Aşkıma sözler-sevgilime söyleyeceğim güzel sözler

Aşkıma sözler-sevgilime söyleyeceğim güzel sözler


Telefon edemem, mesaj gönderemem. Bu seni unuttuğum anlamına gelmez. Unutma sen hattıma değil, hayatıma kayıtlısın.



Sen Yaşarken Gördüğüm En Güzel Rüyasın, Seninle Hayatım Bitmeyecek Bir Rüya Gibi Ve Bitmesini de İstemediğim Bir Rüya Birtanem


Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta,Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder. Rıfat Ilgaz.


Görücü usulü bir aşk istiyorum. Gördükçe göresim gelsin, görmeyince ölesim… heart ifade simgesi

Sevgi bir güle benzer,çiçekte sonsuzluğu yaşarken dikende sonsuz acıları tadarsın.


"Erkek hoşlandıktan sonra tanır, kadın tanıdıkça hoşlanır."W. Godlam

Gölgeler düşsede yüreğinin üstüne güneşini sakın söndürme, umut yoksa yarınlar uzak kalır insana, unutma Bir Sen Daha Yok Bu Dünyada...


BEN DELİYİM....Mutluluğu uzaktan seyrederken cebimde küçük umutlar biriktirir, gözlerimi kapının eşiğine dikerim. İşte o zaman hayat acı kahve tadı verir, hep içime atarım ama, kendimi içine atacak bir yer bulamam. Anlamayana az gelirim, anlayana çok. Ne yarınlar birşey bekler benden, ne de ben yarınlardan.Dedim ya, BEN DELİYİM....Ağlamamaya yemin etmiş gözlerim.Herkes konuştuklarını yazar, bense sustuklarımı..

“Sevmek ve hoşlanmak başka: istemek, bütün ruhuyla, bütün vücuduyla, her şeyiyle istemek başka; Aşk bence bu istemektir.”Sabahattin Ali

'İnsanın ölmesi, başına gelebilecek en kötü şey değildir.En kötüsü,yaşama sebebini yitirmektir...'Jo Nesbo, Nemesis


"Kızgın olsam arar bi güzel söverdim kapatırdım telefonu. Ama kızgın değilim. Sen beni kızdırmadın, sen beni üzdün..


+Hayatın nasıl?- Bilmem nasılsın?

Cehennemi görmek için ölmeme gerek kalmadı,Tüm sevdiklerim bana bu durumu yaşatmakta çok başarılıydı



Sesini değil,sözünü yükseltmeli insan. Çünkü gökgürültüleri değil, yağmurlardır yaprakları yaşatan."Shakespeare



Gülümse güzel kız, erisin yüreğimin buzları.



"Yaşamı boyunca herkes birini bulur ama, birbirini bulmak çok az insana nasip olur"





ADına aşk koyduğun o büyük boşluğaben koca bir hayat sığdırdım...Beni sevmemene isyan edip kaçmak,sende aradıklarımı hayatla doldurmaya çalışmak,ruhumun en büyük yanılgısıydı...Hayat bana en acımasız yüzünüsevgini inkar ettiğim zamanlarda gösterdi...Ve şimdi asıl olmam gereken yerde,hayata başladığım yerde,kalbindeyim...Vazgeçilmez oluşunun sırrı bu işte:Senin olmadığın yerde ne olduğunu biliyorum...Cezmi ERSÖZ




Tek bir gerçeği var aşkın;"Karşındakinin adam olup olmadığını aşıkken değil, ayrılınca anlarsın..




Düzenim bozulur, hayatım alt üst olur diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını ?"





Beni öyle bir sevki bırakıp gidenler pişman olsun heart ifade simgesi


Eğer farklıysan, yalnızlığa mahkum oluyorsun.Eğer farklıysan, sahteliğe mahkum oluyorsun, Eğer farklıysan, ilk seni görürler ve ilk seni koparırlar dalından...! Aldous Huxley






Dalı'ndan düşen yaprak, rüzgarın oyuncağı olurmuş.Benim Senin Oyuncağın Olduğum Gibi

Whatsapp Button works on Mobile Device only