Karıma Aşk ve Sevgi Mesajları - Karıma Aşk Sözleri, Karıma Sevgi Sözleri

Karıma Aşk ve Sevgi Mesajları - Karıma Aşk Sözleri, Karıma Sevgi Sözleri

Sayfayı Görüntülemek İçin Tıklayın


Sitemizde çok sevdiğiniz, hayatınız biricik aşkınız olan eşlerinize en güzel ve en özel Romantik, Aşk dolu, Duygusal, Etkileyici Sevgi Dolu sözleri sizlerle paylaşmak istedik. Destek ve hizmetlerinizle büyüyoruz.



Karıma Aşk Sözleri
Karıma Romantik Sözler
Karıma Sevgi Sözleri
Karıma Duygusal Sözler
Karıma Romantik Aşk Sözleri
Karıma Etkileyici Sözler
Karıma İltifat Sözleri

Karıma Aşk Sözleri


Ömrümün en virane sapağında eşit geldi sana düşlerim, seni seven kalbim ve saçlarına vurulan gözlerim oldu en büyük suçlu.


Aşığım sana! hem de senin anlayamayacağın kadar. Hani o sonbahar akşamlarında çiselenen yağmurun narin sesi olur ya, o denli mırıldanıyorum ismini sokaklara.

Tam her şeyi kaybetmiştim derken sen çıkıverdin karşıma, kimsesiz bir çare doğduğum topraklara yine umut oldun. Seni canımdan da çok seviyorum, aşığım sana Gül Yüzlüm..!

Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatin cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedenisin. Seni Seviyorum GÜLTANEM..!

Karıma Romantik Sözler


Yıllar vardır nasıl geçtiğini bilmezdim; bir gün vardır yaşamın anlamını değiştirdi bana dair: hissetmediğimi, bilmediğimi yaşattı, iste o anı senle yaşadım senle sevdim.

Sadece SEV dedi gözlerin, Ben ise aşkına müebbet yedim. Ömrüm Oldun nefes oldun bana Kartanem..!

Güneş Seni Kıskanır, Hani O Gözlerin var ya işte O Gözler Güneşi Kıskandırır, Güneş Bugünde Seni Kıskanarak Doğuyor, ben ise Seninle Doğuyorum Her gün. Seni Çok Seviyorum Karıcığım..!

Hayatıma anlam katanım, Sensiz geçirmek istemediğim ömrümün sahibi. Seni çok seviyorum Biriciğim..!

Karıma Sevgi Sözleri


Bazen dil susmak ister,gözler konuşur. Bazen gözler susmak ister,yürek konuşur. Ama iş seni sevdiğimi söylemeye gelince..! Hepsi birden konuşur. Dünyalar Tatlısı bebişimin Annesi. Bebişimiz ve ben Dünyalar Tatlısı Annemizi Çok Seviyoruz.

Bir Nefessin; almayınca öldürüyor, alınca da hayatı yaşatıyorsun biricik karıcığım..!

SEN BENİM ÖZELİMSİN. Yüzümdeki tebessüm... Aldığım her nefes... Canımda ki CAN... Yüreğimdeki tutkum... SENİ SEVİYORUM...

Aşk, huzur, sevgi, merhamet kokan sevgilim; yanımda yamacımda güller var sen var iken.

İnsanın eşi olmalı, bakarken yüreğinin kabardığı, gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı.senin gibi. Seni Seviyorum Gültanem..!

Karıma Duygusal Sözler


Sen yeter ki içinden de olsa bir seni seviyorum de; benim kulaklarım çınlasın kafi. Seni Her Şeyden Çok Seviyorum Karıcığım..!

Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat. Öptüm Karıcığım..

Geçip Giden Günlere Değil, Seninle Gelecek Yeni Günlere Özlemim Sevgilim...

Yaşanacak bütün senelerin üstünde Adın, Bütün Günlerin üstünde ise gözlerin yazılı sevgilim..

Günlerimde anlamlar gizli, bakışların gibi; günlerimde heyecanlar gizli, sana baktığımda kalbimin atışı gibi..

Karıma Romantik Aşk Sözleri


Sen Bulduğuma hâlâ İnanamadığımsın..! Sen Hayatım boyunca Belkide göremeyeceğim Değer verilmeye layık Tek sığınağımsın.. SEN BENİM HERŞEYİMSİN..!

Güneş herkes için doğar. Ay ise gece uyumayanlar için. Ben güneş olup sadece ve sadece o güzel gözlerin için doğacağım. Günaydın yüreğimdeki boşluğu dolduran güzel Karıcığım.

En derinden aldığım nefesim. İyi ki varsın dediğim tek sevdiğimsin.

Saçlarının her telini parmaklarımın arasında ahenkle dans edişini, Gözlerinin bana baktığında içinde gördüğüm gökyüzünü sevdim Dünyalar güzeli karcığım..!

Sen dün'üm olduğun gibi bugünüm, bugünüm olduğun gibi de yarınım olarak kalacaksın. Ben bilmekteyim ki, Allah’ın izniyle sonsuzum olacaksın. Sonsuzluğa birlikte yürüdüğüm yol arkadaşım, canım aşkım, biricik eşim iyi ki varsın.

Karıma Etkileyici Sözler


En güzel geceleri seninle kapatıp her yeni güne seninle merhaba demek çok güzel birtanem.

Her aya bakışında beni hatırla, gözlerin yıldızlara takılırsa seni düşündüğümü sakın unutma, unutma bir yaprak düşerse avuçlarına, ellerimdir sakın bırakma.

Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazımda düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam inan hep güzel gözlerinin hasretindendir.

Yürekler karşılıklı bekleyiş içindeyse sevgin duyulur elbette. Özlemek ne renk sence? Sen rengi düşünürken ben seni özlediğimi söyledim bile…

Senin için yazdığım şiirlerin birinde bir mısrada gizlenen bir kelime olsam ve sen şiiri okurken beni söylediğinde tatlı dudaklarına konan öpücük olsam.

Gül yüzünün gülüşüne kurban olan bu can, CANAN için can olmuş, ey YAR. Gönlüm senin gözlerine tutulmuşken, dillere düşen bu halin adıdır Aşk. Aşk, seninle güzel bir tanem.

Karıma İltifat Sözleri


Gönlümün saati gibisin sevgilim. Ne zaman aşk zamanı gelse, sen doğarsın gönlüme karıcığım. Dilimden dökülenler, kalbimin en saf yerinde olgunlaşan inci taneleridir.

Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin hak edemeyeceği kadar özelsin.

Yaseminler açar geçtiğin yerlerde. Hüzün yağmurları yağar yokluğunda. Ben ise sırılsıklam. Şu gökyüzündeki yağmur taneleri, sana olan hasretimden, döktüğüm göz yaşlarından ibarettir.

Bir gülüşün var ki karıcığım, kelebek görse ömrü uzar.

Whatsapp Button works on Mobile Device only