olcay derecik sözleri,olcay derecik aşk sözleri

olcay derecik sözleri,olcay derecik aşk sözleri


Altında ıslanacağım biri yokken yağması yağmurun, diye başlayan bir şiir yazabilirdim. Gerek var mıydı bir şiire veya bir Şaire? Altını ısıtabileceği yemeği yokken insanoğlunun? ... Olcay Derecik Aşk ; cehenneme vantilatör sokma girişimidir.OLCAY DERECİK.

Ve sen yine,
dünyadaki her şeyden açık ara öndesin içimde..Olcay Derecik

Kalpte yer bulanlar,
bulmak istemedikleri gibi bıraktılar..Olcay Derecik

Çok uzağında herkes,
sevdalısına yakınlığın...Olcay Derecik

Maviliği eşe dosta selam eden bir denizin,
kıyısında boğuyor gibiyim kendimi...Olcay Derecik

Beni uyandıran sen olmadığın sürece ,
hiçbir sabah kendini beğendiremeyecek bana...Olcay Derecik

En sevdiklerinden ayrı geçirdiğin yılların
burukluğunu üstlenebilecek bir alın yazısı yoktur...
Olcay Derecik

Hayat ağacına asılı çaputuz ,
hepimiz farklı renklerde.
Kim, ne diledi bizi asarken de,
birbirimize değerken bile yalnızız.. Olcay Derecik

Ben yarın sabah da sana aşık uyanırsam şayet,
mantığımın yüzüne bakamam ...Olcay Derecik

Sen böyle her sabah,
sevimli yüzünle aklıma geleceksen,
ben yaşamaya razıyım...Olcay Derecik.

Geceler,
yorgun birine göre fazlaca acımasız. Olcay Derecik

Ne de güzel uyunurdu yanında...Olcay Derecik

Bazen talih,
kafanıza pisleyen kuştan değil,
yüreğinize nakış gibi işleyen bir kadından gelir..Olcay Derecik

Kirpiklerimden aşağı sarkıp ,
''O gelmezse atlarım yanağa! '' diyen ,
psikopat bir gözyaşı Aşk ...Olcay Derecik

Kalbin , hiç beklemediğin bir anda atacak bana.
Aşkın da adaleti vardır.
Ben bunca severken , başkasının olacak değilsin ya... Olcay Derecik.






Kalbim bu kadar kırıklığı hiç bir arada görmemişti... Olcay Derecik










Bazı kaderler ,
iki kişinin birbirinden uzak durması üzerine yazılmıştır ...Olcay Derecik

Whatsapp Button works on Mobile Device only