sevgiliye doğum günü mesajı uzun-sevgiliye gönderilen doğum günü mesajları

sevgiliye doğum günü mesajı uzun-sevgiliye gönderilen doğum günü mesajları






Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Daha nice doğum gününü beraber geçirmek dileğiyle…


Her mum hɑyɑtının ışığıdır, pɑstɑndɑ ki mumlɑr çoğɑldıkçɑ yɑşɑmın dɑhɑ çok ɑydınlɑnɑcɑktır. Yeni ışığın hɑyırlı, doğum günün kutlu olsun.

Bugün belki de çok kişiden doğum günü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğun içlerinde en farklısı. Çünkü bu mesajın her harfi tamamen sevgiden oluşuyor. Hayatının her döneminde mutlu ve sağlıklı olmanı diliyorum. Tüm hayallerin gerçekleşsin, hayat güneşi her daim seni aydınlatsın! İyi ki doğdun ve iyi ki varsın…

Sevgi, el ele tutuşmaktır, Sevgi, göz göze bakışmaktır. Sevgi, bir kelebek, Sevgi, bazen de bir çiçek. Sevgi, hırlaşmak değil paylaşmak, Sevgi, kavga değil aşkla yaklaşmak.Sevgi, yürekte duyulan kıpırtı,Sevgi, gözde görülen pırıltı.Sevgi, yuva sıcağı,Sevgi, ana kucaşı.Sevgi, esirgemek, kollamak,Sevgi, bir yetim saçı okşamak.Sevgi, goncadır, gül olup açılan,Sevgi, şekerdir, dillerden saçılan.Sevgi, çevredir, yeşildir daldır,Sevgi, sohbettir, muhabbettir baldır.Sevgi, gönlü hoş tutan hece,Sevgi, aydınlık, pırıl pırıl gece.Sevgi, var ile yok arası,Sevgi, iki kaşın arası.Sevgi, nimet, aş ekmek,Sevgi, bir türkü, bir gayde çekmek.Sevgi, var olmak, var olanı bilmek,Sevgi, haddini bilmek, kendine gelmek.Sevgi, kul olmak, kulluk etmek,Sevgi, Yaradan’a şükretmek.doğum günün kutlu olsun


Hayat bir sudur, önünde durulmaz. Mavi bir renktir arkası görülmez. Sevgili bir sırdır anahtarı verilmez. Sevgim sana ebedi asla kalpten silinmez. Sevgililer günün kutlu olsun.

Yanımdaki kim olursa olsun... KALBİMDEKİ SENSİN BENİM. Nereye gidersem gideyim...... YOLUMDAKİ SENSİN BENİM. Kimselere bakamam sensiz... GÖZÜMDEKİ SENSİN BENİM. Başkasına canım diyemem... ÇÜNKÜ CANIM SENSİN BENİM. Olmasan hiç yanımda...İÇİMDEKİ SENSİN BENİMiyiki doğdun

Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğun içlerinde en farklısı çünkü tümüyle sevgiden ve dostluktan oluşmuş bir mesaj. Sesim güzel olmadığından sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Nice mutlu yaşlara...

Yeni bir yaşın önce sağlık, sonra dilediğin tüm mutlulukları getirsin! NiCE YILLARA…


Önce kardın, eridin çağlayan oldun. Goncaydın, açtın gül oldun. Gözümde yaştın, bittin gülücük oldun. Bir yaş daha büyüdün, iyi ki doğdun.

Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye... Unutma ki herkes aynı şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersin... Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara.

Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin. iyi ki varsın…

Sensiz bir hayatta kime gerçekten “dostum” diyebilirdim bilmiyorum. İyi ki doğdun!..

Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Nice seneler...

Doğduğun gün bulutları yırtarak, bir güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayata, benim hayatıma da girdiğin gibi. Hep sevgiyle yaşa! Nice yaşlara... Seni bu dünyadaki her şeyden çok seviyorum. Hayatımdaki en güzel sürpriz paketim oldun. Seni asla hayatımdan çıkarmayacağım Canımsın..!

Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.iyiki varsın

Yaşa . Sev . Gül! Bunlar eksik olmasın yaşamında. Yaşın kaç olursa olsun her şeyin en güzeli seninle olsun. Nice mutlu, neşeli ve yaşam dolu yaşlara...


Doğum günün kutlu olsun şekerim. Her ne kadar benim doğum günümü unutmuş olsan da ben senin doğum gününü unutamam iyi ki varsın.

Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, hayatı buldum gözlerinde,iyiki doğdun iyiki varsın

Sana daha nice mutlu yıllar ve ömür boyu huzurlu, stressiz ve mutlu bir yaşam diliyoruz. unutulduğunu sandığın anda gelen doğum günü mesajı Dikkat! Bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilek içermektedir. Nice mutlu yaşlara…

Kalbimin sahibi, hayatımın anlamı, canım sevgilim.. İyi ki doğdun iyi ki varsın ve iyi ki benimlesin. seni çok seviyorum..

İlk’im! son’um! Her şeyimsin sen benim. Arkadaşım, sırdaşım, yoldaşım. Seni sevmek için o kadar çok nedenim var ki. İyi ki hayatımdasın, iyi ki benimsin. Seni çok seviyorum bebeğim!iyiki doğdun

Dünyanın en ışıltılı gözlerine ve en güzel yüreğine sahip insan iyi ki doğdun ve iyi ki varsın. Seni çok ama gerçekten çok seviyorum...

Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin. İyi ki varsın


Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun!



Aşkım hayatta dilediğin herşey sihirli değnek değmişcesine gerçekleşsin.herşey gülümsemen için sebep olsun..


Her mum hayatının ışığıdır, pastanda ki mumlar çoğaldıkça yaşamın daha çok aydınlanacaktır. Yeni ışığın hayırlı, doğum günün kutlu olsun sevgilim…


Canım sevdiğin sevildiğin hep güldüğün hep neşelendiğin ,her nefesin hakkını verdiğin hayallerinin ötesinde gönlünden geçenin önüne çıkacağı çoşkulu huzurlu mutlu nice nice yaların olsun.




Meleğim, Ay yüzlüm! İlk karşıma çıktığın gün; sürpriz bir hediye paketiydin. Hayatımdaki en güzel hediye idin. Benim en Değerlimsin ve hep öyle kalacaksın. İyi ki doğdun Meleğim. Doğum günün kutlu olsun.

Aşkım ,günümün ışığı, iyiki doğdun iyiki seni buldum,Bana hayat oldun ikimize umut oldun.Doğum günün kutlu olsun.


Seninle dünya gülümsedi bana, olmazlar olmaya başladı.Bugün bana gülümseyen dünyaya gelişin.O güzel anlamlı gün varlığı hayat sevgilim.İyiki doğdun.


Yeniden hoşgeldin dünyaya sevgilim gönlüme taht kurmaya tek adaysın..İyiki varsın.Doğum günün kutlu hemde çok mutlu olsun..


Sormuştumya sana varmısın bana diye o gün de aynı bugün gibi benim için doğum günündü.Seninle özel günler bitmesin sevgili.İyiki doğdun.


Ömrüme ömür diye kattığım aşkım doğum günün kutlu olsun.


Ömrünün en güzel yıllarını benimle geçirmen dileğiyle iyi doğmuşsun sevgilim.


Hayatımın parçası olduğun için çok mutluyum. İyi ki doğdun sevgilim.


Sen bana Allah’ın bir armağanısın. İyi ki doğdun sevdiğim sevdiceğim!


Sana hissettiklerimi anlatabilmem için kelimeler yetersiz. Sen benim aşkımsın, mutlu yıllar.

Sen varlığıyla ışık yokluğuyla ölümsün.İyiki doğdun bitaanem


Benim şiirlerim çay kokar, düşlerim sade sen. Demlikte nefesin, bardakta gamzen. İyi ki doğdun hayatımın aşkı bir tanem. Mutlu yıllara.



Whatsapp Button works on Mobile Device only