Ezici Sözler,Ezici Mesajlar

                     Ezici Sözler,Ezici Mesajlar

Ezici Sözler,Ezici Mesajlar



Sen O’na ölürsün, O başkasına

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir. Benim karanlığımın tek sebebisin.




Bazı insanları burunsuz çizmek istiyorum. Çünkü her şeye burunlarını sokuyorlar.


Ben Senin Yattığım yerlerde Köpeğimi Gezdiririm Aslanım


ɑşkı biImiyorsɑn tɑşımɑ o yüreği bırɑk eIimi ɑImɑ ismimi...


Sevmek senin neyine?Bırɑk kɑIbimi ɑrtık uğrɑşmɑ benimIe!


Benim karşımda zar tutuyorsan sallamasını bileceksin, kıvırmasını değil!


Masal kitabı gibisin, okuması güzel ama inanması zor.


Düşenin dostu olmaz, ayaktayız da var mı sanki.


Halden anlıyoruz dedik diye, manav sandılar bizi.

Eğer seni aldatmışsam bu benim suçumdur. Eğer seni pek çok kere aldatmışsam bu senin suçundur. Çünkü ben seni pek çok kez aldattım.

Kimse Benim Gibi Hayata Baş Kaldıramaz Kimse Benim Karşımda Bana laf Yapamaz!


Bazı konuların aması yoktur noktası vardır, hiç uzatmadan! Hayat zor be kanka.


Whatsapp Button works on Mobile Device only