM...


DÜNYADA IBNELIK OLMASAYDI ; DUNYA YUVARLAK OLMAZDI...


ICME ASK SARABINDAN ACIDIR AMAN DIKKAT ET KIZIM BABASI HOCADIR.


AĞLIYORUM SEVGILIM AĞLIYORUM ELIMDE BIÇAK AĞLIYORUM SANMAKI SENIN IÇIN AĞLIYORUM MUTFAKTA SOĞAN DOĞRUYORUM


ASKIM SENI SEVIYORUM! AMA PARAYI DAHA COK LAKIN PARANIN NE ONEMI VAR , MUHIM OLAN MIKTARI :)

Whatsapp Button works on Mobile Device only