Necip Fazıl Kısakürek Sözleri

 Necip Fazıl Kısakürek Sözleri

10 kasım
- Arı bal yapar, fakat balı izah edemez.
- Armut deyip geçmeyin, onun ilk hecesi çoğu kişide yoktur!
- Hayatımızın Yarısını Uyuyarak Geçiriyoruz,
Diğer Yarısınıda Uyutularak…
- Neye yaklaşsam sonu uzaklık ve kırgınlık,
anladım ki yok Allahtan başkasına yakınlık..!
- Öleceğiz müjdeler olsun, müjdeler olsun…
Ölümü de öldüren Rabb’e secdeler olsun…
- Sabrın sonu selamet, Sabır hayra alamet…
Bela sana kahretsin, sen belaya selam et…
- Benim istediğimi Allah istemiyorsa, konu kapanmıştır.
- Parası olan pazardan, İmanı olan mezardan korkmaz..
- Ben Hiç Hayal Kurmadım... Hep Dua Ettim...
- Savaşın ortasında komutansız kalmaktır, babasız kalmak.!
- Sevdiğini belli et ; gizlemek başkalarına fırsat vermektir.
- Üç günlük dünya için gayret üstüne gayret;
Ebedi bir yaşam için gayret yok hayret!
- Her kahkahanda Allah'a teşekkür etmiyorsan,
Neden her ağladığında O'na kızıyorsun?
- Kimileri vardır aşkın en yücesine layıktır.
Kimileri vardır aşkın en yücesini versen de, aşağılıktır.
- İnsanın sevdiğini kaybetmesi, dişini kaybetmesi kadar ilginçtir.
Acısını o an yaşar, yokluğunu ömür boyu.




- Namaz, sancıma ilaç, yanık yerime merhem..
Onsuz, ebedi hayat benim olsa istemem!
- Sevdalın şu dağı del dese, koşar, delersin!
İş Allah'a geldi mi, gücün yok, sendelersin..

Whatsapp Button works on Mobile Device only