Sevgiliye İyi Geceler Mesajı, Romantik, Etkileyici, Duygusal Mesajlar

Sevgiliye İyi Geceler Mesajı, Romantik, Etkileyici, Duygusal Mesajlar



Sitemizde Hayatınızda büyük önem verdiğiniz ve belki de canınızdan da çok sevdiğiniz Sevgililerinize, Eşlerinize en güzel ve en özel aşk dolu, romantik, duygusal İyi Geceler Mesajlarını sizler için bir araya getirdik. Sizler için İyi Geceler mesajlarını kategori olarak aşağıda sıraladık. Faydalı olabilirsek ne mutlu bizlere..



Romantik İyi Geceler Mesajı



Konuşmamız gereken yalnızlıklarımız var. Gitmemiz gereken yollar, ıslanmamız gereken yağmurlar var, beraber söyleyeceğimiz şarkılarımız, anlamsız gülmelerimiz, hayallerimiz, umutlarımız var...! İyi Geceler benim biricik geleceğim..!


Geceleri uykumdaki düşümsün. Gündüzleri hayalimde işimsin. Ben seni nasıl tarif edeyim. Hayatımsın, ayımsın, güneşimsin iyi geceler.

Rüyalarda hayal Ettiğim Hayallerimi Gerçekleştirmek için Sevdiğim Yaşama Sebebim İyi Geceler Birtanem..

Güzel olan her şey kendini en çok güneş ışığıyla gösterir, O güzel gözlerinin içine sabah bütün aşkımla bakma dileğiyle. İyi Geceler Aşkım..

Düşlerime karşı çıktım uyumuyorum, bütün insanlar derin uykudayken ben sana dalıyorum, uyumak çok tatlı derler ya ben seni tadıyorum. Onlar uykuya ben sana doyamıyorum. İyi Geceler Aşktanem..

Sevgiliye İyi Geceler Mesajı



Koynunda kokunla uyumayı her şeyden çok isterdim yastığımın yarısı ben yarısı sensin. İyi geceler canımın yarısı seni çoook ama çook seviyorum…

Bana sonbaharın geldiğini söylüyorlar, inanmadım. Çünkü seninle uyandığım her yeni bir gün bir ilkbahardır, ve gönlümde her zaman açan ilkbahar çiçeğimsin. Sen hep yaşa hep benim ol. Seni seviyorum iyi uykular çiçeğim.


Dünyada bir eşi benzeri daha olmayan tek varlığım, benim olan ve her şeyden değerli olan meleğim; iyi geceler hayatım.

Karanlık geceni aydınlatsın kalbimdeki aşkın nurlu ışığı. Rüyalarının esas oğlanı olayım sevgilim. İyi geceler sonsuz aşkım.

Gökyüzü mehtabı nasıl beklerse sahiller dalgaları nasıl özlerse kuru toprak suya nasıl hasretse sende benim hasretimsim aşkım. İyi Geceler. Tatlı rüyalar.

Etkileyici İyi Geceler Mesajı



Birden uyandım. Doğruldum yatağımda. Yastığım gözyaşlarımdan sırılsıklam. Son bir damla gözyaşım ise süzülüyor hala yanaklarımdan. Kabusum oldu sensiz geceler artık bana. Bensiz geçirdiğin son gece olması dileğimle. İyi Geceler Aşkım.

Gönlümün nuru, gün geceye büründü fakat nurun hala aydınlatıyor odamı. Gece, içimdeki aydınlığı söndürmeye gücü yetmiyor. İyi uykular nurum...

Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum herşeyim. Sonsuza kadar hep benim ol, çünkü sadece seninle bu can var olur. Şimdi yine seni düşünerek yatıyorum Allah rahatlık versin, iyi geceler canım.

Sol yanıma en çok yakışan kelebeğim, yeni bir güne seninle uyanmak benim en büyük avuntum. Seni seviyorum, iyi geceler.

Bardaktan boşalırcasına yağmur Aklımda Sen ..... İşte bekliyorum yine, Hayal üstüne hayal kuruyorum Cevabını bulamadığım sorularla... Yorulduğum bu gece.. İyi Geceler.

Duygusal İyi Geceler Mesajı



Yağmur çöllere, Sevgi dillere, Bülbül güllere, Güneş toprağa, Meyveler bağa, Çiçek yaprağa, Sen de bana lazımsın Birtanem... İyi Geceler..!

Akşamları dalga sahile vurur, Yüreğindeki cananı arar gibi; Bulamaz köpürür sonra durulur, Bizlere birini sorar gibi ; İyi Geceler Ömrüm..!

Sabahların güneşi, kalbini; gecelerin Yıldızları ise Gözlerini Anımsatır Bana herşeyim. İyi Geceler.

Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin. Gel gönlüme ısıt beni sevdiğim. İyi GECELER Manolyam..!

En Güzel İyi Geceler Mesajı



Çağrılarım öpücük olup yanağına konsun. Mesajlarım kalbine kazınıp duygularım olsun. İyi geceler diledim sevgilim haberin olsun..

Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın neşesi, ömrümün hikayesi, iyi ki varsın. Seni seviyorum, İyi Geceler.

İyi geceler kıymetlim, iyi geceler güzel insan, iyi geceler en değerlim. Rüyanda beni gör. İyi Geceler cantanem..!

Yıldızlara adını yazsam, Benim için geceler bile anlam kazanır Birtanem. İyi Geceler.



Gerçekten bir ergen ya da ota boka üzülen birisi olarak değil de normal birisiymiş gibi soruyorum, sahiden İYİ mi geceler?

Daha güzel, daha dinç, daha uykusunu almış bir insanlık için ; “yatsın bu dünya!” Herkese iyi geceler…

Elveda… Beni sevenler! Gözlerim ağır ağır kapanıyor… Bana bir şeyler oluyor, uyuyorum galibaaa. İyi Geceler..

Rüyanda beni gör; sonra kalkıp bir bardak su içersin geçer. Ama rüyanda beni sevgilinmiş gibi görürsen su da fayda etmez. İyi Geceler..

Elveda arkadaşlar. Bu sizlere son satırlarım, artık yokum! Yaptığım şeyin henüz erken olduğunu biliyorum ama artık dayanamıyorum. Bugüne gözlerimi kapamamın zamanı geldi. Ben Uyuyorum. Sizlere İyi Geceler.

Whatsapp Button works on Mobile Device only