Mükemmel Sözler 2018

              Mükemmel Sözler 2018


Gülmek İçin Mutlu Olmayı Bekleme, Belki de Mutlu Olmadan Ölürsün



NormaL ŞartLarda İyi ßir İnsanım, Ama ŞartLar Hiç NormaL oLmadı.



Ben Sana ilaç Olurum Da; Sen Benim Yan Etkilerime Dayanamazsın



Akıl veenler değil,huzur verenler gerek bize ,Bir de çay...



Gözlerinde baharları beklerken içindeki kış beni vurur; sen bilmezsin yüreğimden sevdana ne sular akmak ister durur



Mükemmel olmanıza gerek yok , Sahte olmayın yeter


Cesareti ve karakteri olan insanlar diğer insanlara daima kötü ve uğursuz görünürler.” Hermann Hesse


Şimdiye kadar gördüğüm en mutlu insanlar kendilerini değerlendiren ve geliştirenlerdir. En mutsuzlar ise hep başkalarını değerlendirir ve eleştirirler. - Lisa Prosen


Eskiden kadehlerimi doslarimla kaldırırdim simdilerde dağlara taşlara kaldırıyorum.


Çok şey beklemeyin hayattan.. Hayat kısa, Hayaller ağır, Ve insanlar nankördür ! ......C.Yücel...


Hayat sana bir gün daha ısmarladı. Bir şans daha verdi. Farkında mısın??? .


Neden Dik Kafalısın Diyenlere Cevabim ; Boynu Bükük Olanın celladı Çok Olur


Dünyanın en zevkli aktivitelerinden biri de saçmalamak, Bir de seninle birlikte saçmalayanı bulursan yaşarken cennettesin demektir....! :) -Icarus


Yüksek tepelerde hem yılana, hem kuşa rastlayabilirsin. Fakat biri sürünerek, öteki uçarak yükselmiştir.

Whatsapp Button works on Mobile Device only