NEGÜZELSÖZLER

Güzel Sözler, Dualar, Dini Sözler, Günaydın Mesajları, Gece Mesajları, Akşam Mesajları, Cuma Mesajları, Aşk Sözleri, doğum günü mesajları, anlamlı sözler
Ne güzel sözler blogu sürekli güncellenmekte olup günaydın mesajları, iyi geceler mesajları, sevgi mesajları, Cuma mesajları, dini mesajlar alanında Türkiye'nin en iyi mesaj blogu olma yolundadır ilginize teşekkür ederiz....

Günaydın Sözleri İçin Tıklayınız



17 Eylül 2013 Salı

Twitter Sözleri


 En Güzel Twitter Sözleri, Anlamlı Twitter Sözleri, Çok Güzel Twitter Sözleri, Anlamlı Twitter Mesajlari, Twitter Sözleri, Etkileyici Twitter Sözleri, Full Twitter Sözleri, Twitter Sms'leri, Kısa Twitter Sözleri, Kısa Anlamlı Twitter Sözleri,En Anlamlı Twitter Mesajları. Twitter Sözlerle İlgili Kısa Sözler, Anlamlı Twitter Sözleri, Etkili Twitter Sözleri
Ben yaralı kurt sen kınalı kuzu biraz cilve aşkın biberi tuzu Sanki biraz naz ediyorsun ama senin bana gönlün var gibi gibi Yüzüme karşı git diyorsun ama sanki gözlerin kal der gibi gibi
Ben seni çok benimsemişim. Çok katmışım kendime farkında olmadan. Benimki hiç biz olmayan bir şeyi sahiplenmekmiş. Ben ne yaptığımı bilmeden, çok uçsuz bucaksız sevmişim seni
Değilmi ki kavuşmalarımız topal,ayrılıklarımız koşar adım 
 Ben gidip başıma belâlar aramışım o kalıp mevlâsını bulmuş.Atilla İLHAN
 Gitmek istiyorsa, bırakacaksın gitsin. Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin? Can Yücel
 Ben sen yokken bile seni yüreğimde yaşatıyorum.
 Bilgisayarımda hiç dinlemediğim şarkı gibisin, silmeye de kıyamıyorum
Sevmek Zor Aşık Olmak ise Sevmekten Daha Zor gelir bazen insana Seni Tanıdığımdan beri Aşk Kitapları Okumaya Başladım şiirler ezberledim Sayende Birtanem. 
 Herkesi memnun etmeye çalışan bir insan her zaman kendini unutur. * Cavit ÇAĞ
Ne mal olduğunu hemen anlamak istemediğim, sevdiğim insanlar var! 
 Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyor, iki kere öpeyim desem üçün boynu bükük...
Aşk kılıç yarası gibidir, acısı geçer ama mutlaka izi kalır. (Ahmet Altan)
 Beni yarım bırakma, başkasına can olur. Beni yarına da bırakma, can bu belli mi olur... Serkan Özel / Kapalı Gişe Yalnızlık
 Sevmeden yaşamak yaşamak değildir. Az sevmek ise sürüklenmektir.
 İyileşmek mi? Ama ben hasta değilim ki, kırık döküğüm... Aynı şey değil, anlıyor musun? Frida Kahlo
Aşk davaya benzer,cefa çekmek
şahide.Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki..




Nasıl toparlandığımı sorma, Ne kadar kırıldığımı sormadığın gibi.
gül'ü gülene, Sevgiyi bilene, Kalbinide taşıyabilene ver.
Güzel bir kadın göze, iyi bir kadın da kalbe hoş görünür. Birincisi pırlanta, ikincisi de hazinedir." - Napolyon
Başkalarını kazanmak için,
Kendinizi kaybetmeyin..!!
Bizim Vazgeç tiklerimizle ,Mutluluğu Arayanlara da Mutluluklar .
O Bana baktı ben ona baktım o bana güldü bende ona güldüm o gitti ben kaldım. 

Ağzımın Kıyısında "Yara" Gibisin ; Azıcık Gülsem 'Kan' Gülmesem Koca Bir 'Izdırap'sın.
Yaşanmayan Yolda Ölünmez Ki!" (M. İkbal)
insanlar hep konuşur Çünkü Hayat senin tasası onlarındır.
Bir deniz düşün susuz bir bahar düşün çiçeksiz bir insan düşün sevgisiz birde beni düşün sensiz
Gülümsüyorum! Çünkü; biliyorumki gülümsemek dostlarıma karşı sunduğum en iyi ikram, düşmanlarıma karşıda en asil darbedir.

Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?


Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi

BİR GÜN HEPİNİZİN MASKESİ DÜŞECEK VE SANA KÖTÜLÜK EDENLERİN EN YAKINLARIN OLDUĞUNA İNANAMAYACAKSIN



Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..

