yıldız tilbe sözleri

                  yıldız tilbe sözleri

yıldız tilbe sözleri

Ezilirsin canın yanar diye asla sol yanıma dönmüyorum



Önce olacak gibi olur,Hata biraz olur umutlanırsın,Ama anlarsın ki olan sadece sana olmuştur.

yıldız tilbe sözleri


kavga ederek çözebilceğiniz sorunları konuşarak uzatmayın."

Seni seven kalbim sana deli oluyor anlasana,Sana Dayanamıyorrum.
Benden esnaf olmaz çünkü ben herkesi satamıyorum
 
yıldız tilbe sözleri


sen kırdın ben tamir ettim sanki ustaymışım gibi

Ölü insanın üzerine toprak atılır bizi öylece bıraktılar

Papatyaların canını yakmayalım artık asla sevmeyecekler


 

yıldız tilbe sözleri


hepinizden nefret ediyorum ama tek başımayken canım sıkılıyor.


yüreğime dokundun adam öyle bırakıp gitmek yok

Whatsapp Button works on Mobile Device only