kazım koyuncu sözleri

Kazım Koyuncu Sözleri






Çok fiyakalı bir hastalığa yakalandım baba . Hiç dert etmeye gerek yok. Artistlik bel boyu, burdan ilerleriz biz..! Kâzım Koyuncu


Kaldırın, kaldırın gözlerimden şu sisini yüzyılların . Bir çocuk gibi görmek istiyorum her şeyini dünyanın


Sevgi çok önemli bir şey. Sevmeyi bilebilmek, sevdiğini hissedebilmek, seni sevenlerle göz göze gelebilmek


Hayatım boyunca Türkiyedeki sistemle mücadele ettim. Sonunda fark ettim ki sistemle kanser aynı şey.


Bütün dünyanın, bütün toprakları hepimizindir. Bütün şarkılar, dünyadaki tüm insanlarındır.Tüm topraklarda memleketimizdir.”


Kanseri, kanser olmayanlar anlayamaz. Kanser de oldum artık. Duyarlı bir sanatçı olarak onları da hissediyorum. Ben kanserden çok korkan bir insandım. Kanserim ve korkmuyorum. Sadece beni sevenleri ve özgürlüğümü düşünüyorum. Ölüm küçük bir şey, ama hastalık özgürlüğünüzü sınırlıyor.


Trabzonspor’u tutmak sadece o yörenin çocuğu olmakla açıklanabilecek milliyetçi bir davranış değildir. Benim için trabzonspor, en güçlülere karşı koya.

Whatsapp Button works on Mobile Device only