Çıkmaz olduğunu bildiğin halde Girdiğin sokağın adıdır aşk.



Derin acılar bahçıvanı
Yüreğime ne ektin böyle...
Aşk korkağını bağışlar mı?
Söyle... 
Yusuf Hayaloğlu



Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce 

Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)

Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık

Uzaktan Sevmek Bir Mahkumun Pencereden bakması gibidir

BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum


Aşk bu yağmur dayanmaz bu bahara
Bulutlar ince ve narindir
ve bulutlar tanır sevgiliyi
döker mercan kuşlarını avuçlarımıza
           Ferman Karaçam



Gönlün panayır yeri olmuş; ne gelen belli ne de giden


Anladım ki vazgeçilmeyen değil de, vazgeçmeyen vardır.



Dalı'ndan düşen yaprak, rüzgarın oyuncağı olurmuş.



Bir güzel söz söyleme sanatı varsa, birde güzel anlama ve dinleme sanatı vardır


Aşk mesafe yüzünden ölmez, şüphe yüzünden ölür.


Kimi insan; ”Sadece, işine geIince…”, insan…
-Peynir-Ekmek Yersen Gariban Olursun, Ama; Peyniri, Ekmeğin Üzerine Koyar, Bir'de Kürdan Saplarsan, Sosyete Olursun..




Nekadar Sarılırsan Sarıl Bırakırsan Özlersin



Bir aşk nasıl biterse öyle bitti bu aşk da Uzun bir hastalık gibi Aralıksız dinlediğim alaturka bir fasıl gibi



herkesi mutlu etmek ZORUNDAYIM zannettim, benimde mutlu olmam gerektiğini UNUTMUŞUM..!



Mutluluğun Formülü; Var gibi gözüken ama olmayan insanları silin hayatınızdan.



sokakIarda müzik çaIma wuruIursun gece trenIere binme kayboIursunne zaman ararsan ara başıma taç oIursun sen benim eski degiI eskimeyecek kadar değerIi dosttumsun



Hadi simit satanı anIadım, kestane satanı da. Peki ya dost satan, o da mı ekmek parası?



Giydiğiniz elbise değil, taşıdığınız karakter kaliteli olsun.!


Yaşamda Savaşları Her Zaman Güçlü Olanlar Kazanmaz Eninde Sonunda Kazanan Kazanabileceğine İnanandır




Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır



Bir kadının en mutlu olduğu an kendinden daha kilolu bir kadını gördüğü andır



Unutamıyorsan umursama çünkü hayat seni değil sen hayatı üzmelisin işte bu yüzden altını çizdiklerinin bazende üstünü çizmelisin..



Durumum Çevrim içiBeyηim MeşgulRuhum Hemeη DöηcekAklım DışarıdaElim TelefoηdaKalbim çevrim dışı



Gözleri mavi değildi Ama bakıpta gördüğüm Gökyüzüydü..



PişmanIık nedir biIir misin.? Merak etme öğreteceğim….



Türküm, Dogruyum, Çaliskaηim, iyi gelirli bir bayaηla evleηmek istiyorum



Yavaş yürüyor olabilirim ama inan hiç geriye yüremedim..



Seni unutmakmı dedin sus günaha girdin



Seni benim kadar sevenIer, sana benim kadar hasret kaIsın



Umut, uyanık adamın rüyasıdır..
Aristoteles




Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı...



Kadınlar duyduklarına aşık olur, Erkeklerse gördüklerine. O yüzden kadınlar makyaj yapar, Erkekler ise yalan söyler..



Bayramlığını giymek için sabırsızlanan çocuklar kadar, seviyorum seni öyle böyle değil...


Belki de hayat fotoğrafçının söylediğinden ibarettir. -Gülümse...


Kıskançlık güven eksikliği değil sevgi fazlalığıdır.




Hazırla kendiniGideceğini düşünmediğinin döneceğinden de emin olma




Sen benim söylenmemiş şarkım,
Yarım kalan şiirim, kanayan yaram..
Ah benim kabul olmayan duam;
Söylesene, nasılsın?





UMUT"Bugün geçti,Belki yarın"Diye diye,Hep bir umut,Yaşar gider insan.




Konuşmaya ihtiyacım var. Biriyle değil, seninle



Kalıcı ol dedim hayatımda “ KAL , ACI OL ” demedim...




İkimizde açtık bu aşkta. ben sana bakmaya doyamadım, sen de başkalarını tatmaya.




Yalnız "biri" olsun isterken, "yalnız biri" oldum istemeden.




"A Ş K " öyle bir dengesini bozar ki, adamı"Selamunaleyküm" der kiliseye bile girersin..




Sensiz nefes alamıyorum diyen sevgili, günlerdir kimlerin suni tenüfüsüyle yaşıyorsun!.


Bir erkeğin gücünù gösteren bir kadına vurmak değil bir kadına vurulmaktır...



