çok komik sözler

çok komik sözler
Ben hala özlüyorum da Sen hala hak ediyor musun onu bilemem..
Hayatımdaki yapbozun kayıp parçasıymış senin gülüşün.


Al beyin, kafana sokarsın.


SENI GORUNCE GOZLERIM DOLAR, KULAKLARIM MARK.


Küçüklüğünde oyuncak ayıyla yatan birisinin ileride bir ayıya aşık olması gayet normal..


“Kendine bir kasa yap, her parçasına dikkatle şekil ver; Yapabildiğince sağlam olduğunda, tüm dertlerini ona koy; Tüm başarısızlıklarının düşüncesini içinden acılar içtiğin her kupayı onun içine sakla; Tüm kalp ağrılarını da içine kilitle ve sonra kapağının üstüne oturarak kahkahalarla gül...”🤣💝 Bertha Adams Backus


Dünya döner , ay köfte :D :D


Millet vekili olsam Survivora katılırdım. Neden Kanka? Zaten dokunulmazlığım var direk finale kalırdım...


-Adın ne? +Aydagül. Senin? -Jüpiter'de papatya


İnsanları neden su dökerek uyandırırlar? - Çünkü suyun kaldırma kuvveti vardır ..


Misafirlikte tıka basa yediğin halde sofradan kalkarken laf olsun diye "hani ne yedin ki" diyen, ev sahibinin önüne kusup "ahanda bunu yedim" diyesim var..


Facebook'ta hesabı olan annelerin en çok tıkladığı buton ''başkasının gözünden gör'' butonu.. ''elalem ne der'' kafası..




Kadına sormuşlar aşk mı, para mı? Kadın cevap vermiş."Aşk" olsun tabiki para..


Sigara böreğinin sigarayla alakası yok su böreği desen sulu bir şey değil imambayıldıya girmiyorum bile işi gücü yalan dolan olmuş bunların..


1 yeni mesaj; "selam bebeğim... şaka lan şaka ben vodofone , borcunu ödemezsen yarın hattını kapatıcaz . paramızı ver..


Renkli göz denilince akla mavi yada yeşil geliyor.. Çünkü kahverengi renk değil araba motoru.


Çok tatlısın ama rejimdeyim.


İki Türk Çift Beraber gezerkenKız erkeğe döner şöyle derBana öyle Bir şey Söyleki Kalbim Daha Hızlı atsın Erkek: Baban arkanda...


Çirkin şansı sadece yüz çirkinliğiyle sınırlandırılmamalı, bazısının yüzü güzel, kalbi çirkin. Mesela onlarda çok şanslı oluyor.


Bilmemek ayıp değil,yeter ki çaktırma.


Hayatta iki Şey İnsanı Ayakta Tutar; Biri Sağ Ayak, Biride Sol Ayak, Gerisi Hikaye


Önemli olan iç güzellik! - Tabi canım bende senin böbreklerine vuruldum zaten..




Birini çok sevince sürekli ondan bahsetmeden ve spastik hareketler içeren mutluluk dansımı yapmadan duramıyorum.


MağAzada: Bu güzel oldu alim Evde: Ben bunu nasıl aldım


Aşk denilen duygu sadece şehvetten ibaret olsaydı tarih leyla ile mecnunu değil, nuri alço ile serpil çakmaklıyı yazardı.


Yüregim seni görmeden bir hoş olir. Yanir tutusir. Gece olir inekleri sayirem, sayirem, sayirem emme bir inek eksik cikir. Birde bakirem sen yoksen…


Millet sevgilisiyle gezsin tozsun, biz de hala çaydanlıktaki tipimize bakıp gülelim..


5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5’ e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm.


SeviLecek Tek 'Adam' Varmış . Onuda 'Annem Kapmış' . !


Vefasız sevgilim, alzheimer hastası bile senin kadar çabuk unutmaz pes doğrusu..!


Ben gidiyorum.-Nereye+Senden uzağa.-Neden+Koşa koşa gelip sana sarılmak için..


Adamın biri kesin ölücem demiş,kesmişler ölmüş


Aşkım fakiriz diye demiyorum ama bizim şu düğünü sahura denk getirsekte davulcuya para vermekten yırtsak diyorum. :D


Gözlerin ne renk? - Kahve senin? -Çay ama güneşte süt oluyor.


Sana çıkma Teklifi Ediyorum İşte!!! Aklımdan hemen Çıkarmısın...Acilen Hemdeeee...


Zorla güzellik olmaz, estetikle olur...


