10 numara sözler - Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Kısa Aşk Sevgi Sözleri

10 /ON NUMARA SÖZLER



 Kendini alacaklı hissettiğin ilişkiler kurma. Karşılık beklerken ömrün tükenir gider. * Cavit ÇAĞ

Soğuk bir rüzgara kapılıp gitti kurduğum bütün hayallerim:) 

 Sen yinede bana nasılsın diye sor. Kötüysem iyi olurum.

Publis Syrevs: Herkes başka birinin beceremediği bir konuda ustadır. 
 



O kadar sahte gelir ki,'kendine iyi bak' cümlesi.. Ve bu cümle kadar, sahtedir sevgisi.. Çok saçmadır beni istemeyenin, iyiliğimi istemesi !!!

… YUREK VERMEZ YUREKLIYE DARILDIM KUSTUM YUREGIMI SANA GETIRDIM BIR GUVERCIN KANADININ UCUNA DENIZLERDE TUZ KOYMADIM YARAMA BASTIM YUREGIMI SANA GETIRDIM SESIMIN IBRESI AZ KONUS DEDI. GIT TABI GIT.KIRPIKLERIME BIR KARA DIKEN DE SEN EKLE. 

Sevmek hünerimdir, güvenmek zaafım.. Sözcüklerim yoruma açıktır, vicdanım deği 

hiçbir zafere çiçekli yollardan gidilmez.Lafontaine 

Kimine göre ateştim cayır cayır yanan, kimine göre bir yıldız hep parlayan, kimi çiçeğe benzetirdi hiç solmayan, ama ben senin için şu olmak isterdim. Hep muhtaç olunan

 İçimdeki çocuğun, İçindeki çocuğu Sımsıcak , SARIP, KUCAKLAMASINA İzin veriyorum.. Seninle birlikte , OYNAYIP Büyümeye HAZIRIM.. * Cavit Çağ 

Seninleyken Kısa Süreli Zamanlarımızda uzun ömürlü Anılara imza Atıyorum bebeğim. 

Hani derler yɑ “Bir konuşursɑm derinden, yer oynɑr yerinden.” Ben onlɑrdɑn değilim, “Konuşursɑm derinden, kimse kɑlkɑmɑz yerinden.” 

Kıymet bilmeyen insanlarla sınanıyoruz... Sabır da yoruldu artık, Kırgınlığımız ondan... 

Bir trafik lambasıydım kalbim her gelene geç derdi oysa sen geçerken birden STOP ediverdi. 

Hiç sevmediği halde neden hep değerli olur bırakıp giden,... Ve neden hiç düşünmeden teslim olur kalbin, O seni sevmemişken..!!! 

Bazen rüyaların gerçek olsun istersin,bazende yaşadıkların rüya olsun istersin

Eger sevdiğimiz kişiler bizden çalınmışsa, onları uzun yaşatmanın yolu, onları asla sevmekten vazgeçmemektir. Binalar yanar, insanlar ölür; ama gerçek aşk, ölümsüzdür. (The Crow) 


 'Bitti' dediğinde kalbin ağrımıyorsa bitmiştir.  

Hayatıma giren en güzel varlıksın hep öyle kalacaksın seni seviyorum biriciğim. 

Sabr etmek düştü yine bana bakışındaki huzur hatrına,düşlemek bakışını gülüşünü seni seviyorum deyişini,Nasıl mutluyum bilsen!Nasıl vurgunum sana.Hayat her zaman seninle güzel bana.. 

Dünyanın neresine gidersem gideyim gönlümün başkentinde oturanla bağlantımı koparamıyorum. 

Aklı yarda olanın, gözü yerde olur.

Her şey parmakla yazılmaz, Bazen duygular doldurur kağıtları, Onu da, herkes okuyamaz... Ana dilden önce, YÜREKÇE'yi bilmek gerek

HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER 

 Hayatta üç şey güzeldir. Güneşin batışı, suyun akışı ve onun bakışı.