Yapılan espriyi duyamayıp yeri ve zamanı geçtikten sonra ''ne dedi ne dedi '' diye soran amca sanada eywallah



Aşk iki kişinin sokak kavgasına benzer,çünkü ayıran hep yabancıdır...



Mutlu olmak istiyorsan ya kafan güzel olacak yada kaderin...!



Özür dilemek de basittir, kalp kırmak da.Ancak ikisi arasındaki enerji çok farklıdır.Birisi Fetheder,Birisi Zulmeder



Bir otobüs aşkıydı bizimkisi,benim yolum "son durak"seninkisi "müsait bi yer"di...



Gözlerin rengini bir türlü çözememiştim, Ama artık anladım.. "Kahpe rengi"ymiş...



Yüzünde sivilcesiyle sevgilisinin karşısına çıkmaya utanan insan,günahlarınla Allahın karşısına çıkmaya yüzün varmı .


Ayrılık kapının önünde sevgilim, Sus ! Ses etme Söndür ışıkları.. Evde yokmuşuz gibi yapalım..


Tek kuruşluk Faydan yok hayatimdaki varligindan... inan zararina seviyorum seni..


Sürekli salatalık maskesi yapan kadın kısmı Allahın vermediği güzelliği hıyardan bekleyenlerdir


Alkolik tavırlar içerisindeyim,her yana esip dağıtasım var.Devriye gezen polis arabasını durdurup "beyler kimlikleri görelim"diyesim var


Hatırlamak İçin Bir Hafızamız Olmasına Rağmen Unutmak İçin Hiçbir Şeyimizin Olmaması Hayatın Bize Attığı En Büyük Kazıkdır bence


Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamına eşittir



Her kizin kaltak bi arkadasi vardir..eger senin yoksa muhtemelen kaltak sensindir..



Seni kimsenin üzmesine izin vermeyeceğim dediğinde, Bunu senin yapacağını anlamalıydım


Sevginin azı çoğu olmaz ...-Ya adam gibi sonuna kadar, Ya da bi sürtük gibi sabaha kadar...



Anne karnına sığarken dünyaya neden sığmadığını Ve en sonunda bir metrekarelik yere nasıl sığmak zorunda kalacağını farketmeli insan




Aslında herşey, tükenen bir kaleme tükenmez dedikleri kadar yalan


Dört yanı hüzünle çevrili yara parçasına 'aşk' denilirmiş.. 'Yüreğimin coğrafyasına düşünce anladım'...


Yüz Dilde ''Seni seviyorum '' Desen Ne olur..? Bir dilde "Adam Gibi Sevmedikten Sonra"


Ne garip değil mi..? İnsanın hayatı soruyla başlar ve soruyla biter: 'Adını ne koydunuz ? Merhumu nasıl bilirdiniz..?


Kadın kocasını daha az sevmeli, fakat daha çok anlamalı, erkek karısını daha çok sevmeli, fakat anlamaya çalışmamalıdır...


İki mükemmel insan asla birlikte olamaz. Çünkü mükemmel kadın 1. seferde evet demez, Mükemmel erkekse 2. şansı vermez ..


Yarım kalan hikayeydik ' demiştin... Biz daha kitap olamadık ama çok sattı ihanetin...


Dost dediğin matematiksel olmalı; sevinci çarpmalı, üzüntüyü bölmeli, geçmişi çıkarmalı, yarını toplamalıdır... (Hz.MevLana)


Neymiş,Efendim Birini Seviyorsak Serbest Bırakacakmışız, Dönerse Bizimmiş Dönmezse Hiç Bizim olmayacakmış.Güvercin Besliyoruz sanki




Saçımı kestirdiğimde ''mala dönmüşsün lan ehe ehe'' diyen arkadaşıma, ''iyi o zaman başka tarafa döneyim'' dedim. felç geçirdi.



"Yetimhanede Yaşayan Küçük Bedenlerin, Ranzalarına Yazdıkları 'Anne' Kelimesi Kadar Masum Olmalı Bence Aşk..."



Dolmuşta tek kişi ücreti vermek için iki çocuğunu iki ayrı dizine oturtan annenin tasarruf etme azmine bir alkış lütfen



Çocuk babasina : - Babacigim, annem ile nasil evlendin? Adam karisina dönüp : - Görüyor musun, çocuk bile anlam veremiyor


Arabanin onundeki cocuklar kazalara, arabanin arkadasindaki kazalarda cocuklara neden olur


Anne: AH KIZIM AH!! BEN NE SALAGIM. SENI NE DOKTORLAR, NE MUHENDISLER ISTEDI DE VERMEDIM. Kız: UZULME ANNECIGIM. BEN HEPSINE VERDIM



3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen kalan 2 kuruşa seni satar

Koca: Karıcığım yemek yapmasını öğrende aşçıyı işten çıkaralım. Karısı: Sende sevişmeyi öğrende soförü işten çıkaralım.