DURUN! BURADA NEFES ALMAYIN, DAHA UCUZ BIR YER BILIYORUM…


Bir insanın yılda ortalama sekiz sevgilisi oluyormuş. Bu duruma göre ben insan değilim.


Karanlıkta lambayı bulmaya çalışırken ki hâlimi birisi görse duvarla sevişiyorum sanır..


Şu dünyada gülmemi tek isteyen kişi fotoğrafçıydı o da para istedi zaten


Sana birşey söyleyeyim mi;Nah bulursun benim gibi seveni...


Bu işler öyle telefonda olmaz, yüz yüze görüşelim. + Tamam o zaman görüntülü arıyorum.. – Yabancı diliniz var mı? + Bi tane dilim var onu da doğduğumdan beri tanıyorum, yabancı değil.. – Tamam, biz sizi ararız..


Şimdiki aklım olsa küçükken seni oğluma alıcam diyenlere senet imzalatırdım


Geçen gün 1.80 boyunda zeki, yakışıklı, komik ve son derece kültürlü bir adam ile tanıştım. Sonra telefonumun alarmı çaldı, uyandım..


O kadar güldüm ki bahçeye diktiler.


Adamın biri yolda yürürken oynayan bi kazan görmüş ne demiş ?- İyi oynayan kazansın ..


Ben çölde su arasam ütü bulurum kardeşim. Hangi talihten bahsediyoruz.


Eleman yazmış “artık bütün acıları içime atıyorum” ya sen lahmacun musun? Kır pidesi misin sen? Ne acı atması.


feysbuk nasıl bişey diye bakıym dedim kırkyıl oldu çıkamadım


Ben garip bir aşık elimde çatal kaşık ben aşkı yedim bitirdim sana kaldı bulaşık..


ANNeM TeLeFoN KoNuŞMaSıNı BiTiRDiĞiNDe HeR SeFeRiNDe BiTiRe BaSMaDaN YoRuM YaPıYoR Bu YüZDeN BiR ÇoK KiSiYLe ARaMıZ BoZuLDu😎😎


İki kötü şey arasında kalınca daima daha önce hiç denemediğimi seçerim — Mae West


Çok dengesizsin dedi, Sol tarafıma çok yüklendin ondandır, dedim. .


Ben ilaç kullanmaya karşıyım bünyeme ters Hap yutamıyorum boğazıma yapışıyor, Şurup içince midem bulanıyor, Íğne acısını söylemeye gerek yok En iyisi hayırlısı diyerek 3 ihlas 1 fatiha... 😁


Zayıf görünmenin tek bir yolu olduğunu buldum: Şişman insanlarla takılmak. — Rodney Dangerfield


Biri bana Günydın kadayıfım,Çilekli yoğurdum,Mini mini 1im çalışkan 2m.Ayy tmm tmm sakinim


Rahmetliyi nasıl bilirdiniz? – Rihanna gibiydi + Açılın cenazeyi ben yıkarım


Entarisi him him yar valaha cok ta tin tin yar😂


Kör ebe oynamak gibi aşk hepimiz kördük ebemizi gördük...




Adamı delirtirsin Ama güzel bir delilik Ne de olsa İnsanlardan ayrı bir özellik




İki Çeşit Uyku Vardır 1 Gece Gelmeyen 2. Sabah Gitmeyen Nolacak Bizim Halimiz..




Geçen Gün Doktora, gittim bobregimde kum, kalbimde seni buldular!...




Kaç Promil gerekiyor, İKİMİZİ çift görebilmek için?




Benden Ne Köy Ne de Kasaba Olu! Demeyin Torpiliniz Varsa İl Bile Olursunuz




Karısını Öldürüp Yeni Yaptığı Evin Temeline Gömen Adamdan Şok İtiraf
Evi Benim Üzerime Yap Dedi :)






Dünyanın en büyük yalanı : – Onlarında size selamı var :)




Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra




Romantik filmler başlarken bu filmdeki erkekler hayal ürünüdür Gerçek hayatla bir ilgisi yoktur yazılmalı :)




Aslında gözlerim kahverengi, Güneşe bakınca Ela, Sana bakınca fena oluyorum :)




Allahım Sen Onu Benim Elime Düşür Gerisini Ben Hallederim :)




Ask sözle baslar, dudak ile beslenir, dokuz ay sonra baba diye seslenir




Nerdesin diye soruyor ise bir kadın,koordinat vermenize lüzum yok..!'Bir ömür sendeyim' demeniz yeterlidir.




Millet vekeli olsam Survivora katılırdım.Neden Kanka?Zaten dokunulmazlığım var direk finale kalırdım...




