Günaydın Mesajları Sevgiliye, Eşime, Kardeşe, Romantik, Komik, Duygusal Mesajlar

Günaydın Mesajları Sevgiliye, Eşime, Kardeşe, Romantik, Komik, Duygusal Mesajlar

Sitemizde Sevgilinize, Eşinize, Arkadaşlarınıza, Dostlarınıza En Güzel ve En Özel Günaydın Mesajlarını sizler için yayınlıyoruz. Faydalı olmak ümidiyle...



Sevgiliye Günaydın Mesajları



''Sonsuz sevdanıza, aşkınıza, birtanenize" artık nasıl adlandırıyorsanız adlandırın; aşık olup, gönülden ve ruhen bağlandığınız insanlara gönderebileceğiniz en güzel ve sevgi dolu günaydın mesajlarını sizler için derledik. İşte, sevgiliye günaydın mesajları, romantik günaydın mesajları ve etkileyici günaydın mesajları...


Sen benim hiç uyanmak istemediğim en güzel rüyamsın. Günaydın.

Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam, günaydın Manolyam..!

Günlerimde anlamlar gizli bakışların gibi, günlerimde heyecanlar gizli sana baktığımda kalbimin atışı gibi, günlerimde hep sen varsın sevgili, günaydınlar olsun biricik Aşkıma..!

Gözlerini kaparken kurduğun en güzel hayalin; önce rüyalarında, uyanınca da hayatında olsun. Günaydın Sevdiğim.

Eşime Günaydın Mesajları



İnsan her uyandığında aslında ömründen bir gün gidiyor ama seninle geçen her an benim ömrümü güzelleştiriyor. Günaydın aşkım.

Günaydın bir tanelerin bir tanesi dünyanın en yakışıklı erkeği evet evet sen birtanem o uykulu halinle dahi yakışıklısın ve sen benimsin iyi ki varsın yeniden günaydın.

Günaydın hayatımın anlamı gözümün nuru bir tanem gözümü açtığımda aklıma gelen tek gerçek Güzel eşim günaydın.

Ruhun kadar güzel, gülümsemen kadar tatlı bir gün olsun inşallah. GÜNAYDIN Kalbim


Hayallerimde sen, rüyalarımda sen, dualarımda sen. Sabahları güzel yüzünü görerek uyanmak istediğim sen. Günaydın gözümün bebeği, can yoldaşım Karıcığım günaydın


Çay kokulu sabahları seviyorum. Bir de sevdiğimin, O uykulu, mahmur gözlerini... GÜNAYDIN.


Gündüz aydınlık güneşim, gece hayallerime ışık tutan dolunayım, hep sen ol yanımda, bense senin sol yanında. Günaydın hayat arkadaşım.


Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan, gecemi yıldız yıldız bezeyen, karanlığımı dolunay gibi aydınlatan biricik kocacığım. günaydın..!


Uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en değerli varlığım. Günaydın, yeni günümüze hoş geldin Biriciğim..!


Her yeni güne senin varlığını düşünerek uyanmak, senin sevginle hayata başlamak çok güzel... Seni çok seviyorum aşkım günaydın.

Romantik Günaydın Mesajları


Seninle hayat rüya gibi, seninle her şey güzel seninle siyahın anlamı var seninle beyazın saflığı var seninle bugünün güneşi var günaydın her şeyim.

Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi... Bir insanın özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi... Bir insanın birtanesi olmalı, o da senin gibi. GÜNAYDIN Manolyam..!

Günaydın kalbimin her köşesine sevgisini aşkımı sakladığım bir tanecik Sevdiğim..

Sen yokken geceler uzun gelir bana yıldızlara bakarım seni hayal ederim gecenin ayazında, uyandığımda bakarım güneşe seni görürüm gülyüzün yansır odama yavaşca ve ısıtır bedenimi sessizce sevgilim benim seviyorum seni biriciğim günaydın sevgilim…

Sabahın Kor Güneşi Vursun Suratına öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım gözlerinde ben olayım odanın her yerinde günaydın sevgilim.

Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın Biriciğim.

Günler Günleri Kovaladıkça, Ben Her Defasında Adınla Uyanacağım Bu Hayata, Seviyorum Seni Sakın Unutma!


