özel mesajlar,sevgiliye özel mesajlar

özel mesajlar,sevgiliye özel mesajlar


Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE..




güzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin



Hüzün taze tutar aşk yarasını. Yaramdan da hoşum, yârimden de…
Gözlerine,sözlerine bakışlarına ayrı ayrı hayran bir sevda bendeki,sonsuzluğumuz beraber olmalı sevgili kalplerimiz beraber atmalı.
Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir.

Hayallere dalıp gitmem ben ,Çünkü tek hayalim sensin benim!Hçbirşey isteyemem ben çünkü bir tek istediğim sensin benim..

Ve yaşam denilen bu kâbus da, adı aşk olan bir muharebenin en ön safında savaşan acemi asker olduk biz!,

Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur…


Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı..

Nereye gideceğimi bilsem,bir dakika beklemezdim..

Oysa kim bilir ki ,yanagımda yangınlardan cok önce o yarin bıraktığı öpüş izi var... Yüreğimde anılardan kalan bin düş izi var...
özel mesajlar,sevgiliye özel mesajlar

Ağlayışım terk edip gidişine değil. Ben, sensizken, senden diye sensizliğini de sevmiştim. Sen, seninle, seni de sensizliğini de alıp gittin.

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, kalbin içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni
sonsuza kadar seveceğim ,


özel mesajlar,sevgiliye özel mesajlar

Senın olan herseyı sensızlıgı bıle senı hatırlattıgı ıcın sevıyorum

Unutma! Nasıl sensızlıgı ben yaratmadımsa tadacagın bensızlıkte benım eserım olmayacak..

özel mesajlar,sevgiliye özel mesajlar


Aramızdakı mesafeler ne kadar uzak olursa olsun sonsuzluga gıden tum yollara adını yazdım. Hangı yoldan gecersen gec senı sevdıgımı okuyacaksın.

Sabahı bekle Acının dinmesini bekle Yaranın kabuk tutmasını bekle Sevilmeyi bekle Hatırlanmayı bekle Adaleti bekle Cuma’yı bekle Gelmeyeni bekle Yaz’ı bekle Mutluluğu bekle Kıymet bileni bekle İyi bir haber bekle Hayatının fırsatını bekle iyi bir arkadaş bekle Yaşamak isterken gönlünce, Ölümü bekle !. ve bekle bekle bekle

Hayatta kalmamın sebebi ve son nefesimsin seninle bi ömür boyu kalmayı umut ediyorum öbür dünyadada inş karşılaşırız biTANEM..
özel mesajlar,sevgiliye özel mesajlar




Whatsapp Button works on Mobile Device only