KimiIeri vardır aşkın en yücesine layıktır, kimiıeri vardır aşkın en yücesini versende aşşağılıktır…


Aldanma insanların samimiyetine! Menfaatleri gelir her şeyden önce. Vaad etmeseydi Allah cenneti; O'na bile etmezlerdi secde!... (M.Akif Ersoy) 


Aldanma insanların samimiyetine! Menfaatleri gelir her şeyden önce. Vaad etmeseydi Allah cenneti; O'na bile etmezlerdi secde!... (M.Akif Ersoy)

 Bir daha yaz kızım; Mağdurenin hep gülmesine, bundan asla vazgeçmemesine, kıskananların da çatır çatır çatlamasına karar verildi

“Dünyadaki en güçlü insanlar kimlerdir,” diye sorsalar; “kendi başının çaresine bakmayı öğrenmiş kadınlardır.” derdim. Cemal Süreyya

Ben garip bir aşık elimde çatal kaşık ben aşkı yedim bitirdim sana kaldı bulaşık..

Annemin söylediği “Heryer, heryerde” sözünün anlamını değil biz, isviçreli bilim adamları gelse çözemez.

Ya sevmesin, kimse kimseyi Ya da, akmasın aşk dolu gözlerden yaş. Ya olmasın, ayrılık denen illet Ya da adam gibi sevmesini... Öğrensin bu millet....


 Çok güçlüsün, her şeyi içine atıyorsun" dedi. Elimi sol yanıma götürerek "burada neler oluyor bilmiyorsun" dedim

Karanlık, içine beni bile alamayan küçük dünyamda bir ateşböceği kadar az ışık versen de, tek ışığımdın biliyor musun ? … Nereden bilirdim yanına yaklaşıp, dokunmak istediğimde parlayıp beni küle çevireceğini

Zirvelerden yuvarlansa tutmaya gücüm yeter dağların taşını, fakat kaldıramam kirpiklerinden akan bir damla göz yaşını..

Haddini bilmek, bilmenin başıdır.. Şöyle anlatayım; Aslan olunca karanın kralı olduğunu bilmek, gücünü bilmektir ama, suya girip timsaha kafa tutmaması gerektiğini görmek ise, haddini bilmektir. Haddini bilmedikten sonra, çok şey bilmen işe yaramaz. Birgün bir timsah yer seni.

Anlamadığım bir Dünyada, anlaşılmayı zaten beklemiyorum. Ben Böyle İYİYİM.

Sen benim yarınIarıma umutIarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınIarım için bir merhabasın… Seviyorum seni aşkım..

pARaSı varsa TAMAM " DİYEN KADINLAR, "Nefes Alsın Yeter " Diyen Erkeklere Layıktır.

Kaldırmayın cesedimi o yar gelsin görsün beni, sızlasın küçük yüreği, sonra orada gömün beni 

- Bir insanın yaşayıp yaşamadığını anlamak istersen, nabzına değil onuruna bak, duruyorsa yaşıyordur... - Robin Sharma

Günün adamı olmaya çalışma, hakikatin adamı olmaya çalış. Çünkü gün değişir, hakikat değişmez.

herkesi kendin gibi gorme.. bu dunyada cennet de cehennem de ic ice.. melek de seytan da kardes... ve unutma; sevmek yetmiyor bazen... buna da şükür.

Hayaller,mutsuz insanları ayakta tutan tek şey

Üç yanlışım oldu….! Tanıdım…! Güvendim…! İnandım…! Bir doğrum oldu…! İnsanları sevdim…!

 Doğru kişi olsaydın zaten şuan yanımda olurdun daha ötesi varmı? Senin gibi bozukları kumbarada biriktirir, geleceğe yatırım yaparım.Haa çok mu sıkıştım; hiç düşünmem hemen harcarım.

Senmiydin beni kendine aşık eden Yoksa benmiydim sana aşık olmak için çaba sarf eden Senmiydin bana gel diyen Yoksa benmiyim sana koşarak gelen Simdi senmisin bana git diyen Yoksa benmiyim senden gitmem gerektiğini bilen

Ne seni unutmak için bir çabam var ne de aşkımı körükIeyen bir rüzgar… Ne seni görmeden durabiIecek kadar güçIüyüm ne de görmeye dayanacak kaIbim var.