Duygusal Günaydın Mesajları


Sensiz doğsa da güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsak da, şimdi yanında olamasam da, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgilim.

Güzelliğin bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri, bugün seninle rüyalarımı süsledim, seninle güne merhaba dedim. Günaydın Sevdiğim.

Beni yaşatan Umut, Umutlarımdaki Devrilmeyen Ağaçsın benim için, Rüyalarımda Bulduğum Elini Sımsıkı Tuttuğum Sevgilim Günaydın..!

Sen girdin ya hayatıma nasıl gece gündüzü özlerse bende seni öyle özlemeye başladım, sen girdin ya hayatıma yaşadığım geceler seninle birlikte güneş oldu karanlık hayatıma, sen girdin ya hayatıma hayat yaşanır oldu ufacık dünyamda biriciğim benim Seni Seviyorum. Günaydın.

Günlerimde anlamlar gizli bakışların gibi, günlerimde heyecanlar gizli sana baktığımda kalbimin atışı gibi, günlerimde hep sen varsın sevgili, günaydın biricik aşkıma..!

Aşk yüreğin güneşidir. Kimi yürekte her gün doğar, kimi yürekte ebediyen batar. Yüreğime doğan güneşe ortak ettim seni. Sen de güneşinden mahrum etme beni...

Günaydın gönlümün prensesi, günaydın varlığıma sebep olan aşktanem, günaydın içime huzur veren nurdan yaratılmış meleğim, günaydın.

Kardeşime Günaydın Mesajları


En güzel yanım, benim küçük balım, canımın ötesinde taşıdığım canım kardeşim. Gönlünden geçen, aklında biten, dilinden dökülen, kalbinden geçen her zaman en iyi şekilde bulsun seni.


Uzak olsa da mesafeler, dostlar her zaman en yakındaymış, dert ortağım, yoldaşım, günaydın Kardeşim.


Dur gitme Söylenmemiş sözler var suskun dudaklarımda, çığlıklarımda hapsettiğim tomurcuk tomurcuk sevgilerim çatlamaya hazır. Yeni baştan yaşanacak sevdalar yüreğimde, Günaydın kardeşime…


Mutsuzken sen beni sevindirirsin. Şimdi sıra bende seni mutlu edeceğim. Güzel kardeşim sen benim için bir altın parçasısın. Sen mutsuzken ben bir hiçim. Günaydın en sevgili kardeşim. Sevgilerimle, her zaman mutlu ol..!


Bu güzel günde ilk duymak istediğim günaydın sözcüğü duymaktı. Galiba erken kalktım. Şimdi sana ben yazıyorum kardeşim. Günaydın dünyanın en güzel gerçeği.


Senin gibi bir kardeşe sahip olduğum için ne kadar şanslı olduğumu biliyorum. Bu güzel günün sabahında sana huzur dolu bir gün diliyorum. Hayırlı sabahlar aşkım.


Sabah güneşi gibi etrafı aydınlatan, şeker gibi tatlı, gülümseyen bakışlarıyla herkesi mutlu eden kişi, yeni bir güne daha hoş geldin günaydın.

Komik Günaydın Mesajları


Güzel bir uyku çekmeni sağlayan, annenin biricik elleri ile yapmış olduğu yastık, yorgan ve döşeğe gece boyu desteklerinden dolayı teşekkür et ve şimdi o güzel uykundan uyan! Günaydın..!

Bugün günlerden pazar, sakın değmesin sana nazar, sevdanla yanıp tutuşan bu aşık, ilk mesajı sana yazar… Günaydın…

Günaydın, sabah sabah bela mısın sen ya diyenlere, oooo sen bana mesaj atar mıydın diyenlere, ulan daha yatacaktım of ya diyenlere günaydın.

Dünyanın en güzel cümlesi, “seni seviyorum” diyorlar ya; Yalan… Dünyanın en güzel cümlesi; “elleme uyusun”. Günaydın.

Uyandığında az daha uyusam bir şey olmaz, biraz daha gözlerimi dinlendireyim diyerek uyuyan ve gideceği yere geç kalan, ardından koşar adımlarla uykulu uykulu evden çıkan herkese günaydın..!

Whatsapp Button works on Mobile Device only