Düğünlerde yanına gelip seni dürterek ''Sıra sana geldi'' diyen yaşlılardan sıkıldıysan sende aynısını Cenazelerde onlara yap


Yuvayı dişi kuş yapar, kuşuna hakim olamayan bir puşt ise yıkar.


Senin nokta koyduğun yere öyle bir cümle ile başlarım ki koyduğun her nokta sana fazlasıyla koyar…

'' peşimden koşan çok diye sevinme, iktisat derki; fiyat düşünce talep artar '


Ah be anne...Cıss diye hep ateşi işaret edeceğine, biraz da aşkı gösterseydin ya keşke! Sen ellerime kıyamazdın, bak yüreğimi yakıyorlar...

Kitaplarımı yere düşürüp,sonra onları toplatıp seni yormak istemiyorum ki ben...Hani diyorum sadece göz göze gelip aşık olsak..Ne dersin ?



Bir kadın söyleyeceği çok şey olduğu halde susuyorsa, erkek artık tüm şansını kaybetmiştir..


Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk ! Sen büyü hele, Bak ne oyunlar oynayacaklar seninle.


Sanmaki adını ağzıma alıyorum diye seni seviyorum....Dudak tiryakiliği benimkisi işte seni içime çekmiyorum.


'AR'mut deyip geçmeyin onun ilk hecesi çoğu kişide yoktur aslında


İlk 2 sınavdan 20,30 aldığı halde "3.den 100 alsam hocada sözlüme 90 verse."diye hesap yapan öğrencinin yannda Polyanna pok yemişdir


Tv'de dizi izlerken transa geçip kaç kızım kaç arkanda bak geliyo diyip tv ile bütünleşen teğze sende bizdensin eywallah


Geçen gün bakkala gittim. "Bir çilekli link alabilir miyim?" dedim. O da "Üye olmadan linkleri göremezsin" dedi.


Anadilimiz gibi iki yabancı dil konuşuyoruz: İLGİSİZCE ve ANLAMAZCA


Sen; Onun Sorduklarına Cevap Vermeye Bile Tenezzül Etmezsin, O seni Susturduğunu Sanır. Hayat İşte




Büyüyünce ne olmak istiyorsun ?
- Mutlu !
- Öyle değil, sen sorumu yanlış anladın sanırım ?
- Hayır, bence sen hayatı yanlış anladın !
Tavuk Kocası horoza dönerek derki Bir sabahta öterek deil öperek uyandır bee adam :))


Sus be kadın..
Sen adamı"aşık''edersin.
Az kaldı, şimdi alacağım seni kalbime




Allah yarattı demeyeceğim,eşek sudan gelinceye kadar seveceğim



Her katil merak eder vurduğu insanın ölüp ölmediğini..bu yüzden aylar sonra gelen "nasılsın" sorusuna umut bağlamayın!.


Yine adına süründü dilim .. Sürç-ü lisan ettiysem AŞK olaa..


Gidiyorum dedim." Cehenneme kadar yolun var" dedi. "O halde daha çok karşılaşırız" Dedim. Sustu..


Ölüm Yattığımız Zaman Yastığımızın Altında, Kalktığımız Zaman Burnunumuzun Ucundadır


'Nerelisin?'diye sormuştu oralı olmadım.Tepkisizlğimi görünce o da oralı olmadı. Artık ikimizde oralı değildik. Hemşeri sayılırdık N.F.K

O kadar yoruldum ki artık hayattan Yoldan geçen bir taksiyi çevirip; 'Uzaklaşan hayallerimi takip et.' diyesim var

"İki durumda çok dikkatli olunuz. Yemek yerken ağza girene konuşurken ondan çıkana."

Her Sevişmek AŞK Olsaydı ;Kutsal Sayılırdı Fahişenin Pezevengi Öpüşü

Hiç kimse bir gülümsemeyi satın alabilecek kadar ZENGİN değildir...Ama çok kimse gözden yaş akıtabilecek kadar UCUZDUR

Aslında söylediklerimden çok , sakladıklarımda gizliyim. En iyisi anlamak için konuştuklarımdan çok, sustuklarıma kulak ver in.


Fakir bebeğin içemediği sütü, zenginin köpeği içiyorsa; bana adaletten bahsetmeyin.


“Başkalarının hatalarından ders alın. İnsan bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor.”





Kendinden nefret edip ayna parçalamak kolay,sorun sonrasında ortaya saçılan binlerce "SENİ" kim temizleyecek..

Sünnet anında “yukarı bak kuş var” diyen sünnetçi amca! yukardaki kuşu bırak sen aşağıdaki kuşa bak da istikbalimle oynama..genç ERGEN


İLK GORUSTE ASKA INANIRMISIN? YOKSA DISARI CIKIP TEKRAR MI GIREYIM…



Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olunur...

