Duvar Yazıları- Duvar Sözleri

 Duvar Yazıları- Duvar Sözleri



Sakin denizden becerikli Kaptan çıkmaz


Kimsenin gökyüzüne dokunmayın


Gun Dogmadan Kurulsun Dar Agcı Benı Hayallerın Bıttıyı Yere Gömun




Ağzı olan seviyo,kalbi olan gelsin.Büyük oynayalım.


Peşinden koşamam saçım bozulur.


Tek bir bedduam var, Sarıldığın her insanda beni hatırla.


Sendeki Dertte bendeki iddaa kuponu mu


Bi havalar bi havalar sanki ejderhası var


kaç kadeh kırıldı minnoş gönlümde


eteği belinde ,zil de takmış


Şimdi benim son diye bitirdiğime, kim bilir kimler ilk olarak başlayacak.


Bir papatyanın üstüne gül koklanmaz


Martılara seni anlattım suratıma sıçtılar


Ne kadar içersen iç başın döner,gidenler değil


Sendeki dert te bizimki iddaa kuponumu


Şimdi sana söverdim de sprey bitiyor


Kızım kırdığın bu kalp,anayın porselen takımı değil


Çevrimiçi oluşunu izlemekte Sevdaya Dahilmi?


Martılara seni anlattım,suratıma sıçtılar


Hep o dini mesajları 10Kişiye göndermedik diye bu haldeyiz


Yanlış Anlamada,Öyle Güzel Gülünmez


Herkese pas veren kız gitsin Barcelona’da oynasın.


Mutluluk Lazım Abi


olursa olur olmazsa alıştık zaten


Kusura bakabilirsiniz, bazı eyvallahlar tükendi.


Ayakkabılarını kapımın önünde görmek istiyorum.


Bil ki,umudum var hala


Türkiye’de artık yüz nakli yapılıyor, yüzsüzlere duyurulur.


Değer verirsen yanlış çıkar


Herkese pas veren kız barcelona da oynasın bence


Gidenlere söyleyin Geri Dönüşler İptal


Aşk bir trafik kazasıdır en yakın hastane nikah masasıdır.


Ya Kelebekler dünyayı gördükten sonra intihar ediyorsa..


Çay veren adam hiç kötü olur mu...


Unutma ! Hayal ettiğin kadar hayal , Gerceklestirebilecegin kadar gerceksindir..


Sonunu bilmeden izlediğim en güzel filmdi gözlerin


Varlığı olmayanın yokluğu koymaz insana.


Seni sevmek Senle bakismak Dicle ve Firatin akisi kadar anlamliydi.


"Etme sırtını duvardan başkasına emanet, Kralının içinde de vardır bir nebze ihanet."


Bize yakışmaz diye yapmadığımız herşeyi bize yaptılar


Bizi çıkmaza sokup yolun açık olsun dediler


Bir biz varız Öbürleri hep çirkin... Turgut Uyar


TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!


Bu kalbi senin üzerine tapuladm


Düğünlerde Saçılan Sahte Dolarlar Gibisiniz


Aşk Kız Arkadaşının Dudağından Öpmek Kadar Ucuzsa Bende O Aşkı Satacak Kadar Şerefsizim


Allah'ıMm Eş Díye YazMadığını Aşk Díye ÇıkarMa KarşıMıza


"İyiymiş gibi davranıyorum ve herkes iyi olduğumu zannediyor. Ya insanlar çok aptal ya da ben iyi bir oyuncuyum."


Unutma!doğru söz işine gelmeyenin zoruna gider


Kendine ağır geleni başkasına yapma... “ Hacı Bektaş-i Veli


Önceden su sızmazdı aramızdan bak şimdi denizler ne güzel




Harcadıkça bitmeyen tek servet sevgidir.


İnan sana değil kastım, Cahille muhabbeti kestim.... Aşık Veysel


Kalbinde yer yoksa Güzelim ! farketmez ben ayaktada giderim


Oldu oldu, olmadı çay içeriz...


Görmeyeli ne kadar küçülmüşsün. Ben seni gözümde büyüttüğüm hallerini bilirim.”


Bu dünya yuvarlaksa, bazıları köşeyi nasıl dönüyor?




Duvara birşeyler yazma zamanı geldi sanırım... Bu duvar, sevgi duvarı...




Sinirliyken sus! Sözlerin kestiği gönül dikiş tutmaz!


