Sevgiliye Güzel Sözler - Anlamlı Sözler - Aşk Sözleri - Romantik Sözler

Sevgiliye Güzel Sözler - Anlamlı Sözler - Aşk Sözleri - Romantik Sözler

Sitemizde sizlerin değer verdiği, kalbinizi açtığınız ve canınız kadar çok sevdiğiniz sevgilileriniz için en özel ve en güzel aşk ve sevgi sözlerini sizler için paylaşacağız. Sevdiklerinizi mutlu etmenize yardımcı olabilmek tek amacımızdır. Faydalı olmak ümidiyle..




Sevgiliye Romantik Sözler



Ben senin en çok bana yansımanı sevdim. Bende yeniden var olmanı, benimle bütünleşmeni mertliğini, yalansızlığını, dupduruluğunu sevdim. Ben seni sevdim..!


Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Eskiler böyle der. Gökuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canımsın.

Yüzünü öyle özledim ki seninleyken gözlerimi kırptığım için bile pişmanlık duyuyorum.

Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymayı başardığın iğin.

Sen benim damarımda kanımsın, canımda can olduğun gibi, sen benim gözlerimde ki renksin gülüm olduğun gibi, sen içimde bir bensin sana aşık olduğum gibi. Seni Seviyorum Sevgilim..!

Sevgiliye Anlamlı Sözler



Sevgilinize güzel, anlamlı özlü sözleri uzun ve kısa cümlelerle sizler için derledik. Faydalı olmak dileğiyle..

Yaşadığım her an, Seni özlemeye itiyor beni. Ağır geliyor yokluğun; Beklediğimsin, özlediğimsin, özlemimsin..!

Sen kalbime giren bir sevda kurşunusun! Seni ya orada bırakacaklar ya da çıkarırken canımı alacaklar.

Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlığına doyulmayan, yokluğuna Dayanılmayan. Seni Çok Seviyorum Hayatım..!

Yüreğim umulmayan yaralarla baş edemezken, bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, çünkü gülüşünü çok özledim.

Sevgiliye Aşk Sözleri



Her şeyin olurum sevdiğim; gözlerine yetim, ellerine öksüz olurum. Her zerrene fakirin, saçının her teline yoksulun olurum. Her şeyim ol da sevdiğim, bi uzağım, bi gurbetim olma, kurbanın olurum.

Bu gece mavi bulutları avucuna, mutluluğu gönlüne, aşkımı usulca kalbine bırakıyorum. Güneş yalnızca senin için doğsun birtanem.

Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin. Seni Seviyorum Meleğim..!

Hayal kurmak için değil; hayat kurmak için seviyorum seni..!

Aşk seven için sevinç, sevilen için gurur, sevip de ayrılan için ölüm demektir.

Seni sevmek Bir gül kokusudur uzaklardan, Uzaklardan gelip yüreğime yerleşen yaşama sevincidir. En ulaşılmaz zamanlarda umudumun adıdır.

Sevgiliye Güzel Sözler



Sen benim türkülerimsin, yazılmamış şiirlerim gibi; sen benim şarkılarımsın, melodisi duyulmamış gibi; sen benim kalbimsin, kalbimin tek sahibi..!

Damarımdaki kan oldun akarsın kalbime, bir bakışınla cenneti gördüm o yıldız gözlerinde, şimdi seninle yaşadığımı fark ediyorum, benim hayatımın anlamı sen oldun bunu bilmeni isterim..

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: O da geçip giden zaman.

İçim o kadar senle doldu ki… İnsanlar seni göz bebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum kalbimin sahibi..!

Yarınlarımın Sıcak Sabahı, Sıcak Sabahlarımın Yarınlarısın Sevgilim.

Koy başını dizimin üstüne, sen rüyalarına dal, ben cennet güzelliğine.

Sevgiliye Etkileyici Sözler



Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet..!

Yardım etmek mi istiyorsun? O zaman dinle; yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden. İhtiyacım var bu ara unutmak üzereyim mutluluğu, unuttum sıcak bir çayın tadını, esen rüzgarın serinliğini, hadi durma öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları?

Aynaya bakınca kendimi değil kocaman bir yürek. Ve o yürekte ondan da büyük bir SEN gördüm.

Tatlı biri var sevilmeye değer, güzel biri var görülmeye değer, iyi dostlar var özlenmeye değer, ama biri var ki can vermeye değer. Uğruna öl de öleyim sevgilim..!

Her anımda seni düşünürüm, seni düşündükçe yalnızlığımı unuturum, hayalin sırdaş olur bana karanlık odamda ve adına türküler yazarım, seviyorum seni aşığım sana..!

Whatsapp Button works on Mobile Device only