Genç Türk Atasözü:Türküm,Doğruyum, Çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum...

Bir aptalın sizi öpmesine izin verin ama bir öpücüğün sizi aptal etmesine asla!

Tamam sen şimdi git... ama kalbinle gel sonra..

Öyle bir gittinki bakakalmak kaldı bana arkandan.'Ne gözümü alabildim,ne göze alabildim'.

"İnsan; Geçmişin hasretçisi, geleceğin özlemcisi, yaşadığı anın şikayetçisidir".



Gidiyorsun diye değil, ıslanan yanaklarım kurusun diye asıyorum yüzümü…



Gelişi güzel ayrılıklardı benimki.. ben hiç senin kadar esaslı,gitmedim senden..



Sevdiğini serbest bırak. Dönerse senindir, dönmezse ebenindir, zıplıyorsa delidir, çömeldiyse sakın dokunma.


Gözleri idam sehpasıdır,kadının. ve bu yüzden derindir göz çukurları..


Kadın sevgi uğruna herşeye hazırdır, hatta sevişmeye de. Erkek ise sevişmek için herşeyi feda etmeye hazırdır; Sevmeyi bile !


Yokluğunun iki yakasını bir araya getirip; Varlığını ilikler misin ömrüme...


Pardon, buralarda bir kaç kırık kalp gördünüz mü ? Size soruyorum bayan; Hiç aynı kalpte defalarca dirilip öldünüz mü?


Biliyorlar aslında... Seni gazete kağıdına sardığım şarabım gibi biliyorlar... Uluorta ve gizligizli seni sevdiğimi...


Belki de En Sevdiğim Sakarlığın... Gözlerime Takılıp 'Yüreğime' Düşmendi..


Söylemek isteyipde söyleyemediğim çok şey var.Kiminizin yüzüne kiminizin gelmişine kiminizinde geçmişine


Bakkalda 10 kuruş eksiğim çıktı cebimdeki sakızı uzattım, afalladı.Gün intikam günüdür bakkal amca !


Aldığımız çeyrek altını kutusunda rahat ettirebilmek için altına sünger koyan bir milletiz.


Eros'pu çocuğu al o oklarını bi tarafına sok.


Eski sevgililerimin hepsine 14 şubatta kandil mesajı atıcam .. Aşka gelmediler bari imana gelsinler ;)


" En iyi arama motoru yahoo mu lan?" ... " ben ne biliyim abi, google'dan aratsana."


İnsanı 2 şey Ayakta Tutar , Biri Sağ Ayak , Biri Sol Ayak. Gerisi hikayee...



İLAN: Bülent Ersoy'a makyöz olarak,sıvacılar,boyacılar,kaportacılar alınacaktır.



İdeal erkeği dünyanın her köşesinde bulabilirsiniz. Ama ne varki dünya yuvarlaktır. Yani köşesizdir...



Konu Rus kadını ise kriteri 'yatmayı bilmesi' ama konu Türk kadını ise kriteri 'oturup kalkmayı bilmesi' olan canlıya Türk erkeği denir.



Camına "arabada bebek var" stickerı yapıştıran şahsiyet, ışıklarda bebeğe çeyrek altın mı takalım, ninni mi söyleyelim, ne istiyorsun söyle?



14 şubat hayal ürünüdür tek gerçek adana dürümüdür. [Sevgilisi Olmayan Adanalı Ergen]



Allah'ım çok paranın beni değiştirip değiştirmediğini öğrenmem için lütfen bana bir şans ver!



Bazı insanlar matruşka bebekleri gibidirler, tanıdıkça küçüldüklerini farkedersiniz...



Neymiş efendim sigarayla kola gitmezmiş ! Yok yaa Sen sevmekle aldatmayı götürürken iyiydi ama !



Cennet ve Cehennemle ilgili ileri geri konuşmak istemem; çünkü ikisinde de mükemmel dostlarım var. " Mark Twain



Sıradaki küfür Facebook'ta önce ekleyip, sonra kimsin diye sorana gelsin.



Dünya Nüfusuna Göre Her Erkeğe 3 Kız Düşüyormuş. Benim Hakkımı Kim Yiyorsa Haram Zıkkım Olsun..Emi


İsimlerine ousan,ayshe,ayshu,beqüm,qisem gibi harf ekleyip çıkaran insanlar; nece konuşuyorsunuz siz lan ?


31 i sadece bir sayı , saksafonu sadece bir çalgı aleti olarak algıladığımız gün AB ye gireriz bence


Eli kaşınır para gelecek, ayağı kaşınır yola gideceğim, kulağı kaşınır biri beni anıyor...abi kirlisin işte ya bi git yıkan alla alla


Süperman'in Tshirt'ünü Giymekle Kahraman olunmaz kızım,Yiyosa Taytınıda Giycen


Sevgilileriyle Öpüşürken Fotoğraf Çekilip Facebook'a Koyan Gerzekler,Gerdek Gecenizi 4 Gözle Bekliyoz ona göre..