Insan hiç eski anılarını karıştırmaktan korkar mı? Korkuyor işte... Emre Erdem

Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı,sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin bir ömür benimle güler misin ??

Ben iflah olmam biliyorum. Şimdi güzel bir şarkı çalar, Önce gözlerim gülümser. Kalkar vanilyalı mumları yakarım. Sonra yavaş yavaş uyanır kalbimdeki kuşlar.

"Yarım Kalır Bazı şeyler. Şarkılar, şiirler, filmler, Hayaller, aşklar mesela. Hep Sonraya bırakılır; Unutulmaya, eskimeye ... "

"Seven insanlar daima gözleri ile yemin ederler."

Öyle bir yürek ol ki her çarptığında titretsin, alsın götürsün beni benden, Öyle bir dur ki duruşunla vur beni, aksın damarlarımdan tüm sevgim sana,Öyle bir nefes ol ki aldığım her soluk senden gelen hayat olsun, Öyle bir şey yap ki ruhumdan akan her duygu bedenimde can bulsun,Öyle bir şey söyle ki sözün bulutlardan akan yağmur damlası gibi yıkasın

Biz ölenlerden öğrendik Gidenlerin birdaha dönmeyeceğini !

Yaz Hakim Bey ... Yüzümden Düşen Bin Parcanın, Bir Suçlusu Varsa; o Da Yüregimden Düşendir.

HENUZ SOKAKLARINA BILE ALISAMADIGIM BU KENTE VER BENI VE BAKISININ TALAN ETTIGI YERLERIMI AL OYLE GIT…. … …
Yanlızlık lazım bazen insana Birde en ağırından bir çay

Bazen yanlız olmak iyidir, Kimse seni incitemez

göz damlalarınin yanaklarina çizdigi islak patikalari seyret seyretki yalnizligin acisini anlayasin

Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara. Bir cana hasret, bilmezler..

Adını gökyüzüne yazdım her sabah sende doğsun diye, yüreğini yüreğime yazdım canın yandığında benimle yansın diye, adını canım koydum sen öldüğünde bende öleyim diye.

Denir ya aşk iki kişilik, yalan! Aşk bile bile delilik. Bide hayat müşterektir denir. Buda yalan çünkü ; aşk acısı hep tek kişilik

.Ben senin gözünde bir damla yaş olmak isterdim.Gözlerinde doğup, güzel yanaklarında süzülmek ve en sonunda sımsıcak dudaklarında kurumak için...

“Aşk, sen hariç her şeyi ve herkesi kaybetmeye değerdi derdim; ama ben bu aşkta en çok seni kaybettim.”k.tazeoğlu

Seni içimde yɑşɑtmɑk için kimleri öldürdüm bi bilsenn…

Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan

"Bazı cevaplar bazı sorulara cevap olmuyor. "

Kimileri seviyorum der, çünkü ezberlemiştir. Kimileri diyemez, çünkü gerçekten çok sevmiştir. Can Yücel

Ne kadar çok seni seviyorum desem de sana olan aşkımı tarif etmede yetersiz kalır.

Her şey çok güzel giderken, çok güzele odaklanıp her şeyin gittiğini farkedememiştik..

Bize, 'CAM'a' tıklatan değil, 'CAN'ana' tıklatan gerekli... Biz o zaman açarız gönül penceremizi...

Seninle ilk kez yanyana geldiğimizde anladım ben Kavuşamadığımızı !. Buyüzden Giderken etmediğin o veda Pekte koymadı

Bana 'nefes' al diyorlar. Bak duydun mu sevgili? Yine senden bahsediyorlar.

Sevdim işte niyesi miyesi yok...... Sadece sevdim.

"İçinizde biriktirdiğiniz sahte sevmeleri bir kenara bırakın.. Hepiniz içine girebileceğiniz ıslak bir delik arıyorsunuz, sıcak bir yürek değil.."

- "Birini çok sevdiğinizde, o size bin kere de yalan söylese, yine herkesten çok ona inanmak istersiniz."

Suyun Ihtmali Yoktur..DalGalanmak İçin İzin Istemem..Tsunamiye Basladığımga EngeL DinLemem!!!

