Oğlum İle İlgili Sözler

                Oğlum İle İlgili Sözler

Sen gülünce dünya gülüyor,olumsuz düşünceler uçup gidiyor bal oğlum 


Oğlum İle İlgili Sözler


Sen benim canım gözbebeğim nefesimsin..bunu hiçbirşey değiştiremez oğlum



Oğlum İle İlgili Sözler


Seninle Birlikte ,Hiç ummadığım bir anda çıktı geldi mutluluk canım oğlum


insanları incitme,hep sevecen,güleryüzlü ,iyi niyetli ol oğlum kabettim sansan da kazanan hep sen olacaksın.


Oğlum İle İlgili Sözler

Göz bebeğimiz yavrularımızı, kötülüklerin ulaşamayacağı yerlerde sakla Allahım. 


Oğlum İle İlgili Sözler


Senin için her zaman elimden gelenin en iyisini yaptım.Gerisini Rabbime bıraktım.Rabbim seni kötü insanlardan korusun oğlum




Ben Seni Bir Anlık Değil Bir Ömür Seviyorum canım oğlum

Whatsapp Button works on Mobile Device only