11810 U aradım reklamlarında oynayan kızların numarasıni istedim. telefonu yuzume kapattılar. hizmet sıfır daha da aramam.


Hocalar kalemimiz olmayınca "Sen neden geldin?" diyor. 5 dk sonra kendisi pilot kalem istiyor. Sen de gelme o zaman okula


Karısını öldürüp yeni yaptırdığı evin temeline gömen adamdan şok itiraf;"Evi Benim Üzerime Yap Dedi bende yaptım karımı hiç kırmazdım


Fareye deney yapmışlar viski,votka,bira vermişler hepsinde oynamış zıplamış,rakı vermişler elini masaya vurmuş"O KEDİ BURAYA GELECEK"Uleyynn demiş


Hayatta karşınıza çıkan fırsatları mutlaka değerlendirin. Eğer değerlendiremiyorsanız hemen fırsatlarla dolu AVON kataloğuna baş vurun


Sevgili RTÜK,10 dk. reklam arasına alaşmış bi milletiz, ara 4 dk'ya inince bir panik olduk, tuvalete koşarken düşenlerimiz var


Bir Bayanın Gözyaşının Akmasına Sadece Soğan Değil, Bazen Bir "HIYAR" Da Neden Olabilir...!



9 Ay Boyunca Çıkmaya Çalıştığı... Yere Bi Ömür Girmeye Çalışan Canlıya ERKEK Denir...


'' 80 yaşındaki amca rusya'ya vize kalktı diye seviniyor.sanki vize kalkınca herşey kalkacak .''


2012 için "1.50 boylarındaki kadınlardan oluşan "birelli takvimi" çalışmaları devam etmektedir



"Ne zaman ki birisinin dedesinin adı berkecan olur, işte o zaman biz AB'ye gireriz aga



En uyuz meslek bankacılık bence gün boyu milyarları say dur. akşam olunca BİM' den ucuz yoğurt al eve git.


Bir araba hayal edersin, parayı biriktirirsin, sonra ötv'yi ve benzini hesaplamayı unutursun, para yetmez , babayı alırsın hevesin kaçar...


Bir ilişkide kadından susmasını beklemek ineğe çilek yedirip "çilekli süt" vermesini beklemekle eş değerdedir...


Elin oğlu gülü, tango yaparken ağzında tutuyor, biz kasap vitrinindeki koyunun kıçına takıyoruz. Sizde hala bizden romantizm bekliyorsunuz cık cık


Biriyle olmaya başlayınca arkadaşını dostunu aramayan insan; ''yaa inan ki hep aklımdasın'' yalanını yemiyoruz artık, size iyi sevişmeler..


Yürürken yere düşmüş bir kız gördüm, hemen koşup kaldırdım… 3 kere öpüp kenara bıraktım… nimet lan sonuçta, günah…


Bedava içki varsa, galeriye giderim. sanat anlayışım bununla sınırlı.özür



Düğünlerde dans eden gelin ile damadın kikir kikir gülmelerine sebep olan konuşmalarını merak eden sadece ben değilim demi ?



En büyük sanat; bir elle yağlı yağlı cips yerken klavye tuşlarını yağlamadan yazma sanatıdır. Biliyorum hepiniz sanatçısınız



Çakmaktaki gaz seviyelerini dengeleme bir Türk hastalığı olarak kayıtlara geçmeli. Madem Türk'sün dengele görsün.



Televizyonu Sadece Show TV'yi Çeken Yoksul Adam Evinde Acundan Ölmüş Olarak Bulundu.



Sonra "Bu mumcunun mumu umumumuzun mumudur." derken aynaya bir baktım. Dudaklarım Aynı Angelina
Jolie.valla



Telofonumun en çok sessizde bırakıp evin içinde kaybetme özelliğini kullanıyorum



7 Kere Evlenmiş olan Seda Sayan Nikah Masasını Yemek Masası Sanıyor Karnı Doyunca Kalkıyor



Lunaparktan geliyorum ne dolaplar dönüyor görmeniz lazım, işin içinde çocuklar bile var.



“Her kadına sahip olmaya çalışan adam bir kadına hasret kalır ! Bir kadına sahip olan adam; Her kadını kendine hayran bırakır.”


Eşiniz canınızı mı sıkıyor ona ‘sen biraz kilo mu aldın?’ deyin ve kenara çekilin,bu onu bi süre sizden uzaklaştırır.


Misafirlğe gidildiğinde yırtık çorapın getirdiği farkındalıkla ayakkabıyı çıkarıp terlği giyerkenki geçen zamana ışık hızı denebilr


Bu zaman da Aşkta yüzün gülsün istiyorsan ya çok yüksek gelirin olacak ya da her türlü giderin.