Gördüğüm güzel çok özel Geceleri rüyamda gezer Gözlerinde ışıklar tüter Beni benden eder.


Vicdanlar pas tutmuş, Yürekler çok soğuk,güneş ısıtmıyor artık baba!
sokağın köşesine dönüyordum


seni ilk ozaman gördüm
bazen Diyorlar ki.. Gençsin Nedir Bu AZRAİL Çağrısı. -Diyorum ki.. Yaşamakta Mesele Yok, Mevzu Kalp Ağrısı Reis
Yara dışardan kapanır ama sızı hep icerdedir


En kötüsü de ne biliyor musunuz? Her şey geçecek mi yoksa yeni mi başlıyor bunu bilmemek.


Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.




Düşünün lan!kafanız acımaz..
Büyük aşklar ya sonsuzdur, Ya da O"nsuz!.




Fark edilmek istiyorsan, sarımsak ye :)


Bir bakış bir aşığa neler neler anlatır.bir bakış bir aşığı senelerce ağlatır








Eski başka, eskimiş başkadır. Nice eskiler vardır ki, hiç eskimez.


Deli sormuş deliye aşk nedir diye deli gülmüş deliye ben niye delirdim diye


Hayat bize mutlu olma şansı vermedi sevgili, -Biz kendimizden başka herkesin üzüntüsünü üzüntümüz acısını acımız yaptık çünkü.




Ölsem de gam yemem, gaz yapıyor
Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık




Sadece insanlar değil,Matematik'te bize yalan söyledi..!


Sonra Birbirimize İyi Geceler Demeden Uyumaya Başladık En Kötü Olan Da Buydu


"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!
- Değer verdiğimiz on kişiyi topladık Bir ADAM bile etmedi..!


Ne güzel bir yɑlɑnsın sen, Hep inɑndığım..


Ne davamıza göre bir kız bulduk, ne de bir kızın istediği gibi basit olduk, kız dediğin İstanbul gibi olmalı, fethi zor, fatihi tek!!!!!






canım sen mimarlık okuyordun demi ?evet....gönlüme taht kursana




Ey Türk Kadını !! Birinci Vazifen Bulaşık, Çamaşır Yıkamak ve Kocana Sahip Çıkmaktır.


Allah ikinci zenciyi yaratırken ne demiş? "tüh bunu da yaktık!!" :))


Adim gibi bildiğim birsek daha var oda, SOYADIM


Bu erikSON, başka erik yok.


ASKER:550 GÜN UZUNLUĞUNDA,18 AY GENİŞLİĞİNDE,DAYAK İLE USLANAN,TAS İLE SÜSLENEN,BULGUR PİLAVIYLA BESLENEN,BOT İLE KEP ARASINA PALASKA İLE SIKIŞTIRILMIŞ KIŞIDIR...!


NOKTA KADAR MENFAAT İÇİN VİRGÜL KADAR EĞİLME -


Erkek erkeğe yenen yemeğe ne denir ? menemen


Askımız 2 gözlüklünün öpüşme çabasıydı , yalnız gözlükleri çıkarmayı akil edemedik


Karim öyle hamarat ki, çok iyi kafa ütüler.


DEVEYE SORMUŞLAR SENİN BOYNUN NEDEN EĞRİ CEVAP:ARTIK BU KONUYLA GÜNDEME GELMEK İSTEMİYORUM DEMİŞ




Yitirmeli ne varsa, Başlamalı yeniden.


Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? rahmetli geçerdi


Sevgili geleceğim, Ben postaneye kadar gidiyorum. Gelirde evde bulamazsan, anahtar paspasın altında.


Türkçeci katlettiler.Cümlemizin bası sağ olsun


AIDS virüsü de, ebola virüsü de maymun patentli. Maymundan gelip gelmediğimiz belli değil ama... Maymundan gideceğimiz kesin.


Temel Fransa'ya gitmiş , Tabelada " Fransa " yazıyormuş. Oda AA! burayı da mi SABANCI almış demiş....


Rüyaları gerçekleştirmenin en kısa yolu, uyanmaktır. (S.M. Poker)


Elektriği Edison buldu Faturayı biz ödüyoruz..


Ayda 200 milyon kazanmak ister misiniz?... O zaman aya gidin.
İnsanlar ikiye ayrılır. Bacak arasından cart diye


Kadında önemli olan ruh güzelliğidir. İyi bir ruhun sahip olması gereken vücut ölçüleri ise 90-60-90 olmalıdır


Hani O Dalgalar Sahile Vurur da Yazıları Siler ya, Hani Rüzgar O Beyaz Martıları Bir O Yana Bir Bu Yana Savurur ya; İşte
O Martılar Kafana Sıçsın... ( Söz Meclisten Dışarı ). ;)


Yazılıdan sıfır aldım ama önemli olan katılmaktı.


Hakkimi istiyorum, Hakkinin karisi


Pişmemiş HAMBURGERE, HAM-BURGER denir.


Ekonomi kilitlendi. RESET'leyelim lütfen.


Gençliğim ACI VERİYORDU, ameliyatla ALDIRDIM


Oğlumun adını MAFYA koydum, artık MAFYA BABASIYIM.
İlahi AZRAİL sen adamı öldürürsün.
Üzülme son gülen sen olacaksın. Çünkü hep geç anlıyorsun.


Senin söylediklerine kim inanır. Tabi ki
Kadir İNANIR.


1976'da içilen kahvenin hatırı dolmuştur. Önemle duyrulur!..


Ey yükselen yeni nesil! İn ulan aşağı!


Ya paranı,ya namusunu dediler; beş kuruş verdiysem şerefsizim.


Beni ben olduğum için sevenin bin yıl kölesi olayım...!Üzüm üzüme baka baka kararabilir,ama körle yatanın şaşı kalktığı görülmemiştir.İnsan icat oldu. Ekoloji bozuldu.


Where is the hareket, there is the bereket.


Okusaydım adam olacaktım, şimdi milyonerim!


Bazı parazitler bağırsakta yaşar, bağırmasak da...


DELİ GİBİ SEVDİM, MANYAK GİBİ EVLENDİM.


Dış görünüşe önem vermem, röntgen filmi çektirip gelin.


Trabzon'da satılan su şişelerinin altında ne yazar ? Cevap : Buradan açılmaz.İnsanların seni ezmesine izin verme; Ehliyet al, sen onları ez...


Erkekler park yeri gibidir. İyilerin Hepsi kapılmıştır.


Yüzmek zayıflatıyorsa balinalar neyi yanlış yapıyorlar?


Beni bir sen anladın, sen de yanlış anladın.


Bu dünyada iki kör tanıdım. Biri senden başka hiç kimseyi görmeyen ben, diğeri beni hiç görmeyen sen...


En akıllı insan en güzel akıllı taklidi yapan delidir.


BİR ZAMANLAR TOZ PEMBE HAYALLERİM VARDI. PEMBESİ GİTTİ TOZU KALDI.Ölüm korkusu sürekli değil, mezarda biten geçici bir duygudur.


Paraya para demezdi,çünkü "r" leri söyleyemezdi.Çiçekleri kopartmayın, onları kökünden sökün!


Bir şey biliyorsan konuş alim sansınlar
Bir şey bilmiyorsan sus adam sansınlar


"UNUTTUM" BİR MAZERET DEĞİL, BAŞARISIZLIĞIN İTİRAFIDIR.


YÖNETİCİNİN BAŞARISININ YARISI AKILLI YARDIMCILAR, YARISI AKILSIZ RAKİPLERDİR.


Kalbimi kırdın o bana dedemden hatıraydı! Hırsızlık yapmayın, Hükümet rekabetten hoşlanmaz...Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa; yanlışınız çok demektir.

Bütün hayatı emir alıp vermekle geçti. Allah'ın emriyle öldü...

Tam öğrenmeye başlamıştım ki, okullar kapandı...Bilmediğin boku git mektebinde oku.

Ağlama sevgilim ıslanıyorum.

İşi olmayan giremez çünkü içerde yeterince issiz var.

Sen seni bil sen seni sen seni bilmezsen patlatırlar enseni.

Helalara sigara izmariti atmayın.Biz sizin kül tablalarınıza işiyor muyuz?

Gecekonducular dikkat!!! Mars'ta hayat varmış .

Ya askıma karşılık ver. yada pesinde eskittiğim ayakkabıların parasını.

Unut dediler , unuttum. Ama seni değil, unut diyenleri .

YENİ NÜKLEER SİLAHLARA HAYIR!ESKİLERİNİ KULLANIN.

Altın gibi çocuktu, bozdura bozdura harcadılar...

Whatsapp Button works on Mobile Device only