mucize sözler,mucize mesajlar.mucize smsler



Anca bizden güzelini bulurlar bizden güzel sevenini değil..

Belkide.. Evet belkide sen, hiç haketmemiştin beni. Oysa ben; Her halinle kabullenmiştm seni".


Sahi sarkıntılığa girer mi acaba; ayrılırken gözlerimin sana sulanması




Hayatta gözyaşlarımı hakedecek bir insan görmedim ya benim gözyaşlarım gereksiz yada ugruna gözyaşı döktügüm insanlar degersiz 



Sensizliğin karattığı,
Bir karabasan şehrindeyim.
Ne yazıktır ki;
Ezbere bildiğim tek adres,
''avuç içlerindi''..
Kayıp aranıyorum.


Ben hiç bir kavga da yenilmedim ama sanırım sensizlik döver ben


Ölmek sadece nefesin kesilmesi değildir. Mesela git'mek öle bir duygudur ki, ne yaşadığını bilirsin, ne de öldügünü



Hayat, birine seni seviyorum demenin
kararsızlığını yaşamak için çok kısadır."
Sarah Jio


Whatsapp Button works on Mobile Device only