Uğurlamalı kendinden bir şeyleri bazen insan, Öfkesini mesela, kırıklıklarını, sonra dayamalı sırtını sabrına..! Ölüm var sonunda diyerek

Yaşamak, nefes alıp vermekten çok daha fazlasıdır. Nefes alıp vermek "hayattır", yaşamaksa başlı başına bir sanattır...

Husranı bir tek yerde kabul ediyorum, yasamak varken yasayamamıs olmakta.

Yılandan, çakaldan korksaydık çoban olmazdık.

Yeryuzunde biten her ask icin gokyuzunde bir melek aglar.

Dünyada kusursuz iki insan vardır. Biri öImüştür, biri de doğmamıştır.

Fâżłå đëğěŕ věŕmē Ķąřďëş Fãŕķ ĕďėř§ê 'ŤËŘĶ' èđêř.

AŞK SADECE SENİ SEVİYORUM demek değildir..!Sana, herşeyini verebileceğini inandığın insanı SEVEBİLMEKTİR……


Herhangi ; Bir şeyin içinden değiL HerşeyiMin içinden seçtiğiMm Tek servetiMsin Sen BeniMm

Bir de saklanmak var, kırılan yerlerden içeri. . . Gülten Akın

Bir gün birini sevMek nasiptir. Birini her gün sevMek ise Marifet Tıpkı Seni SevMekten hiçbir zaMan VazgeçMediğiMm gibi

'Sevgilisinin attığı tribe dayanan erkek sabırlı falan değildir. Sadece seviyordur.''

"Dünyadaki en güçlü insanlar kimlerdir diye sorsalar; kendi başının çaresine bakmayı öğrenmiş KADINLAR' dır derdim

Sevmek suçsa suç işledim, Ölmek buysa ölümü seçtim

Sevdim çünkü, bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyor içim.

"Gururumu kırdın" diyen birine inanmayın. Gerçekten gururlu kimseler, asla kırılmışlıklarını belli etmezler.

kendime yakışanı severim herkese yapışanı değil

Ne hasta bekler sabahı , ne taze ölüyü mezar, ne de şeytan bir günahı , seni beklediğim kadar… Geçti istemem gelmeni, yokluğunda buldum seni, bırak vehmimde gölgeni ,gelme artık neye yarar…

Aşk ; Hep İki Kişilikti.. Gelmiyeceğini Bile Bile İki Bilet Alırsın Sinemaya İki Çay Söylersin.. Belki Soğuyana Kadar Gelir Dersin.. Bi Umutla... Hayat Hep Bi Umut Değil miydi Zaten.

Bir kadının derdi, asla anlattığı kadar değildir.

Öyle çok yanar ki için dünyadaki bütün suçları işlediğini sanırsın. Oysa sadece sevmişsindir.

Ben söylediklerimden sorumluyum anladıklarınızdan değil.

Saat Geçmiyor Sanki. Ben Hep Seni Seviyorum.

Söylesene, bir ev ne zaman ev olur ? Tuğlaları döşeyip, boyayı çekince mi ? Yoksa çayı demleyip, perdeleri çekince mi ? 

 "Var mı o kadar maharetli bir hırsız, Tüm dertlerimi çalacak ?" Nejat İşler

Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim(Kafka)

Eger gülmeyi biliyosan aglamaktan utan.

Gidenin arkasından gelen gideni bulacak mı zannediyorsun? Artık şaşırtmıyor beni dostun kahpeliği, elimi sıkarken sapladığı bıçak.Nafile, artık kışkırtamıyor beni düşman.

Sen öyle bir sihirbazmışsın ki beni bile kaybettin

Bin yıI ömrüm oIsaydı bin yıI seni severdim, bin yıI seni sevseydim bin yıI daha isterdim.


Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..


Her şeyin sonrası, evveli sensin
Gönlümün biricik emeli sensin
İnan ki çökerim çekemem dersen
Çünkü canevimin temeli sensin
                               Cemal Safi


Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)


Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)

Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.


Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.


 Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim
 Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE.. 

Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?
Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye.
Ruhumu seviyorum, senin ruhuna bu kadar yakın diye.
Varlığımı seviyorum sırf sana borçlu olduğum için
Mutluğumu seviyorum gülümsememi seviyorum seni düşününce
                                             Mehmet Yunus Aytek





Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.


Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.


Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun? 


Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)


Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?


Demli İki Çay Ver Usta Biri Bana Biri Gelmeyen Dosta..


Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir.                       Cahit Sıtkı Tarinci


'Kendine iyi gelmek istiyorsan.. Bitmiş herhangi bir yerden.. yeni bir başlangıç yap.... İhtimallerin canı cehenneme

Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi

Arkadaş seni Allah’ı zikretmekten hangi şey alıkoyuyorsa hakikatte asıl sevdiğin şey o’dur.



Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim

Sen bana ışık ver yeterBende filiz çok..Köklerim içimde gizlidirGelen giden, açan soran, bere budak yokBir şiir istersin“içinde benzetmeler” olanKusura bakma sevgilimHeybemde sana benzeyecek kadarGüzel birşey yok



Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..

"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!


Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim




 Birgün bensizlik çalar kapını. Benli dünleri düşünür, avunursun... Sanma ki yalanlar içinde, ben gibi bir doğru bulursun ... 


Sen benim gözümde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için asırlarca ağlamazdım.


GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun? 

Akmayan çeşmenin testisi olmaz.Sen nekadar adam olursan ol düşünin Dostu olmaz

Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.



Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden. Kim bilir; masalınızın kahramanı, başka bir hikayenin figüranı olmaya gitmiştir belki de. Değer mi gitmesine, gitmezdi değmese.





Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin                           Ömer Hayyam
Gül sunan bir elde daima bir miktar gül kokusu kalır.


Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık



Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum



Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine



 Korkma bana âşık olmaktan ya da çekip gitmekten. Çünkü kalbimdeki hiçbir cesedi sahipsiz bırakmadım ben. Artık ne geri gelmeni beklerim ne de ben gelirim. Nasılsa ben bir şey kaybetmedim, sen bensizliği seçtin. Karar senin. 



Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok



Her gelen sevmez ve hiçbir seven gitmez unutma. Bil ki; Giden dönüyorsa sevdiğinden değil, kaybettiğindendir aslında! Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması. 'Ben' deyip susması, 'Sen' deyip ağlamaklı kalması. Ne kadar seviyorsun dersen ; o kadar işte.. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin... 





Döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Korkma giderken 'b'yi alıyorum, Gerisini sana bırakıyorum. Nede olsa sen bitirdin b/izi. Öyleyse sende kalmalı 'izi'.. 



BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum



Bir şey yapmadan önce eğer yaparsan sana ne yapacağımı bir düşün önce.





Öyle Değil İşte KARDEŞ..!Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..





Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.



Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş





kalabalıkta artislik çekenin,tenhada Özrünü kabul etmem kardeş !!!





"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"






"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."









 "Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."




"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."






"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."





"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."






Gözlerine üfleyen uyku perisini cebime hapsettim.Çünkü bana verdiğin en iyi hediyelerden biri o.Onunla şarkılar fısıldamak istiyorum kulağına.Benim kurtarıcım bu uyku perisi...






İyiki varsın güzelim...İyiki varsın ve varolmanın anlamı seninle bütünlendi.Hasrete tutsak,hasrete ketum yüreğimde aşk şarkıları fısıldatan kudretinle iyiki varsın...






Seni ah seni...Çıkmaz sokaklara hapsettiğim gülüşünü,dağlara savurduğum gülüşünü,duvarları boyadığım gülüşünü,derbeder ruhlara nakşettiğim gülüşünü,bileğime morfinlerle damıttığım gülüşünü,çiçeklerle yarıştırdığım gülüşünü,amber kokulu gülüşünü..Ve seni...Beni kör kuyulardan ,sonsuz dehlizlerden çıkaran seni seviyorum!






Geceleri uyuyamıyorum.Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum.Düşlerimin sensiz kalacağından,kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum...






 En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.





 Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin. Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GöZler gözlerine.







 Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir Bir silahım olsaydı, bir silahım ...






Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum.




Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.



 Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.




 Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...






Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.