Harika Aşk Sözleri

                                 Harika Aşk Sözleri



Aşk ın zamanı yok,Kalp in söz dinleme kapasitesi yok.Sevdin mi bir kere coşar kalbin aşk sözleriyle.Aşk ı ve duygularımızı en güzel anlatan harika sözler bu sayfamızda.Bu sözleri okudukça ve paylaştıkça Aşık olmaktan daha da mutlu olacaksınız. 


Harika Aşk Sözleri


Her Gece Uyumadan Önce En Son Konuştuğum Kişi Olmanı Seviyorum


Birlikte değilsek hayatın ne değeri olabilir ki.


Seni SEVİYORUM DİYEBİLMEK NE GÜZEL


Mor Salkımlı o sokakta ellerimi tut,okşa yine saçlarımı dizinde uyut.


Sen benimsin sevdiğim veremem ellere,sen benim sultanım canımın yarısı ,gözleri ışık sevgilim karanlıkta bırakma beni.


Sen Beni sev geriye kalan herşeyi ben hallederim


İkimizi bir kefene saralar,bir mezarda sır olalım sevdiğim


Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.


Aşığım sana' cümlesinin sonundaki 'a' harfi terk etti seni. O da üzülmüyor gittiğine, Sen hala 'Aşığım San' beni .. -Aziz Nesin


Dünya bir yana, o hayal bir yana; Bir meşaledir pervaneyim ona.


Kör Kuyularda Dertler içinde Ağlarken halime, tuttun çıkardın beni karanlıklar içinden. seviyorum seni.


Sana aşkı anlatamam gelirsen yaşatırım



Whatsapp Button works on Mobile Device only