Çay süzgeci, makarna süzgecine sormuş; "Baba, annem nasıl biriydi?". Makarna süzgeci yanıtlamış; "Senin
annen bir elekti yavrum".


Girdiğimiz günahlar, öldüğümüzde aynen bize girecek. Saygılar.


"Seni Özledik" diye mail atıp kendini hatırlatan forum sitesinin adminine çiçek-çikolata kapıp gidesim gelir.. Yapmayın, duygusalım diyorum!


“Prens Charles olmak da zor. Bakkala gidip bir şeyler alınca para diye ananın resmini veriyorsun.”çok incitici çook


Kılıçdaroğlu Yaptığı Açıklama'da Seçimler"RECEP"ayına denk geldi bu işte hükümetin parmağı olabilir Seçimlerin tekrarlanmasnı istiyoruz dedi


Yıl 2050 bankada müşteri temsilcisinin sorusu : Annenizin kızlık nicki nedir?


Bir erkek için nazik,sevgi dolu, düşünceli tanımlamalarını kullanabilirsiniz.Bu yalan olur ama yine de söyleyebilirsiniz


Elinde Blackberry, sırtında Burberry, ayağında Fred Perry sonrası...gelberry...yar...gelbery…


Hiç sevmediğiniz bir insanın tekrar sizinle konuşmak istemesine ‘ kıl dönmesi ‘ denir.


Erkeklerin en sık yaşadığı hayal kırıklığı,bir kadının da bir beyne sahip olduğunu fark etmeleridir...


Kimsenin Değişmesini Beklemeyin. KÜTÜK Tersten Okununcada KÜTÜK'tür


Komşularım dinlediğim müzikleri o kadar seviyorlar ki her seferinde duvara vurarak ritm tutuyorlar.


Kavanoz kapağını açamayan kadının kocasından yardım istemesiyle sonuca ulaşmasına "BEYin gücü" denir...



Şimdi ki aşklar babadan alınan harçlık gibi öğlene kadar dayanmıyo..!!!


Ev hediyesi olarak getirilen Borcam'ı "biz de başkasına götürürüz" deyip açmayan kişiye ''Türk'' denir


Karınca Duası: Bugün inşallah kimse üstüme basmaz. Amin


Böcek görünce çığlık atıp ortalığı koparan mal; Sen ölünce haşeratın sülalesi g.tünde halay çekecek haberin yok


Çok zorluyosun beni herkesin bi katlanma sınırı var. - (şişman kıza dert yanan tayt)


Bir erkeğin yanaktan öpeyim deyip sevgilisini dudaktan öpüp tokat yemesine "kasti faul" denir.


Kız arkaşımla iddiaya girdik kaybeden bıyıkları kesecek.


Sevgilin varken capkinlik yapilmazmis ne yani diyetteyiz diye menüyede mi bakmiycaz


Sevgilinin“Sen Daha İyilerine Layıksın” Yalanıyla Esnafın“Abi Dükkanın Önüne Park Etme Mal Gelecek Şimdi”Yalanı Kıyasıya Yarışır


Herkes aynı şeyi düşünüyorsa, hiç kimse fazla bir şey düşünmüyor demektir.


Hesabını veremeyeceğiniz işlere kalkışmayın.. Öteki tarafta bulaşık yıkatmıyolar.


Yeni ayrılıp facebooka ‘ortam süper,çok mutluyum’ yazan genç evde eski resimlerle salya sümük ağlarken burnundan baloncuk çıkarken yakalandı


Kaçanı kovalıyorsan bir “heves”, açanı kovalıyorsan “zevk” uğrunda koşuyorsun ancak ağzına sıçanı kovalıyorsan aşıksın.


Kadınların bakış açısı bir sen, bir ben, bir de bebek. Erkeklerin bakış açısı bir sen, bir ben, bir de yedek


Sabah kalkıp saate baktığında daha alarmın çalmasına 2 saat olduğunu gören genç, mutluluktan bir daha uyuyamadı…


Bi bağlantıyı paylaşıp üstüne onu beğenip üstüne bi de “süpermiş yaa” diye yorum yazan insan. Bu kadarı yetmez.Sevişmen lazım o bağlantıyla


Şubat 13 çeksin geri kalan günler mart’a eklensin; bizim sevgilimiz yok bari kediler bayram etsin.


Milletin aldığı iPad'in iPhone'un taksitleri bitmeden yeni model çıkartarak gerçek bir iPne oluyorsun Steve'cim. Bunlara dikkat edelim.


Bir yerde denk geldiği kişi doktorsa: "Şuram biraz ağrıyo bi baksana", öğretmense "Bizim kızın matematiği zayıf ya" diyen kişiye Türk denir.


