Bakışlarla ilgili sözler

                      Bakışlarla ilgili sözler




Karanlık ve soğuk gecenin ikliminde sevdim seni bedenim sensiz soğuk olsa da şimdi, gözlerini düşündükçe


En anlamlı bakış, bir çift ıslak gözde saklıdır. Çok şey anlatır; çünkü dil bağlanır, yürek konuşur.


Biri eğer gözlerini senden kaçırıyorsa, belki o gözlerde sana ait bir şeyler vardır.

Gerek yok her sözü laf ile beyana,Bir bakış bin laf eder bakıştan anlayana.Mevlana

Birinin gözlerinin içine dolu dolu bakmak, onun rüyalarına girme ihtimalini göze almaktır.

Gözler ve sözler ikisi de bir şeyleri gizler. Sözler ne kadar inkâr etse de gözler her şeyi bir bir söyler…

Benim cennetim çok uzakta değil, gözlerinde!

Bakma öyle cennet gibi gözlerinde ölesim geliyor.

Bazen dudakların bitiremediği sözü gözler tamamlar.

Sen bana bakma ben senin baktığın yerde olurum..

Gözümüzün önünde büyük hazineler olduğu zaman asla göremeyiz onları. Peki neden bilir misin? Çünkü insanlar hazineye inanmazlar. Paulo Coelho

Ruhları ışıktan hoşlanmayanların gözleri, karanlıkta da kamaşır. Cemil Sena

Whatsapp Button works on Mobile Device only