Az veren candan, çok veren AIDS olur




Ben gidiyorum.-Nereye+Senden uzağa.-Neden+Koşa koşa gelip sana sarılmak için..






Bir soyguncu bankayı soyduktan sonra kasadaki elamana sorarar sen beni bankayı soyarken gördünmü der.-evet gördüm der hırsız adamı alnından vurur.sağ taraftaki çifte döner siz beni hırsızlık yaparken gördünüzmü der adamın gözleri parlar -ben görmedim ama karım gördü der :)




Gidenin Ardından Beddua Etmeyin Sakın 3 küfür 1 tükür Gittiği için Bin Şükür Yeterli..




Her gece resmine bakmadan yatamıyorum (illa Tükürücem yani :)




Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE




+Ey ruh-Ne var lan+Artislik yapma lan-Çarparım bak ağzın burnun yamulur




Yaptığım istatistiklere göre her 5 kızdan hiçbiri bana aşık değil.




-AŞKIM BENİ REHBERİNE NE OLARAK KAYDETTİN-GOOGLE-NEDEN MALMISIN SEN YA-TÜM ARADIĞIMI SEN DE BULUYORUM AŞKIM-AŞKIMM YAA








Bir tilki gün doğarken gölgesine bakıp dedi ki, "Bugün öğle yemeği için bir deve bulacağım" ve bütün sabahı bir deve arayarak geçirdi. Öğle üzeri tekrar gölgesini gördü ve "Bir fare bana yeter,"dedi.






Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez








Neymiş nutella aşkmış, çiğköfte sevgili, lahmacun hayatımın anlamı.Yalnızlıktan iyice sapıttınız, bi kendinize gelin yemek lan onlar!










Seviyorsan git halay çek bence, hem elinide tutmuş olursun.- Flaş Tv yöneticileri..








En uzun rüya 7 saniye sürüyormuş. Nasıl 7 sanıye lan, ben az daha zorlasam rüyamda 2 sezon dizi çekeceğim..








Erkekler çalışan bayan istiyolarmış, yakında başlık parası da ister bunlar..




Sokakta el ele yürüyen çiftlerin el kanserine yakalandığını biliyor muydunuz?Bbilmiyordunuz, çünkü kıskançlığımdan ben uydurdum..




Adriana Lima nın fotoğrafının altına tanışalım mı yazan adamdaki umudu getirin bana..












Bir yıldız gibi kayarım hayatından, yapabileceğin tek şey; dilek tutmak olur.








Herkese yüz verdim 96′sını geri alırım etrafımda 4 dönersin. 98′sini geri alırım 2′lersin.






Erkeklerin hepsi odun diyen kızlar hergün o kadar makyajı ormana gitmek için mi yapıyosunuz?






national geographic 2 saattir anlatılan Kuşu Yaban Tv de İki Dakikada Vurdular




Şimdi nüfus sayımı yapılsa senide adamdan sayacaklar ya ona yanıyorum.






Sırf sevgilisi ödüyo diye yemeğe yüklenen değil de, “ben bi su alayım zaten gelmeden önce evde yemiştim” diyen kızı tercih ederim.






Biliyorsan konuş örnek alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar.








-Gel içelim, +Ramazandayız ama! -Biranın üstünde ramazanda içmeyiniz yazmıyor ki.. -Soğuk içiniz yazıyor.








Aradığınız kişiye Ulaşamıyorsanız Sorun Hatlarda Değil (Yediği Haltlardadır)..




Bana kötü kalplisin demiştin, haklıydın! Çünkü orada sen vardın!






Sendeki hava benim bisikletin tekerinde de var.








Kızlar kendisiyle ilgilenmeyen erkeklerden hoşlanıyor diye, 3 yıldır hoşlandığım kıza merhaba bile demiyorum. Umarım mesajı almıştır.






Az önce kaza yapan araçların yanına gidip “kazanız mübarek olsun” dedim. Kırık tamponla kovaladılar.


Çok solcu tanıdım şu hayatta ama hiçbri senin gibi devrim yapmadı sol yanımda..






Gitmek İsteyenin Elini Sıkı Sıkı Tutup Sonra Birden Bırakın Ozaman Daha Hızlı Giderler






Erken yatana; Tavuk Çok çalışana; İnek Aklını kullanana; Çakal Kıskanmayana; Domuz Denilen bir ülkede insan olmak gerçekten çok zor.






Altmış yaşında izdivaç programına gelen teyze ‘elektrik alamadım’ diyor. Sen nefes aldığına dua et!

Whatsapp Button works on Mobile Device only