evliler için aşk sözleri

evliler için aşk sözleri



Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım…


Sen olmadan benim hayatım olamaz çünkü ben hayatımı seninle birleştirdim. Senin gibi bir eşle sevgimi ölümsüzleştirdim.

Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun.

Namazı beş dakika erteleyince, Sevgili kalksana çok mu meraklısın yanmaya? Diyen seveniniz bir eşiniz varsa ; Hayat onu'nla bir ömür yaşamaya değer.

İçim o kadar senle doldu ki İnsanlar seni gözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum.






Sevgilim benim Seviyorum Seni Senden Başkası yalan Bana Anladım Şarkılarda.


Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE..



Seni ilk gördüğümde,sana dilediğimce sarılmak istiyorum.Sana sarıldığımda,dilediğimce "öyle kıpırdamadan kalmak" istiyorum...Yanında kaldığım sürede,gitmek zorunluluğumu bilmek/hissetmek istemiyorum...Dizlerine kafamı koyduğumda,saçlarımı okşamanı istiyorum...Sen saçlarımı okşarken,ellerini tutmak istiyorum...Ellerini tutarken,gözlerini gormek istiyorum...Gözlerinde sevgiyi görmek istiyorum...Gökyüzüne sabah güneşini senle doğurmak, akşam da senle batırmak istiyorum...O batırdığımız güneşin bıraktığı karanlığı, dolunayımızla aydınlatmak istiyorum... Çünkü benSeni Çok Seviyorum..

AIIah’a mahsustur yalnızlık, .... her canIı bir #eş arar.. Taşın kaIbi yok ama,, .... #onu da yosun sarar..

Whatsapp Button works on Mobile Device only