en yeni aşk sözleri 2017,aşk sözleri 2017

en yeni aşk sözleri 2014,aşk sözleri 2014

ÖzIemIe ÖzIenmektesin, Sen, ÖzIemIerin İçinde En Çok ÖzIenensin. ÖzIenenIerin İçinde En ÖzeIsin..

Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettigim zaman, üzüntülerimi alip onlarin yerine o tarifsiz sicakligi koymayi basariyorsun…


Kirletirken incitirken sokaklar düşlerimi, örseleyip yok ederken yaşamak yüreğimi, içime saklan hep orda kal. Her solukta duymalıyım seni. Umudumda kal, umrumda ol. Sensiz anlamsızım bitanem…

Gitmek unutmak değildir sen bunu çok iyi biliyorsun. Aklımda gözlerin varken, sen buna gitmek mi diyosun”

“Ey Sevgili! -Bir geceliğine değiş tokuş etseydik yüreğimizi, -Taşıyabilir miydin acaba bendeki seni”

Bizim de dünyamızda sabah olacak gülüm, düşmezse düşmesin yakamızdan ölüm Umuduma bin kurşun sıksa da ölüm unutma, umuduma kurşun işlemez gülüm…

Kendini bilmek önemlidir. Ama haddini bilmek, kendini bilmekten daha önemlidir.



Nasil ki uzaktaki yildiz parlak gelirse insana, uzakta oldugun için tutkunum sana! Hani en güzel asklar imkansiz gelir ya insana, imkansiz oldugun için tutkunum sana…
O Kadar GüzeIsin Ki Yüzüne Bakamıyorum. Titriyor EIIerim, EIIerini Tutamıyorum. ÖyIesine BağIanmışım Ki Sensiz Duramıyorum
Dün Gece Sen Uyurken KızıIa Boyadım DenizIeri, Uçurumdan Attım SessizIiği, Haber SaIdım RüzgarIara, FısıIdasınIar KuIağına Seni Ne Kadar Çok ÖzIediğimi
Seni sevdigim kadar yasasaydim; ölümsüzlügün adini ask koyardim…
SANKİ huzur onun gülüşüne saklanmıştı..
Beni sevdiğin günleri özledim
Adam Dediğin '
Kadına DokunMaDan SevDaLanan '
- Dokunduğu Kadına Namus GözüyLe BakanDır!
Düşünsene ;
Birisi Sana Kavuşmak İçin Allah’a Dua
Edip Ağlıyor .
Rabbim Böylesine Sevdir Bizi.
“Benimsin” kelimesi kadar insanın içini ısıtan bi söz daha yok.
Sakın ßi AptaLLık Edipte ßirini Unutmak için
ßaşkasıyLa oLma..
Unutma !
' KüLün Üstünde Ate$ YanMazZ...

Whatsapp Button works on Mobile Device only