Anlamlı Sözler Net

                             Anlamlı Sözler Net

Rus Atasözleri


Binlerce kilometrelik yolculuk bile ,tek bir adımla başlamak zorundadır.Lao Tzu


Yerin seni çektiği kadar ağırsın, Kanatların çırpındığı kadar hafif.. Kalbinin attığı kadar canlısın, Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç... Sevdiklerin kadar iyisin, Nefret ettiklerin kadar kötü.. Can Yücel 

Özledim diyorsun mektubunda sadece kuru bir özledim mi yazdı yanık yüreğin.


Göğsünde uyuyakalması diye bir şey var; saçlarına dokunup, öpüp, kokusunu içine çekiyorsun. Huzuru anlat deseler, üstüne başka bi şey demem.
Neyi Arıyorsan O'sun SEN.


Çöldeki Tek Gül Olsan Bile Seni Yaşatmak İçin Hergün Ağlarım !



En iyi insanlar,Hiç tanışmadıklarındır.



Rüzgarın şiddeti ne olursa olsun;Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez .



Ilk ve son sevgilim gerçek askimsin bugünüm yarinim derdim kahrimsin degismez kaderim alin yazimsin ecel olsun bana senden baskasi



Bu kaçinci yalnizlik. Bu kaçinci haykiris. Yinemi ayrilik var. Özlemekmis kaderim. Içimde çaresizlik, gözümde ÇIGTANESI, yatagimda sensizlik, elimde resmin kaldi. Rüzgarin çigliklari ortak oldu sesime. Ne gelen var ne giden. Üsüyorum soguk gecem.





Bir çiçegin açmak için sebebler buldugu gibi yasamaya dair sebebler bulmak için yasiyorum bir gün gelir yasamak için bir sebeb bulamazsam ölmek için mutlaka bir sebebim vardir.


Dalgalarca dalgalandim.. Rüzgarca estim yüregimi sana getirdim sen can istemissin candan da öte dostum yüregimi sana getirdim...




Hiçbir şarkı aradığım şarkı değil bugün.Bütün şarkıların notalarında bir eksiklik var ve ben dalganın kayaya söylediklerini özlemişim..


Benimle bir ömür Geçermi ki? Dedim Seninle Geçirmeye Ömür Yermi? Dedi İşte Bu Bana Bir ÖMÜR Yetti...Özdemir Asaf


Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır, bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek

Whatsapp Button works on Mobile Device only