Yanında olmayanı istemek, seni sevmeyeni sevmek, bırakıp gideni özlemek... Ters psikoloji bu kadar sıkı bir disiplinle çalışmak zorunda mı?


Bitmeye yüz tutmuş bir ilişkiyi kurtarmaya çalışmak, dibinde biraz kalan şampuana su eklemek gibi. Yetmez. Ama gideri var bi süre yani.


Eskiden memuriyeti kurtuluş olarak gören "Devlete sırtını dayadın mı tamam." vardı, şimdi "Dikkat et de devlet sana dayamasın." var.


Turkcell=Şahan Gökbakar, Avea=Ata Demirer, Vodafone=Şafak Sezer, Türk Telekom=Cem Yılmaz ama faturalar gelince biz hiç gülmüyoruz o nolacak?


Acaba ben de bi gün minibüs şöförüne "şöfor beyy beni ışıklarda indiriyosun" diyen sarışın kız kadar özgüven sahibi olabilecek miyim?


Sevdiğim kadına bazı bazı hayatım demiştim. belki biraz daha sevmeme izin verseydi o’na artık hayatım demeyecektim. hayat diyecektim.


AVM'ye çakıyla girmeme izin vermeyince güvenlik, gittim migrostan bi döner ve kasap bıçağı alarak karşısına geçip e mal şimdi napıcann dedim


Ülkemiz kadınlarının bazı tip erkeklere bakış açısı aynen şöyledir ve bu üç kelimeden oluşur: tırtmış tırtmışsın tırtsın


Kadın:Sevgilim"Aşkımızdaki İlk günkü heyecanımı kaybettim" Erkek:yahu İlk zamanlarda bungee jumping yapıyorduk da benim mi haberim yoktu?


2050 yıllarında etrafta bisürü dövmeli piercingli şule nineler,canberk dedeler falan olacak ya,ben en çok o günleri merak ediyorum


En cool kızların bile bundan 10-15 sene sonra "odanı topla","tabağındakini bitir" diye bas bas bağırıyor olacak.Bir de böyle düşün çok vahim


Sen şimdi giydiğin minicik eteğin ve derin dekolteli gömleğinle bizi kendine laf atmaya mecbur ediyosun.Etme


Sürekli kendinden bahseden insan,sen kendinden bahsetme.sen gittikten sonra biz senden bahsedip kulaklarını çınlatacağız zaten


Abi telefonumda kayıtlı aninda cagirabilecegim en az 10 kiz var diyen erkek.Senin Pezevenk Olduğunu
Düşünüyorum yanlışsam özür


Sahneden Seyircilere Beni Sizler Yarattınız Diyen Ünlü Şahsiyet .Gözlerimizdeki Pişmanlığı Farkediyorsun Değilmi


Hayatımda ilk kez bir arkadasıma 2 sayfalık mesaj attım cevabı sadece ''ok'' oldu . O ''ok' münasip biyerine saplansın güzel arkadaşım.


Mesela "iyi günler" dediğim birisi akşam olunca yanıma gelip, "allah razı olsun senden, günüm güzel geçti" dese. Beni sevindirse.


Onu hep gülerken gördüğün için mutlu biri olduğuna kanaat getirme, ağladığı zamanlarda gözden kayboluyordur sadece.


Bazen iyiyim dediğinde daha fazla soru sormaması gerektiğini anlayan insanlara da ihtiyaç duyarsın.


Düşünceler iç içe olduğunda mesafe dediğin nedir ki, bir tren, bir otobüs, belki bir uçak bileti.


Bazı insanların size 1 adım gelmesi için sizin 3 belki de 4 adım gitmeniz gerekebilir ama o insanlar bir kere geldiğinde gitmeyi düşünmezler



Benimle mutlu musun? + Hayır. - Peki neden benimle birliktesin? + Sensizken daha mutsuzum.


Ayrıldıktan kısa bir süre sonra başladığı yeni ilişkisinin temelleri senin elini tuttuğu günlerde atıldı, sen seni çok sevdiğine inanırken.






Bazen ayağını yorganına göre uzatmaz, ama o üşümesin diye kendi ayaklarını dışarıda bırakırsın.


Her hatanın bir bedeli vardır ve en kötüsü pişmanlık olarak ödenendir.


Birini özlediğinizde üzülmek yerine özleyebilecek birine sahip olduğunuz için kendinizi şanslı hissetmeniz gerektiğini farketmelisiniz.


"Biri var onu daha iyi tanımak için rahat olmak istiyorum,olursa onunla devam edicem olmazsa sana geri dönücem"in özetidir biraz ara verelim


Aylar sonra arayan eski sevgili erkekse başka birini, kızsa daha iyisini bulamamıştır.



Bekaretin bacaklarının arasında kendini evleneceğin adama sakladığını söylüyorsun. Peki ya dudaklarında ki doğmamış çocuklar..   

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzelmişşş...