İsyan Sözleri


Saygıda kusur ettiysem ; Vardır bir bildiğim ... Nejat İşler


Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim.Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri.


Ağlamak; anlatamamanın başucu kitabıdır... Serkan Özel // Kapalı Gişe Yalnızlık


Kapak resmini severek aldığım kitap gibi çıktın sende; dışı güzel içi boş…


Bana çocukluğumu verin, büyüklük sizde kalsın.


“ßir kuş kadar olamadık iki kanat bulamadık..”


Hiç birşey düzgün gitmiyor Sadece hayat gidiyor Tutamıyoruz Avuçlarımızın arasından Kayıp gidiyor.


Geçmiş Acıtıyorsa Ne Kadar Geçmiş Olabilir ?


Masada bırakılmış çay gibiyim, gittikçe soğuyorum hayattan.


Çok değil yalnızca konuşulanları anlamayacak yaşa dönmek istiyorum.


Ölmek ne garip şey anne, hep onu bekliyorsun


Maharet Gidenle Ölmek değilmiş, Maharet gidene inat yaşamakmış...


hiç gelmiyor gibi geliyor.


Keşkelerin yeri yok artık yüreğimde. Eyvallah deyip gitmesini de bilirim, Allah büyük deyip susmasını da.


Gökkuşağı tarafından dışlanmış siyah gibiyim


İnsanlar olmuş oyuncu sokaklar ise sahne amaaa birşey unutmuşlar yönetmen benim istediğime rol istediğime yol veririm...


Gitmek istiyorsa, bırakacaksın gitsin. Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olsun ister misin? Can Yücel




Bazen Nuh'un tufanı gibi her şeyi yıkacak güce sahipsindir. Ama incinmiştir yüreğin... Yenmek bile istemezsin!...


Unutamayacağım iki şey var hayatta. Bir, gözlerime derinden baktığın an. İkincisi, o gözlerimden yaş olup aktığın an!


Zamanı geldiğinde ölecek olan benim. Bırakın hayatımı istediğim gibi yaşayayım.


Kendimi bilmem ama, acıyan yanlarım sana hakkını helal etmez!


"İncinmiş gönüllerin ateşinden sakınmak gerekir, Gönül yıkmak; dünyayı yok etmek, cihani ateşe vermek gibidir." Sadi Şirazi


İsyan etme gökyüzü, benim gibi ağlayamazsın.


Balkona çık bi sigara daha yak... Gebersende gerçekleşmeyecek hayallerinin şerefine.


Parçalı bulutluyuz, ama hala umutluyuz


Çaresizliğimden başka hiçbir kabahatim yok benim.


Sen geceyi bana bela ettin… Bense sana olan her şeye lanet ettim…


NeDeNiNi Bo$VeR SaDeCe SaRıL BaNa...! ArKaDa$ GiBi oLSaDa oLuR.. SaDeCe SaRıL.. SeVDiĞiNi BiLMeSeMDe oLuR.


Kırık bir cam parçasıyım artık. Birleştirmeye çalıştıkça daha çok parçalanan parçalandıkça dagılan,savrulan ve her parçası can yakan. Ne kadar uğraşılsada eskisi gibi olmayan Her parçasında ayrı bir anlamı kalan fakat anlaşılamayan..


Ustaya sormuşlar; Hayatta yaptığınız en büyük israf nedir ? Usta cevaplamış ; Hak etmeyenlere,verdiğim 'Deger'


Yolu doğru olanın yükü ağır olur.


Ağlamaktan korkma. Zihindeki ıstırap veren düşünceler gözyaşlarıyla temizlenir.


Sakın Umutsuzluk Semtine Uğrama... Çünkü Bir Yığın Umut Var.. Kendini Karanlıklara Terketme... Zira Nice Güneşler Var


On Gunesi Yan Yana Koysam Bir Cember Yapsam. On Cemberi Ust Uste Koysam Bir Cubuk Yapsam. Ortasina Da Seni Koysam Bin Defa Yansan Da Canlansan: Bana Yaptiklarin Icin Cehennemde Cekeceklerine Denk Olmazdi..


Ne paranın delisi ne hayatın gölgesi, ne kızların bekçisi ne silahın tetıkçisi olduk biz. Gönlümüzün efesi ortamların delisi, dostlarımızın kölesi olduk biz


Hayat devam ediyor, unutursun" dediler. Bir at'ın umudu yoktur. Onu sırtında şakıyan kamçının umutsuzluğu yürütür. Benim hikayemde biraz böyle..


Ben hayaller kuran biriyim. Hayatımda yaşanmışlıklar o kadar az ki. DOSTOYEVSKI


Mutluyum diyorum, aşık mısın diyorlar.Mutluluğu aşkla bağdaştırmak ne kadar yanlış. - Aşkın mutluluk getirdiği nerede görülmüş?


Neden hep böylesin diyorlar .. " Gönül yorgunluğu bu, Efendim öyle ayaklarını uzatıp dinlenince geçmiyor


Bitti dedi. Yaktım bir sigara! Hani bırakmıştın diye? sordu: Hani Bırakmayacaktın Dedim sustu


Bir Anlam Ol İstedim Hayatımda , Ama Sen Yalan Oldun Sonunda


" bir hoşçakal’a sığdırdı beni yere göğe sığdıramadığım .."


Seni yüreğimden atabilsem atamıyorum, Seni gözlerimden silebilsem silemiyorum Sensizlik acısını çekemiyorum, Dönersen diye koştum camlara Ama yoksun yine yok..


Zaten çözülemiyorduk . Ona gittin, bir düğümde Sen attın..


Bizi karanlığa itenler korkudan el feneriyle gezer olmuş !


Hıçkıra hıçkıra... Boğuluyor şimdi Dur be iki gözüm Az daha tut kendini dedim Dinlemediler...


Herşeyin bi sonu vardır derler... Mutlu son ve ya acı son... Ama senin benim içimde sonun hiç gelmedi......


Güzellik baş döndürür İhanet aşkı öldürür


Sanmak ve olmak arasındaki uçurumdan hep nefret ettim.


Bir gün titreyerek uyanırsan biI ki resmini optüğüm gündür. Ama bir gün sebepsiz yere gözyaşların akarsa, biI ki öIdüğüm gündür


Yıldız tilbe'nin "vazgeçtim" dedikten sonra "kahretsin yapamıyorum" dediği kısımdayım.


Bazen aşık olman için tek bir ihtimal yeter. Onun seni sevebilme ihtimaline bağlanırsın.


Bana bir varmış de. Bir varmış, bir yokmuş deme. İçime dokunuyor.


Huzur verdiğini sandıklarımız gün geçmiyo,ki huzuru kaçıran oluyolar sadece tükenen insanmıdır yoksa insanla tükenen zaman,mı...


Korkuyorum seni sevmekten .. Ya sende gidersen ? Nasıl toparlanacagım tekrar söylesene ? Sende üzecek misin o gibi beni ? Güvenemiyorum artık kimseye . Aşk'a küstüm ..


Güçlü olmanın türlü yolları vardır. Dürüst olmanın bir tek!.. [Özdemir Asaf]


İşi Bitenin Gidişine mi Söveyim ; Yoksa İşi Düşenin Gelişine mi? Bİlemedim..


Hayatımın anlamına rest çektim isyanlardayım.


ben Ne Asi Aşklar Gördün Bu hayatta iSyanım oLMadı Sadece Sana, Ben Ne öLümLer Gördüm isyan Etmedim Aşka!


Soğuk bir rüzgara kapılıp gitti kurduğum bütün hayallerim..


Mesafe korkunç birşeydir.Özlüyormu, Unutuyormu, Düşünüyormu Bilemezsin


Her satırı Mendireğe dizili karabataklara benzeyen Bir mektup bırakarak balıkçı koyundan sisler icinde uzaklaşan kayık gibi bir sabah usulca ayrıldın koynumdan
Sunay Akın




Madem çaresizliğe hüküm giymiş bu Hayat, o zaman ölmek için yaşamak gerek.




Öyle yalnızım ki sensiz; Yaşanmış anılarımı da istiyorum seninle. İçinde umutlarımın olduğu Ve gönlüme sığdıramadığım mutlulukları.


Gecelerden ayazi sevmem.. ya gündüz olmali ya gece.. namludan çikan kursun.. ya kalbimin derinlerinden vurmali.. ya namludan hiç çikmamali.. insan sevdigini ya ölümüne sevmeli.. ya hiç sevmemeli..




Sabahlarımın Adı Sendin,Sen Aslında Güneşimdin,Seninle Nefes Alır, Seninle Bakardım hayata,Gecelerimi Aydınlatan Gözlerindi Hayatımda,Seni Yaban Elller Gibi Çekip Gittin Usulca.






Ayrılığın hakkını ver.Anlamsız kıl bütün yaşanmışlığı.Kalmayı Beceremedin, Bari Gitmesini Becer...






Akmayan çeşmenin testisi olmaz.Sen nekadar adam olursan ol düşünin Dostu olmaz






Keşke tanışmamıza hiç fırsat oImasaydı , ve seni hayatıma şeker misaIi karıştırmasaydım.. - Can Yücel


Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok




Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim
Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık


Biz para ile adam olmadık, her parası olanı da adam yerine koymadık.!






Bence en kötü his; aşık olduğun kişiden, aşık olduğu kişiyi dinlemek.




"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!






Yine gecenin bir yarısı, Aklıma takıldı gözlerin. Adını andım durmadan, Sızlasa da yüreğim. Unutmayı düşünmedim, Ağlasa da gözlerim.




Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.




Derin acılar bahçıvanı Yüreğime ne ektin böyle... Aşk korkağını bağışlar mı? Söyle...
Yusuf Hayaloğlu




Nasıl bir enstrüman kullanıyorsun bilmiyorum ama,Hayallerimi, umutlarımı, yarınlarımı, mutluluğumu çok güzel çalıyorsun !.Yusuf Tandoğan




Gitme Yanımdan Kal Bu Dunya Bana Sensiz Zindan Sözlerimi Dinlemeden gitme isyanim herkese!






Biz isyankar aşıklarız! geceleri Sokaklarda Düşünürüz Aşkımızı geceleri isyan bayrağımız dalgalanır Aşka Karşı!








İsyan ediyorum hayatın kahpeliğine.






Yağmur yağardı biz ağlaşırdık Kaldırımlar boyunca Bir hüzün vardı sanki aramızda Susardık ay batınca Yusuf Hayaloğlu




Bu gece görmeyen gözlere,Duymayan kulaklaraVe hissetmeyen yüreklere;Nefrete yakın sitemi var incinmiş yüreğimin




Adı var kendi yoklardan bıktık adı var kendi yoksa bende yokum








Aşk yokuluğudur kadın ruhunun ve cinayet bütün ihanetlerin varlığına karşı tek isyan










Aşk sevgiye isyanda,agliyor gökler,yavasca günes batmakta,gök karanlik ay ağlamakda












Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında!








Yok kimseye isyanım, isyanım kendime nasıl kandım senin o tatlı sözlerine!






Ömrümde yapabildiğim En Güzel Şey Adına Ve Aşkına isyan etmek isyankar Olmak..






Aramak ne kötü herkeste seni Her gözde bulup yanılmak seni Ah turuncu rüyalar güzeli Hem kendini yok ettin Hem beni






Ecelle sözlü ölümle nişanlıyım tesadüfen doğdum yaşamak zorundayım alayına isyan kralına ölüm.








Yanına gelecek yüzüm yok, benim çoktan doldu tanrim günah defterim oyle çok günah işledimki ben isyan etti günah defterim

Whatsapp Button works on Mobile Device only