Özdemir Asaf Sözleri

 özdemir asaf sözleri

özdemir asaf sözleri
Bekle' deseydin, gelmeyeceğini bilsem bile beklerdim..


Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa.


İnsan parasını kaybedince fakir,Özgürlüğünü kaybedince esir,Aşkını kaybedince şair olurmuş.


Yalnızlık paylaşılmaz...Paylaşılsa yalnızlık olmaz...!
->
İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri ?Yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?


İyi geceler canım derdin. Gecenin iyiliğinden çok, canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde. Ben yürümeye başlayınca denizlerin üstünde karalarda koşanlar durup bana baktılar.


Benim en sevdiğim söz, senden duyduğum bendir.


Sil ağzının kenarını, yine gülüşünden cennet akıyor…


Artık benim mutluluk denen bir kavramım olmayacak. Daha mutsuz olmamak için…


Onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir. Yalnız ben biliyorsam bu aşktır. Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır.


Yalnızlık paylaşılmaz paylaşılsaydı yalnızlık olmazdı. Bazen dayanmaktır sevmek; hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek… Bazen yaşamaktır sevmek; soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek… Bazen ağırdır sevmek; sevdiğine layık olabilmek… Ve bazen hayattır sevmek; birini çok uzaktayken bile, yüreğinde taşıyabilmek…


Düşümde aşk ile karşılaştım. İnsanı arıyordu. Uyandım, insan ile karşılaştım. Aşkı arıyordu.


Bekle dedi, bekle dedi gitti ben beklemedim, o da gelmedi. Ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi.


Yaşamak, ilkin sevgi ile sevmek ile başlar, doğumla, doğmakla değil. Yaşam da sevgisizlikle biter, ölümle, ölmekle değil…


Onun güzelliğini herkes görüyorsa o bence az güzeldir. Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir.


Dünyanın nüfusu ikiye bölünüyor. Yarısı sen oluyorsun, yarısı ben. Sonra ikimiz bir bütün oluyoruz, kimseye sezdirmeden…


Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum. Söndürmek istedikçe sana yanıyorum. Yenildim işte! Yine de seviyorum.


Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, dokunmaktan çok düşlemeyi. Ve aşk öyle haindir ki; nerede imkansız varsa gider onu sever.


Mutlu edemeyeceksen, meşgul de etmeyeceksin.


İnsanı bedenen ameliyat etmek için bayıltmak gerekir, ruhen ameliyat etmek için ise ayıltmak.


İnsanlar gelmeleriyle boşluk dolduranları severler, gitmeleriyle boşluk yaratanlara aşık olurlar. Dün sabaha karşı kendimle konuştum. Ben hep kendime çıkan bir yokuştum. Yokuşun başında bir düşman vardı. Onu vurmaya gittim ve kendimle vuruştum.


Aşk; iki kişinin sokak kavgasına benzer, çünkü ayıran hep bir yabancıdır.


İnsan parasını kaybedince fakir, özgürlüğünü kaybedince esir, aşkını kaybedince şair olurmuş.


Gerçek değer; gelmesi boşluk dolduran değil gitmesi boşluk yaratan.


Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; o hayat her şeye bedeldir.


Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu.Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum


Bana yaşadığın şehrin kapılarını aç. Başka şehirleri özleyelim orada seninle. Bu evler, bu sokaklar, bu meydanlar ikimize yetmez...


Kendini bir şeye bölmesini bil, Bilmezsen, bir şeyi bilmesini bil, Onu da bilmezsen, anlatıyorum, Olan oluvermez, ölmesini bil.


Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın. Bu yılan doğadaki yılandır, toplumdaki değil. Yanlış anlaşılıyor. Şu hayvan o kadar vahşî ki.. Onun üstesinden ancak insan gelebilir.


Off dudağım acıyor" dediğimde, "Öpeyim de geçsin" diyen sevgili; "Yüreğim acıyor" dediğimde çekip gitti..


Bir insan treni kaçırırsa başka bir tren gelir onu alır. Bir ulus treni kaçırırsa başka bir ulus gelir onu alır


Sana bir şiirler olmuş sevgilim. Yüzün-gözün söz içinde. Hangi imla kitabına baksam, ben den ayrı yazılıyorsun.


Ne para istiyorum ne de pul.Tek bir istediğim var, o da yalansız bir kul.


"Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda birbirine sarılarak uyuyordur."


Tek kişilik miydi ki bu şehir, sen gidince bomboş kaldı.


Mesafeler diyorum, olmamalılar.


Ağlamak, Bazı acılarda yetmez.


Cevap vermiyorsa, ikinci mesajı atma.


İki tür nokta var ; biri önüne ve ardına bakar , biri ardına bakmaz ardını noktalar.


Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu!.. Gelmemen büyük yalnızlığımı doldurdu.


Özgürlüğü elinden alınan çocuğa büyük derler.


Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler


Seni bulmaktan önce aramak isterim. Seni sevmekten önce anlamak isterim. Seni bir yaşam bitirmek değil de, Sana hep hep yeniden başlamak isterim.

Whatsapp Button works on Mobile Device only