nişanlıya sevgililer günü mesajları

                    nişanlıya sevgililer günü mesajları


Bu şehir güzelse, senin yüzünden. Sen dünyada olmasan diyorum ben ne yapardım. Seni çok seviyorum aşkım sevgililer günün kutlu olsun.

Bu zorlu ve çetin hayatta, huzurlu bir nefes aldığım tek yer senin yanındır. Seni çok seviyorum. Canım Sevgililer günün kutlu olsun.

Ayrılık kucuk sevgileri oldurur ama buyuk sevgileri guclendirir. Tıpkı ruzgarın mumu sondurup yangını guclendirdigi gibi… Bizim de sevgimiz hep yasayacak ve daha da guclenecek sevgilim. Nice gunlere birlikte olmak dilegiyle.sevgililer günün kutlu olsun

Seni seviyorum diyen sözlere değil senin için ağlayan gözlere inan.


Bir güzele, güzelliğini hatırlatmak isterdim. aynalardan evvel... Dünyanın en güzeli sevgililer günün kutlu olsun.


Hayat bir sudur, önünde durulmaz. Mavi bir renktir arkası görülmez. Sevgili bir sırdır anahtarı verilmez. Sevgim sana ebedi asla kalpten silinmez. Sevgililer günün kutlu olsun.


Geceleri uyuyamıyorum. Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum. düşlerimin sensiz kalacağından, kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum. Seni çok seviyorum. Sevgililer günün kutlu olsun


Özleyeceksin! Kızıyordu, kıskanıyordu, küsüyordu, çok soru soruyordu; ama beni seviyordu diyeceksin! Sevgililer günün kutlu olsun.


Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım. Sevgililer günün kutlu olsun canım aşkım.


Çiçek dalda sen y?nımda koklanınca güzel dünya aşktan başka her şey yalan yaşadıkça. Sevgililer günümüz kutlu olsun aşkım.

Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.

Öyle biri olacak ki her şeyi unutturacak… Ve diyeceksin ki… Bana içinde sen olmayan her şeyi unutturdun. Sen benim için işte öylesin aşkım sevgililer günün kutlu olsun.

Eş candır, canandır. Hayat arkadaşım, sevgili eşim sevgililer günümüz kutlu olsun.

Whatsapp Button works on Mobile Device only