Küçük İskender Sözleri

 Küçük İskender Sözleri

küçük iskender sözleri
Giden sevgilinin arkasından sesleniyorum.Yürü be kim tutar seni.


Herkese ''Seni Sevmedigimi'' söyLüyorum..AfrikaLı bir annenin oğLuna ''Ben tokum sen ye '' demesi kadar basit bir yalan bu...


Aylar sonra eski sevgilinizden gelen, Nasılsın? Mesajıyla umutlanmayın;Çünkü Her katil merak eder vurduğu kişinin ölüp ölmediğini..


Bana benden iyisini bulamazsın diyen sevgilim...Ne gemiler yaktım ben, kıçı kırık bi sandalın lafı mı olur


Dünyanın en kötü manzarasıdır, bir anneyi ağlarken görmek.


Meyve vermeyen tek ağaç darağacıdır.


Sıkı sıkı tembihlerler. Unut onu, aklına bile getirme, çıkar kafandan, hafızandan sil. Sanki seven beynimizmiş gibi.


Sen bir defa olsun “seni seviyorum” yalanını at; melekler günahını bana yazsın, olur mu?


Bırak şimdi yanaklarımı dudaklarımı gücün yeterse yüreğimden öp beni.


Kirpiklerini kıskanasım geliyor meselâ; gözlerine benden daha yakın diye.


Ben zilzurna sarhoş olsam da yaşadıklarımdan çıkarken hesabı ödeyecek kadar ayığım.


Hadi simit satanı anladım, kestane satanı da. Peki ya dost satan, o da mı ekmek parası?


Yüreği olmayanın kalbimi kırmasına müsaade etmem. Beni bir saniyede unutanı, ben iki saniye ile şereflendirmem.


Sigarayı bile kıskanırdım; kalbine giden yollara uğradığı için.


Beş duyu organın var, Beni hala kıçından anlıyorsun ya pes!


Sana bir sır vereyim mi?Senden vazgeçtiğim gün bana aşık olacaksın.


Birlikte Olmamıza Mesafeler Değil , Aptallığın Engel...


Seni gözümde fazla büyütmüş olabilirim.Önemseme lütfen.Küçük çocuklar bozuk paraları hep büyük zannederler!


Ekmeğini çöpten çıkarana iğrenerek bakan halkım,para için soyunana alkış tutuyor. Çok garip doğrusu, çok.

Whatsapp Button works on Mobile Device only